Je vergeet Dipkip met haar 50 verhuisdozen en wellicht nog spullen die tegen die tijd uit de opslag komen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:48 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nu toe hebben aangegeven eventueel mee te willen doen aan de Vlooienmarkt:
Cat22, Morretje, ChipsZak., muisje-eliza, Hukkie, Pisces29, ElisaB, Senesta, nokwanda, Harajuku., Qwea, MissBliss, Greys, bigbird, Conleche, oh-oh, Pagan, YskaFredriksson, Re, Maes, Disana, Angelcakes, Muis006, Whiskers, JJH, Loontjah, Ynske, verita.
Dus dan zouden we al 28 'kraampjes' hebben!
We zitten klaarquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:12 schreef poohy het volgende:
Wat goed dat er dit jaar weer een asielactie isIk wil graag geld overmaken voor pakket B, ik zal een mailtje sturen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je vergeet Dipkip met haar 50 verhuisdozen en wellicht nog spullen die tegen die tijd uit de opslag komen!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
Groen, het nieuwe zwart.
Ing, de nieuwe Greys!![]()
Ja, óf eventueel doneren aan Dierenthuis!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef poohy het volgende:
Ik heb hier nog een kittenkattenbakHelaas het enige wat ik op dit moment heb voor de handel. Iemand die 'm wil verkopen in zijn/haar kraampje?
Je mag hem naar mij sturen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef poohy het volgende:
Dat kan ook inderdaad, de vorige keer had ik mijn spulletjes bij MissBliss afgeleverd in AmsterdamMaar vanwege onze aankomende verhuizing vind ik dat nu toch teveel gedoe
![]()
Ik wil 'm met alle liefde ergens naar toe sturen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |