vorige topic had als TT 199 nogwat.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:53 schreef Zero2Nine het volgende:
Het is redelijk stabiel rond 195.000
Ja dat klopt wel, maar ik bedoel sinds die terugval is het redelijk stabiel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:56 schreef capricia het volgende:
[..]
vorige topic had als TT 199 nogwat.
Of was dat een grapje?
Want als dat serieus is dan is het aanbod met 2,5% afgenomen of zo..
Kortom de terugval zegt niet zoveel, de interessante vraag is wanneer we weer een stijgende trend gaan waarnemenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:10 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar ik bedoel sinds die terugval is het redelijk stabiel.
Steeds meer mensen geven de hoop op?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:00 schreef henkway het volgende:
Zoek in 196.018 koopwoningen
http://www.funda.nl/koop/
het wil niet![]()
ja de 200.000 is te hoog gegrepen kennelijkquote:Op donderdag 17 september 2009 20:30 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Steeds meer mensen geven de hoop op?
Als we niet te veel posten is het nog haalbaar in dit topicquote:Op donderdag 17 september 2009 20:41 schreef henkway het volgende:
[..]
ja de 200.000 is te hoog gegrepen kennelijk
iets meer als huurwoningen 3.000.000quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:03 schreef edwinh het volgende:
hoeveel koopwoningen zijn er eigenlijk in nederland?
Bronquote:Funda toont ook te veilen huizen
Op huizenzoeksite funda zijn voortaan ook huizen te zien die worden geveild. Veilingen worden volgens de site steeds vaker ingezet om de vastgelopen markt vlot te trekken.
Door de nieuwe functie moet het voor particulieren gemakkelijker worden om huizen te vinden die worden geveild. Bij aankoop van een huis via een veiling is nog altijd een aankoopmakelaar in te zetten, legt een woordvoerder uit voor mensen met koudwatervrees.
Door de veilingen op de website te zetten, moet de veilingwereld ook transparanter worden. De Nederlandse Vereniging van Makelaars klaagde in het verleden al over 'louche handelaren die in achterafzaaltjes prijsafspraken maken'. Als particulieren meebieden, wordt dat een stuk lastiger.
Veilingen zijn een laatste redmiddel om een onverkoopbare woning kwijt te raken. De prijs kan soms lager uitvallen dan de werkelijke waarde van de woning. Interessant voor de koper, maar minder fijn voor de verkoper.
Maandag wordt de functie op de site ingebouwd. "Er zijn vijf partijen die veilingpartijen op de site willen zetten", zegt de woordvoerder. De eerste veilingwoningen moeten de komende dagen verschijnen. Op de site komt te staan om wat voor soort veiling het gaat, de 'vanaf' prijs en de datum van de veiling. Geïnteresseerden kunnen zich via de site voor de veiling aanmelden.
Ik denk dat ieder huis indirect wel te koop staat...Als je mij 2 miljoen wil geven, verkoop ik wel, hoor...quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:18 schreef zoost het volgende:
Dan leert mij een snelle rekensom dat gemiddeld 1 op de 20 woningen te koop staat. Dat zal dus voor sommige buurten 1 op de 10 zijn, en in sommige buurten 1 op de 40. (wie kan hier een normaalverdeling op los laten? dat is voor mij echt te lang geleden)
't schiet niet op... Ben benieuwd wat er gaat gebeuren zodra de rentes weer gaan stijgen (volgens RTLZ gister, medio 2010 & dan erg agressief ivm inflatie)quote:
En vrijwel geen terugvalquote:Op zondag 4 oktober 2009 08:17 schreef zoost het volgende:
Zoek in 198.355 koopwoningen.
Toch bijna 1000 erbij in een weekend.
Neequote:Op zondag 11 oktober 2009 01:41 schreef capricia het volgende:
Maak ff snel 200k, dan kan dit topic ook dicht..
Deal, wel bij mij in de buurt...quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:15 schreef haatbaard het volgende:
Zoek in 198.929 koopwoningen
Langzaam...
Als het eindelijk zover is trakteer ik op een borrel!
worden die niet overgenomen dan door een andere bank of een ander financieel bedrijf?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:36 schreef haatbaard het volgende:
Hoeveel klanten met een wurghypotheek zou DSB hebben? Vast meer dan 733
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:36 schreef haatbaard het volgende:
Hoeveel klanten met een wurghypotheek zou DSB hebben? Vast meer dan 733
inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:30 schreef corus het volgende:
Zoek in 198.996 koopwoningen
Zal wel verder dalen na de open dag.
De verkopen lopen blijkbaar als een trein. Vandaag al één woning verkocht!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef henkway het volgende:
[..]
inderdaad
Zoek in 198.995 koopwoningen
Zoek in 198.994 koopwoningenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef Kietelaar het volgende:
[..]
De verkopen lopen blijkbaar als een trein. Vandaag al één woning verkocht!
Nog 198.994 dagen en we zijn weer helemaal boven Jan!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 06:48 schreef Dulk het volgende:
[..]
Zoek in 198.994 koopwoningen
het is een trend zo te zien
Het aanbod blijft daardoor wel haast onverminderd groot.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:06 schreef Sjabba het volgende:
Als het aantal met 1 daalt kan dat ook omdat er 100 zijn bijgekomen en 101 verkocht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |