quote:In de volgende video zien we Anton een Duitse herder, een prachtige kop en een heerlijk karakter, maar Anton heeft een slechte rug, slechte heupen en hij is niet de enige Duitse herder die dat lot treft. Wat bezielt die fokkers toch om de honden zo mismaakt door te fokken? Waarom mogen de ruggen niet meer recht zijn zoals bij dit ras hoort? Wat jullie mooi vinden gaat ten koste van de gezondheid en het welzijn van het dier. Egoïsme ten top, we hebben het hier niet over auto’s of koffiezetapparaten, het gaat om levende wezens met gevoel. Levende wezens die mooi zijn op de manier die de natuur voor hen bedoelde. Daar mag men niets aan veranderen.
Ik gok dat Fred en Alice mee verhuizen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
Zal nog een zware bevalling worden om al die dieren te gaan verhuizen. Hoe doen ze dat met Alice, en anderen die daar werken? Die gaan toch niet elke dag zo ver reizen, maar kan me ook voorstellen dat je door wil blijven gaan.
Ja inderdaad, da's het enige dat aan het verhaal klopte, dat ie graag een hondje als vriendje wilde.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
Het enige dat daarvan klopt is de hond,. Ik tast echt in het duister waarom hij weg moest
Ja he? Een tamme huispanter is hetquote:
Ik denk dat ik het wel weet hoor, eigenlijk...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat iemand hem weg zou doenDat er nog maar 2 andere geïnteresseerden waren vond ik trouwens ook heel raar
Tof dat er zulke lieve mensen bestaan die zorgen dat het hondje voortaan zorgeloos door het leven kan gaan. Binnen een paar dagen hadden ze het benodigde bedrag! En wat een poepie!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.dierenasielzwo(...)/actie_help_pup_evi/
We hadden 2008 en 2009 beter kunnen omdraaien
Ook tof dat ze eerlijk zeggen dat ze het geld binnen hebben ipv mensen langer te laten stortenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof dat er zulke lieve mensen bestaan die zorgen dat het hondje voortaan zorgeloos door het leven kan gaan. Binnen een paar dagen hadden ze het benodigde bedrag! En wat een poepie!
Zeker weten! Ze kwamen sowieso toen al over als oprecht leuke mensen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook tof dat ze eerlijk zeggen dat ze het geld binnen hebben ipv mensen langer te laten storten
Ik zou zeggen; stuur de link naar dit topic doorquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij ken ik één van de gulle gevers.Weinig voorkomende achternaam en die persoon woont in die woonplaats.
Aan de telefoon eerst niet, vraag Q maarquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten! Ze kwamen sowieso toen al over als oprecht leuke mensen!
Had Qwea ook gebeld? Waarom belde ik dan, ik bel namelijk liever nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aan de telefoon eerst niet, vraag Q maar
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Oh, wat lief Q! Ik neem aan dat je die voor Dierenthuis hebt gekocht tenminste?![]()
Ik denk persoonlijk dat ze die niet nodig hebben. Omdat ze ook geen mandjes nodig hadden en overal die ligzakken gebruiken op het filmpje. Oh wacht eens... ik klets uit mijn nek. Want waar hebben ze anders die hoeslakens voor nodig. Ik heb niets gezegd, sorry!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:52 schreef Qwea het volgende:
Zeg even nog wat, ik denk dat ik alice even moet mailen. Ik heb een matras (1pers) en stretcher in mn kelder (oke, die van MM) staan. En we hebben net besloten dat dat wel naar DTH mag.
Maar kunnen ze het gebruiken, en zo ja... dan moet iemand die hier in de buurt rijder is (ik heb er een paar langs zien komen) even dat komen ophalen ofzo. Dat gaat nooit passen in de aygo
Ik wilde net roepenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ze die niet nodig hebben. Omdat ze ook geen mandjes nodig hadden en overal die ligzakken gebruiken op het filmpje. Oh wacht eens... ik klets uit mijn nek. Want waar hebben ze anders die hoeslakens voor nodig. Ik heb niets gezegd, sorry!
Q, wat heb je af en toe toch een onzin-postsquote:
quote:Ook willen we Sjaan langs deze weg even bedanken voor het speurwerk op internet en alle acties die zij achter de schermen op touw heeft gezet. Dagelijks houdt Sjaan ons op de hoogte van het laatste nieuws dat is verschenen dat betrekking heeft op Dierenthuis. Ze pluist alles uit. Een tijdrovende klus, waar wij zelf niet aan toe komen.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had Qwea ook gebeld? Waarom belde ik dan, ik bel namelijk liever niet
pfffrtquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, wat heb je af en toe toch een onzin-posts
Ik belde ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht dat Q belde, aangezien die mij met stoom uit de oren uit de Mac wegtrok, alwaar ik net stond te genieten van een kaneeldonut
nadat ik vakkundig had opgehangenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, dat schelden deed je al ff op de parkeerplaats....
Iedereen was b oosquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
nadat ik vakkundig had opgehangen
ja, kom op heywij staan daar, met allerlei spullen en 2000 fucking euro én een vriezer... en dan zo'n toon. "ja je denkt toch niet dat we hier op onze vrije zaterdag nog langer blijven"
Fucking hellwat was ik boos
Nee hoor, het was voor ons een fijne dag, met Malkah als toetje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |