Klopt, hier is het inmiddels al bewolkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:25 schreef Drasss het volgende:
Zie ik het nu goed en is het in Vlissingen aan het regenen?
Niet meer wassen en je kan morgen weer lekker liggen :pquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Klopt, hier is het inmiddels al bewolkt.
Ik had me net ingesmeerd.
Aardige stofstorm. Gelukkig niet in Nederland, dan had die gast met z'n auto achteruit in op een akker minimaal 4 sloten gescheptquote:
Ja, opmerkelijk. In Amsterdam ook een klein buitje gehad. Zo zie je maar weer dat de modellen niet alles oppikkenquote:
Moeilijk te zeggen denk ik op dit moment.. is nog zo ver weg, en kan op de grens van Nederland ook nog inkakken (als het daar al komt) zoals zovaakquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef Againzender het volgende:
Er is een flink onweerscomplex aan het ontstaan in spanje / zw frankrijk. zou dat de komende dagen nog invloed op ons knnen krijgen
Het zit iig aan de goede kant van de Pyreneeën... maar het haalt ons land niet hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef Againzender het volgende:
Er is een flink onweerscomplex aan het ontstaan in spanje / zw frankrijk. zou dat de komende dagen nog invloed op ons knnen krijgen
Inderdaad, viel me ook al op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Mooi lichtschijnsel van de maan op de wolken momenteel:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |