Ja hup sporing!!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Come on Sporing! Maak eens snel de 1-0.
De correcte versie zou dan "Aissati'tje" zijn, maargoed, heb jij ook je lol.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:16 schreef Kopbal het volgende:
Hij deed een Aissatietje.
Haha, ik zei tiet
Niet genoeg om als een stervende zwaan te vallen Cybje!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Postiga werd wel degelijk geraakt Morph.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:17 schreef Klopkoek het volgende:
Portugal gaat echt wel het WK halen. En C. Ronaldo zal er gaan schitteren als Eusebio
Jij zegt alles hardop als je iets op FOK! post?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:16 schreef Kopbal het volgende:
Hij deed een Aissatietje.
Haha, ik zei tiet
Groepswinnaar worden gaat heel moeilijk worden, dus dan zouden ze het als nummer 2 na beslissingswedstrijden moeten halen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:17 schreef Klopkoek het volgende:
Portugal gaat echt wel het WK halen. En C. Ronaldo zal er gaan schitteren als Eusebio
Wat zijn jullie toch schattig en voorspelbaar, altijd een hekel krijgen aan een club die beter presteert dan jullie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Come on Sporing! Maak eens snel de 1-0.
jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
Volgende week al de return?
Dat wordt nog knap lastigquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:17 schreef Klopkoek het volgende:
Ja, kunnen we weer 90 minuten lang naar de jostiband gaan luisterenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
Volgende week al de return?
Hopelijk steekt Denemarken er een stokje voor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:17 schreef Klopkoek het volgende:
Mja, wat de één slim vindt, vindt een ander vies.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ze spelen het wel altijd slim die Portugezen. Die weten precies wanneer ze irritant moeten worden en fysiek moeten spelen als het moet. Dat kunnen Nederlanders nooit.
Alooon!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, kunnen we weer 90 minuten lang naar de jostiband gaan luisteren
Wat bij een normale loting moet gaan lukken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Groepswinnaar worden gaat heel moeilijk worden, dus dan zouden ze het als nummer 2 na beslissingswedstrijden moeten halen.
Rotvolk is het.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ze spelen het wel altijd slim die Portugezen. Die weten precies wanneer ze irritant moeten worden en fysiek moeten spelen als het moet. Dat kunnen Nederlanders nooit.
"Jullie"? Ik en de meeste andere Ajacieden zijn gewoon voor Twente hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch schattig en voorspelbaar, altijd een hekel krijgen aan een club die beter presteert dan jullie.PSV, Twente, AZ. Who's next?
8.000,- voor 3 minuten. Blijkbaar heeft de crisis deze bedrijven niet zo hard geraaktquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:20 schreef Prosac het volgende:
Mooie reclame in Portugal
Telefoonkopen.nl, Kips Leverworst, Hof van Saksen
In Nederland gun ik alleen m'n eigen club het succes. De rest kan de pot op.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch schattig en voorspelbaar, altijd een hekel krijgen aan een club die beter presteert dan jullie.PSV, Twente, AZ. Who's next?
jostiband? Vertelquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, kunnen we weer 90 minuten lang naar de jostiband gaan luisteren
Wellicht, maar zelfs voor die tweede plek mogen ze nog flink aan de bak.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat bij een normale loting moet gaan lukken.
Ethiek hoort niet thuis in het moderne hedendaagse voetbal. Zeker niet als je als klein davidje tegen de goliaths moet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:20 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Mja, wat de één slim vindt, vindt een ander vies.
Waarom kijk je dan en val je ons hier lastig?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik gun alleen m'n eigen club het succes. De rest kan de pot op.
En dan zegt Boschker, al jaren de onzekere factor bij Twente, dat hij denkt dat die jongen de top niet gaat halen vanwege zijn inzet. Volgens mij spreekt hij gewoon hetgeen uit dat hem het beste uitkomt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een kanjer zeg, die Michailov. Wordt vast en zeker dé smaakmaker van dit seizoen.
ga ff over de telegraaf huilen in je eigen topicquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben het qua voetbal al nooit met je eens maar deze uitspraak is wel ergquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Nederland gun ik alleen m'n eigen club het succes. De rest kan de pot op.
Misschien is hij naast Barca en Arsenal fan ook nog eens Sporting fan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan en val je ons hier lastig?
Ik moedig Sporting aan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan en val je ons hier lastig?
Alleen Rajkovic speelde die wedstrijd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef pekel het volgende:
Wat oogt de Twentse verdediging zwakjes.
Vind de prestatie van FC Emmen ineens een stuk minder.
Portugezen zijn net iets gehaaiderquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja Portugezen
Maar als dat een penal was, had Stoch em ook moeten krijgen. Ze vielen allebei veel te makkelijk.
Je gunde niemand buiten Ajax succes.quote:
En Ajax niet te vergeten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien is hij naast Barca en Arsenal fan ook nog eens Sporting fan.
Zou me niets verbazen als Boschker gewoon lid is van de Bulgaarse mafia.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
En dan zegt Boschker, al jaren de onzekere factor bij Twente, dat hij denkt dat die jongen de top niet gaat halen vanwege zijn inzet. Volgens mij spreekt hij gewoon hetgeen uit dat hem het beste uitkomt.
1 keer winnen van Hongarije en 1 keer gelijkspelen en ze zijn erquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wellicht, maar zelfs voor die tweede plek mogen ze nog flink aan de bak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |