Het lijkt me een gezonde instelling om elke ploeg niet vooraf als een makkie te bestempelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:14 schreef Neleos het volgende:
Oh oke. Ik zit niet zo bovenop de Noorse competitie. Ik dacht dat Rosenborg nog steeds een grote club was.
Absoluut met je eens. Maar Rosenborg is lang niet meer die ploeg die in de CL speelde. Ze zijn aardig afgezakt. De prestatie om hen uit te schakelen moeten we niet onderschatten, maar ook zeker niet overschatten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Het lijkt me een gezonde instelling om elke ploeg niet vooraf als een makkie te bestempelen
Het is voor mij qua vrije tijd en geld ook niet te halen, had hier anders ook wel graag heen gewild.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef Sieps het volgende:
Return wordt gespeeld in Bakoe, toch een mooie stad en niet zo gevaarlijk als men denkt.
Maar ik kan het nooit betalenIk ga nog een beetje goedkope vluchten zoeken, het is natuurlijk wel een fantastische reis
Precies de instelling die je niet moet hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:05 schreef Kriegel het volgende:
Wees blij, hier kan het lokale bierelftal nog van winnen.
Snap ik, maar ik bedoel maar te zeggen dat je van dit soort tegenstanders nu niet direct wakker hoeft te liggen. Dit win je gewoon op verschil in klasse, 90% zekerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Precies de instelling die je niet moet hebben
Dat was het elftal nog compleet niet ingespeeld op elkaar, toen verloren we zelfs van Heraclesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:05 schreef Blawh het volgende:
Remember Levadia? Verweggistan is altijd lastig.
Haha, Toyboyquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:30 schreef Dos37 het volgende:
Zolang ze Toyboy en Appelvlaai een beetje kunnen afdekken. Moet het wel lukken. Engelaar doet niet mee, dat is wel jammer.
Omdat je wat gepresteerd heb kun je alles maken?? Bovendien wordt ie niet daarop afgerekend, staat nota bene op een van die doeken. Beetje kansloze reactie als je niet weet waar het over gaat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:53 schreef Blawh het volgende:
Wat triest, kansloze bende dat volk. Die hetze tegen Ten Hag kan ik nog enigzins begrijpen, maar zonder Rutten was die 2e ring er waarschijnlijk niet eens geweest, had Twente McClaren niet als coach gehad en speelden jullie niet 2 jaar op rij vCL.
Hij ssssssssssslist.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom kan Rutten de 's' niet uitspreken?
Haha, nooit een interview van hem gezienquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom kan Rutten de 's' niet uitspreken?
Neuh de clubs waar hij trainer van is/was interesseren me niet zoveelquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:03 schreef Bevin het volgende:
[..]
Haha, nooit een interview van hem gezien
Erg pathetisch inderdaad. Waar slaat dat op, een trainer die je zoveel successen heeft gebracht mag nooit meer bij een andere Nederlandse club aan de slag? En over de ene assistent trainer. Ik heb zelf ook niet de behoefte om mijn hele leven voor dezelfde baas te werken, ben ik dan ook een verrader als ik naar een ander bedrijf ga?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:15 schreef thewishmaster het volgende:
Die spandoeken zijn wel heel triest en vooral heel provinciaal.
Het ging om de manier waarop. Rutten wilde heel veel spelers van Twente kopen, niet zo netjes als je nog enig sympathie voor je oude club hebt. Ten Hag ging al naar PSV voordat zijn contract afliep bij Twente, ook niet netjes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:31 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Erg pathetisch inderdaad. Waar slaat dat op, een trainer die je zoveel successen heeft gebracht mag nooit meer bij een andere Nederlandse club aan de slag? En over de ene assistent trainer. Ik heb zelf ook niet de behoefte om mijn hele leven voor dezelfde baas te werken, ben ik dan ook een verrader als ik naar een ander bedrijf ga?
Gast, wat denk je nou? Dat ze die doeken voor niets maken? Der speelt veel meer dan jij (en ik) weten hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:31 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Erg pathetisch inderdaad. Waar slaat dat op, een trainer die je zoveel successen heeft gebracht mag nooit meer bij een andere Nederlandse club aan de slag? En over de ene assistent trainer. Ik heb zelf ook niet de behoefte om mijn hele leven voor dezelfde baas te werken, ben ik dan ook een verrader als ik naar een ander bedrijf ga?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |