zonder rechtsback spelen?quote:
Kunstgras, daar speelt Jantje niet op.quote:
Al iemand op het oog?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koef, Lazovic, Toivonen, Amrabat. Mijn gelijk is maar weer eens bevestigd, we hebben gewoon een klasbak in de aanval nodig
.
Toch vreemd. Het afgelopen EK deed hij het fantastisch in mijn ogen. Bij PSV is ie net zo lamlendig als bij Schalkequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:59 schreef Zapper het volgende:
Wat een verschrikking is Engelaar zeg
Toiboy ook weer een klasse wedstrijd
Hopelijk zet Rutten Reis in de spits tegen VVV, maar het zal wel niet. Niet dat hij meteen die klasbak is, maar er zit in ieder geval nog potentie in...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koef, Lazovic, Toivonen, Amrabat. Mijn gelijk is maar weer eens bevestigd, we hebben gewoon een klasbak in de aanval nodig
.
Als de wedstrijd niet leuk is moet je je maar aan andere leuke dingen vast houden he.. "Suarez oho, Suarez oho"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Toch best een fijne plek op G. Mooiste moment van de avond was de man met zijn brancard.
Inderdaad, wat een kutwedstrijd zegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:27 schreef ganzenherder het volgende:
Reacties hier vallen me nog mee, wat een dramatische pot zeg. Heb me echt kapot zitten ergeren, en dat terwijl het seizoen nog moet beginnen. Dat belooft wat
Dzudszak?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:25 schreef RijstNatie het volgende:
Probleem bij amrabat is dat hij geen goede voorzet heeft.
Vond dudzak de beste speler vanavond.
Gezien de kansen die PSV kreeg ben ik toch wel tevreden![]()
Die keeper pakte een paar miraculeuze ballen
Damm lees het net ook... de strijd tegen kanker verloren.. Dit was een wedstrijd die hij niet kon winnenquote:
vn kanker wint bijna niemand....helaas. een grootvoetbalicoon gaat verloren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Damm lees het net ook... de strijd tegen kanker verloren.. Dit was een wedstrijd die hij niet kon winnen
Als je dit zegt, dan verdien je de titel Sir ook gewoon.quote:"... Geen van mijn vier broers heeft te maken gehad met deze vreselijke ziekte. Ik hoop dan ook dat ik hun portie hiermee ook maar meteen gehad heb, dan ben ik een tevreden mens."
Eens, voorzetten en passing waren b-a-g-g-e-rquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:54 schreef neilpad het volgende:
De spitsen hebben ook gewoon weinig bruikbare ballen gehad. Toivonen één steekpass van Ibi ontvangen die hij best goed in schoot, had mss hoog gemoeten maar goed. Koef één halve kopkans gehad, verder wel goed gespeeld vond ik. Lazovic één goede kopbal, keeper maakt een zieke redding.
Als het hele team niet scherp is dan komt de rekening bij de spitsen terecht. Tempo lag te laag, passes waren te onnauwkeurig, te zacht en achter de man. Voorzetten waren slecht. Bij vlagen waren er wel goede dingen te zien maar ze zijn er helaas nog lang niet.
Amenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Trieste dag.
Een PSV'er is gestorven. Zondag betuigen we eer met de meest indrukwekkende minuut stilte in tijden.
Bobby, rust zacht.
Zolang er niemand uit het uitvak door heen gaat roepen en fluiten......quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Trieste dag.
Een PSV'er is gestorven. Zondag betuigen we eer met de meest indrukwekkende minuut stilte in tijden.
Bobby, rust zacht.
we moeten niet heiliger zijn dan de paus....uit ONS uitvak is ook wel eens wat gekomen tijdens een minuut stilte in de Arena en in de Kuip. Zwaar respectloos is dat....wie het ook zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang er niemand uit het uitvak door heen gaat roepen en fluiten......
VVV Venlo. Plus, had er iemand een hekel aan Bobby?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang er niemand uit het uitvak door heen gaat roepen en fluiten......
Nee, lijkt me nou zo iemand waar je geen hekel aan kon hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
VVV Venlo. Plus, had er iemand een hekel aan Bobby?
Simons was ook matig....as usualquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:22 schreef Keano het volgende:
Toch mooi dat de enige speler die gisteren geen fout maakte de 1-0 scoorde
Voor de rest was het echt extreem matig, met als dieptepunt Kromkamp en Salcido.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |