Dat zei die jongen ook, dat hij niet zo hard kon rijden maar hij reed wel met 43 op kop, makkelijker dan ik, ok, ik had er al 90 in de benen zitten en hij maar 40 ofzo maar toch! Vaak genoeg met mensen gefietst die zogenaamd niet zo snel konden fietsen. Bescheidenheid siert maar is ook een tactiek! Eerst zien en dan pas geloven!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
woowww dat is echt veel zeg! Ik hoop dat ik 5000 red dit jaar, dat vind ik al best wat.. en hard rijden kan ik ook al niet zo best
Amstel Gold 200km dit jaar gedaan met net geen 30 gemiddeld. Het kan best hardquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:43 schreef nodisch18 het volgende:
Oeps... Heb me laten overhalen om aanstaande zondag de mergellandroute te gaan fietsen in Limburg. Helemaal geweldig natuurlijk maar ik zie wel een beetje op tegen die 130 km en die niet al te malse klimmetjes.![]()
We gaan waarschijnlijk met een groepje van 3, flink wat linkeballen in het laatste wiel dan maar!![]()
Iemand van jullie toevallig al eens deze route gefietst? En wat waren jullie ervaringen en trainingsniveau...?
de andere foto's staan op de andere camera, die wordt straks leeggemaaktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:50 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Gelukkig want bovenstaande foto's lijken nergens op!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:44 schreef dutch_cyclist het volgende:
Zo ook weer terug uit Italië.
Zal vandaag of morgen even een verslagje maken, hier alvast een paar kiekjes
lekker weggetje, constant 7 a 8 %, zo'n 10 km lang
[ afbeelding ]
klimmen tot in de wolken
[ afbeelding ]
meer mooie foto's volgen
nee 5 x per week je fiets oppompen is een fijne klusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:46 schreef marcodej het volgende:
Om de banden gaat het me niet. Heb een voorraadje liggen en als er eentje lek is dan gooi ik ze gelijk weg (plakken heb ik helemaal een schurfthekel aan...)
Maar ik vind het gewoon een rotklus, dus stel het liever zo lang mogelijk uit...
Keihard, ik rijd met 7,5 bar en dan kan je de band echt niet meer indrukken. Als je wat lichter bent kan je met wat minder druk af.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb geen pomp met drukweergave, hoe weet ik of de band hard genoeg is? moet ik 'm nog lichtjes kunnen indrukken of moet hij keihard zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |