Jaaaa, dat is mij ook eens overkomen. Erg vaag, maar wel tof!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:13 schreef Prowl het volgende:
[..]
Zo zag ik ooit eens dat het in de straat aan het stortregenen was en achter het huis was het gewoon droog, vaag is zoiets
Doe maar welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:52 schreef Fredo55 het volgende:
Volgens mij hoef ik niets te zeggen:
[ afbeelding ]
www.meteobelgie.be ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik gooi 'm er hier maar even in: Voor de Belgen onder ons: welke website geeft een betrouwbaar advies betreffende de weersverwachting voor de vlaamse kust? Mijn favoriet - Meteox - geef een dermate afwijkend weerbeeld dat ik begin te twijfelen (meteox zegt regen als alle andere websites het over mooi weer hebben en andersom)
Nee, dat de temperatuur midden volgende week gaat stijgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:54 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Doe maar welJe bedoeld dat het zondag gaat regenen?
Hmm.. verdomd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, dat de temperatuur midden volgende week gaat stijgen.
Knmi:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:03 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmm.. verdomd.![]()
Mooi![]()
Normaal heb ik er een hekel aan, maar nu heb ik er wel zin in
quote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
donderdag 06 augustus tot en met zondag 09 augustus 2009
Waarschijnlijk blijft het meest droog, is er ook geregeld zon en stijgt de temperatuur naar waarden tussen de 25 en 30 graden.
Ik weet even begod niet waar je het over hebt. WD/WDL en VP2?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Cumulus wordt steeds leuker dan WD/WDL en het is allemaal nog gratis ook!
Real time is ook echt real time
Met vertraging van 2 seconden van de console af...actueler kan het gewoon niet![]()
Vooral voor de mensen die VP2 hebben kan dit wel eens een hele mooie uitbreiding worden.
Je moet 't er maar voor over hebbenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is leuk maar ook vrij duur, dit weerstation heeft me alleen al 600 euro gekost, komt nog een datalogger bij 170 euro en een transmitterkit van 140 euro, tel het maar op![]()
P.S dan het software Weather Display Live en Virtual VP nog niet eens mee gerekend.
Dat ziet er goed uit ^^quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:52 schreef Fredo55 het volgende:
Volgens mij hoef ik niets te zeggen:
[ afbeelding ]
Wat studeer je eigenlijk als je er veel van wil leren? Gewoon meteorologie? En kan je er veel mee verdienen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Inddals weerammateur heb je dat ook wel
Hier nog niet. Regent hier in Maastricht nog ff goed door. Maar op de buienradar lijkt 't einde in zicht.quote:
zoals het er naar uit ziet wel, maar ja, die lange termijnverwachting.... voor hetzelfde geld staan ze over 24 uur allemaal weer op 25+ Blijft afwachten voorlopig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:24 schreef Frutsel het volgende:
Tot vrijdag dus heet weer
daarna neemt het weer af richting 20-25 graden?
ziet er voorlopig niet gunstig uit voor komend weekeinde. Maar he, het is pas zondagavond nu.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat het nou eens een keer zo zijn dat als ik vrij ben deze zomer ook eens een mooie dag heb met warm weer. Ik heb tot nu toe alleen maar pech gehad! Aankomend weekend heb ik vrij dan wil ik kunnen bakken op het strand ! ! !
en wat zegt die pluim ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoals het er naar uit ziet wel, maar ja, die lange termijnverwachting.... voor hetzelfde geld staan ze over 24 uur allemaal weer op 25+ Blijft afwachten voorlopig.
Aan het einde van de avond staat er weer een nieuwe pluim op de KNMI site, eens kijken hoe het er dan voor staat
Lijkt op een downburst en geen tornado? Ik vond het aardig hard waaien, maar geen onweer en ook geen heftige regenval. Helaas was het 's nachts en heb ik geen foto's kunnen maken...quote:Bureau of Meteorology senior forecaster Scott Williams said a cold front moved across the Melbourne metropolitan area between 1am and 2am, bringing showers and some reports of thunderstorms.
The whole weather system moved rapidly across the city at 100km/h with a maximum wind speed of 120km/h reported at Point Wilson, on the western side of Port Phillip Bay, at 12.55am.
It moved through the eastern side of the bay off Sandringham at 109km/h at 1.20am and hit St Kilda Marina, closer to the city at 94km/h seven minutes later.
"Practically every place in Melbourne recorded gusts of 90km/h," Mr Williams said.
"Certainly there were some very strong down drafts that occurred out of those showers and storms.
"It was very short-lived, it was only very windy for a period of about 15 minutes," he said.
Prachtige woonomgeving zeg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:16 schreef Fredo55 het volgende:
Vorige week gefotografeerd door mijn broer, redelijk lage regenboog.
Hij was natuurlijk te bedonderd om naar buiten te lopen, dus vandaar maar voor het raam gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik hoop eigenlijk dat vrijdagnacht de hel losbarst..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:18 schreef marcel-o het volgende:
gezien de erg hoge temps aankomende week, kunnen we weer speculeren over welk level er zaterdag en zondag op Estofex komen staan
Gefeliciteerd Speedyquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een prachtige verjaardag heeft mijn dochter vandaag![]()
Inderdaad, proficiatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat hoop ik ook, aangezien ik de ochtend daarop vertrek naar vianden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat vrijdagnacht de hel losbarst..
Feli Speedy met je dochter , maak er een leuke dag vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dankquote:
Dankquote:
Komt wel goed alleen voor de komende dagen iig niks helaas.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:07 schreef Stephan1237 het volgende:
Gefeliciteerd
Laat de regen aub in de nacht vallen
HVH is vooral met deze dagen het warmst door zandgrond...zo kan ik ook wel metenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, aangezien ik de ochtend daarop vertrek naar vianden.
Ik keek net op het knmi temperatuur kaartje (actueel) en HvH was gewoon het warmst.![]()
Gefeli Speedy.
Dat zal wel goed komen....wel wat te warm hier voor huis met amper wind en 22 graden bij een brandende zon....het zou zowat 30 graden zijn hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:04 schreef MassimO het volgende:
[..]
Feli Speedy met je dochter , maak er een leuke dag van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |