Gefeliciteerd Speedyquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een prachtige verjaardag heeft mijn dochter vandaag![]()
Inderdaad, proficiatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat hoop ik ook, aangezien ik de ochtend daarop vertrek naar vianden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat vrijdagnacht de hel losbarst..
Feli Speedy met je dochter , maak er een leuke dag vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dankquote:
Dankquote:
Komt wel goed alleen voor de komende dagen iig niks helaas.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:07 schreef Stephan1237 het volgende:
Gefeliciteerd
Laat de regen aub in de nacht vallen
HVH is vooral met deze dagen het warmst door zandgrond...zo kan ik ook wel metenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, aangezien ik de ochtend daarop vertrek naar vianden.
Ik keek net op het knmi temperatuur kaartje (actueel) en HvH was gewoon het warmst.![]()
Gefeli Speedy.
Dat zal wel goed komen....wel wat te warm hier voor huis met amper wind en 22 graden bij een brandende zon....het zou zowat 30 graden zijn hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:04 schreef MassimO het volgende:
[..]
Feli Speedy met je dochter , maak er een leuke dag van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |