Het lijkt me een gezonde instelling om elke ploeg niet vooraf als een makkie te bestempelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:14 schreef Neleos het volgende:
Oh oke. Ik zit niet zo bovenop de Noorse competitie. Ik dacht dat Rosenborg nog steeds een grote club was.
Absoluut met je eens. Maar Rosenborg is lang niet meer die ploeg die in de CL speelde. Ze zijn aardig afgezakt. De prestatie om hen uit te schakelen moeten we niet onderschatten, maar ook zeker niet overschatten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Het lijkt me een gezonde instelling om elke ploeg niet vooraf als een makkie te bestempelen
Het is voor mij qua vrije tijd en geld ook niet te halen, had hier anders ook wel graag heen gewild.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef Sieps het volgende:
Return wordt gespeeld in Bakoe, toch een mooie stad en niet zo gevaarlijk als men denkt.
Maar ik kan het nooit betalenIk ga nog een beetje goedkope vluchten zoeken, het is natuurlijk wel een fantastische reis
Precies de instelling die je niet moet hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:05 schreef Kriegel het volgende:
Wees blij, hier kan het lokale bierelftal nog van winnen.
Snap ik, maar ik bedoel maar te zeggen dat je van dit soort tegenstanders nu niet direct wakker hoeft te liggen. Dit win je gewoon op verschil in klasse, 90% zekerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Precies de instelling die je niet moet hebben
Dat was het elftal nog compleet niet ingespeeld op elkaar, toen verloren we zelfs van Heraclesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:05 schreef Blawh het volgende:
Remember Levadia? Verweggistan is altijd lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |