quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:44 schreef TheYoung1 het volgende:
Jahahahahaaaa, nieuwe "Simons cat"!!!!!
En weer geweldig hè. Mennnnnnnnnnnnn ik lig weer in een deuk![]()
![]()
Ik denk dat je dit jaar op meer topics uitkomt. Er zijn nu meer mensen bij betrokken, geleuf ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef Greys het volgende:
Ik ga straks eens zoeken hoeveel topics we er al door hadden gejaagd vorig jaar na bijna twee weken actie. Ben benieuwd of we er nu meer of minder hebben. Wat denken jullie?
Mwoooaaaaahahhhhhhh wat een scheet!!!! Prachtig beessiequote:
2008 was asielactie, maar volgens mij zijn we halverwege gestopt met nummeren. 2007 inzamelactie asielquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
Ik kan de oude topics niet vinden
Stond er toen geen Asielactie in de TT?Ik kan alleen het Afterparty topic vinden, maar daar staat geen nummer bij!
Ja, " nu met vrieskist" " het aftellen is begonnen" " nog 2 nachtjes slapen" .quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
Werd 2008 niet zonder nummers maar met we moeten 2000
op weg naar 2000
nog steeds op weg naar 2000
lalala zoeken naar 2000
etcetc
quote:
Jup, en al bijna 2 keer zoveel donatiesquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:23 schreef Greys het volgende:Dus nu al meer topics dan de vorige acties aan het einde?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, en al bijna 2 keer zoveel donaties
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nog niet!!!! We moeten eerst die 6800 eurie ophalen waar ik op gegokt heb.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat doen we hier dan nog?
* start de auto om naar Dierenthuis te rijden*
Ballenkauwende hond momenteelquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hello, prinses op de erwtmet snurkende hond!
quote:In de volgende video zien we Anton een Duitse herder, een prachtige kop en een heerlijk karakter, maar Anton heeft een slechte rug, slechte heupen en hij is niet de enige Duitse herder die dat lot treft. Wat bezielt die fokkers toch om de honden zo mismaakt door te fokken? Waarom mogen de ruggen niet meer recht zijn zoals bij dit ras hoort? Wat jullie mooi vinden gaat ten koste van de gezondheid en het welzijn van het dier. Egoïsme ten top, we hebben het hier niet over auto’s of koffiezetapparaten, het gaat om levende wezens met gevoel. Levende wezens die mooi zijn op de manier die de natuur voor hen bedoelde. Daar mag men niets aan veranderen.
Ik gok dat Fred en Alice mee verhuizen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
Zal nog een zware bevalling worden om al die dieren te gaan verhuizen. Hoe doen ze dat met Alice, en anderen die daar werken? Die gaan toch niet elke dag zo ver reizen, maar kan me ook voorstellen dat je door wil blijven gaan.
Ja inderdaad, da's het enige dat aan het verhaal klopte, dat ie graag een hondje als vriendje wilde.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
Het enige dat daarvan klopt is de hond,. Ik tast echt in het duister waarom hij weg moest
Ja he? Een tamme huispanter is hetquote:
Ik denk dat ik het wel weet hoor, eigenlijk...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat iemand hem weg zou doenDat er nog maar 2 andere geïnteresseerden waren vond ik trouwens ook heel raar
Tof dat er zulke lieve mensen bestaan die zorgen dat het hondje voortaan zorgeloos door het leven kan gaan. Binnen een paar dagen hadden ze het benodigde bedrag! En wat een poepie!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.dierenasielzwo(...)/actie_help_pup_evi/
We hadden 2008 en 2009 beter kunnen omdraaien
Ook tof dat ze eerlijk zeggen dat ze het geld binnen hebben ipv mensen langer te laten stortenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof dat er zulke lieve mensen bestaan die zorgen dat het hondje voortaan zorgeloos door het leven kan gaan. Binnen een paar dagen hadden ze het benodigde bedrag! En wat een poepie!
Zeker weten! Ze kwamen sowieso toen al over als oprecht leuke mensen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook tof dat ze eerlijk zeggen dat ze het geld binnen hebben ipv mensen langer te laten storten
Ik zou zeggen; stuur de link naar dit topic doorquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij ken ik één van de gulle gevers.Weinig voorkomende achternaam en die persoon woont in die woonplaats.
Aan de telefoon eerst niet, vraag Q maarquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten! Ze kwamen sowieso toen al over als oprecht leuke mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |