Ik had een APM van 240 met Starcraft (RTS uit 1998)quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:38 schreef Bastard het volgende:
Vlot gemaakt
Vic *gruwelijk kewle dude* Mackey
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik had een APM van 240 met Starcraft (RTS uit 1998)
Vic Mackey heb ik nooit gezien. Cooler dan Face kan hij sowieso niet zijn
Dus eigenlijk ben jij NOG gevaarlijker dan Vicquote:
doe dan meteenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Dartanion het volgende:
Bastard heeft meer weg van
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Dartanion het volgende:
[ afbeelding ]
Ja waarschijnlijk welquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Dartanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geeft een hele andere definitie aan "een pittig kort koppie"quote:
Ik zal eens kijken of onze kalende kameraad DVD boxen heeftquote:
Ik lach me dood als jij het jawoord gegeven hebt en de huwelijksreis begint.. opeens komt ze met een pittig koppie aanquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef _Led_ het volgende:
Zeg bastard, pittige tuinbroek heeft je vrouw aan op youtube !
(Ja ik weet het, mijn tijd komt nog wel...)
Ik heb mijn angst al naar haar uitgesproken dat ze de dag erna haar haar zou laten knippen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik lach me dood als jij het jawoord gegeven hebt en de huwelijksreis begint.. opeens komt ze met een pittig koppie aanik lach me dood dan
ik ook, vanuit mijn filmpje op youtube (it's magic )quote:
Check play.com betaal je een schijntje.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of onze kalende kameraad DVD boxen heeft
Lobbesquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ook, vanuit mijn filmpje op youtube (it's magic )
Bastard voldeed aan het beeld dat ik van hem had. Een oervriendelijjke grote lobbes die goed is met kinderen.
De perfect family guy
Ja.. dr veranderd nog wel eens wat.. op mijn trouwfoto's heb ik nog lang haar.. een maand later kaal geschoren nooit meer laten groeien bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef _Led_ het volgende:
Zeg bastard, pittige tuinbroek heeft je vrouw aan op youtube !
(Ja ik weet het, mijn tijd komt nog wel...)
Tuurlijk, dan kunnen we later in een reading opeens vertellen hoe je huis eruit ziet enzoquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
LobbesThanks
Allemaal mijn youtube checken ook he!
verklap mijn trait secrets nu niet!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan kunnen we later in een reading opeens vertellen hoe je huis eruit ziet enzo
Mijn OUDE huis..quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan kunnen we later in een reading opeens vertellen hoe je huis eruit ziet enzo
dat maakt niks uit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn OUDE huis..![]()
Dat is inmiddels mijn oudste dochter van bijna 4 op de filmpjes.
"Ja voor geesten bestaat er geen tijd... maar dank je dat je bevestigt dat ik gelijk had !"quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn OUDE huis..![]()
Dat is inmiddels mijn oudste dochter van bijna 4 op de filmpjes.
Dat was dus je vorige huis?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Ja voor geesten bestaat er geen tijd... maar dank je dat je bevestigt dat ik gelijk had !"
Daarom vind ik dat duo bij die tvshow ook zo sterk.. hoe heet die show ook alweer.. nieuwe uri geller ofzo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:16 schreef Michielos het volgende:
Voorbeeld was overigens een debiel iets wat ik vroeger altijd deed. Ik ging winkelen met een vriendin of kennis en die moest toevallig pinnen (altijd even pinnen). Ik onthoud pincode en doe er niks mee(niet te obvious). Dan een jaar later ofzo (ja,je moet geduld hebben) als er op een feestje ofzo gevraagd wordt om iets te doen zeg ik iets als:
"korte introductie en hoe vaag het soms is. Dus ik wil dat je aan iets denkt dat ik onmogelijk kan weten , ok? Bijvoorbeeld de naam van je huisdier, je huisnummer of je pincode.. whatever [prime pincode]. I.i.g iets dat ik niet kan weten, heb je het? En ik kan dit niet weten of wel dan. Onmogelijk toch
"ja " [bevestiging voor zichzelf zodat ze er niet meer omheen lullen of naar een verklaring zoeken, gebaseerd op lowballing techniek].
en dan heel langzaam pincode divinen.
het klinkt zo simpel, maar slaat in als een bom haha. Je grijpt alles aan om er een megasterk effect van te maken, hoe klein ook.
Nop, die zit niet in het complot. Het is eigenlijk een oude scam maar heel erg sterk. Het is ook iets dat je niet in 5 minuten nadoet. Ik zou nog steeds zoiets gaan oefenen met een friend van me maar kom er simpelweg niet aan toe. Je zag de impressie die het bij het publiek achterliet. Echt megasterkquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat duo bij die tvshow ook zo sterk.. hoe heet die show ook alweer.. nieuwe uri geller ofzo.
Dat ze dus een briefje geld uit een portomonne pakken en de ander zegt wat de code is.. of met zn rug er naar toe staan en een willekeurig voorwerp vasthouden van iemand uit het publiek en benoemen.
Ja.. dan zit het publiek misschien in het complot.. maar erg sterk om te zien.
Ga jij ook naar die meeting dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:34 schreef Darkwolf het volgende:
TRU-ers op de Fok meet zijn een must.
Anders kom ik niet, want dit is het enige forum waar ik (nog min of meer) in rond hang op heel Fok!
Dat is tenminste een seriequote:
Kom je met partner ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:34 schreef Darkwolf het volgende:
Anders kom ik niet, want dit is het enige forum waar ik (nog min of meer) in rond hang op heel Fok!
Wij overleggen hier nog. Het is nogal een drukke tijd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:34 schreef Darkwolf het volgende:
Ja het is 'wij" inmiddels geworden hequote:Op woensdag 29 juli 2009 14:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij overleggen hier nog. Het is nogal een drukke tijd.
eehr , komt ze niet gewoon meequote:Op woensdag 29 juli 2009 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja het is 'wij" inmiddels geworden he
Ik moet het nog even vertellen tegen mijn vrouw dat ik er die dag niet ben
Nee zij blijft dan lekker bij de meiden thuis.. dat soort dingen vind ze niks hoor.. allemaal onbekenden bij elkaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr , komt ze niet gewoon mee
Heb jij een BOB
Ik ben die gene die per ongeluk bier over je heen keilt...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee zij blijft dan lekker bij de meiden thuis.. dat soort dingen vind ze niks hoor.. allemaal onbekenden bij elkaar.
Ik zit hws ook ergens op een heuveltje te kijken.. afvragend wie nou wie wie is.. en als niemand een plaatje van zn usericon meeneemt weet ik het nog niet
Dus ik drink niet/met mate
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Dat denk ik niet. Ik zie je zoals ik eerder zei als een goedmoedige goedbebloede lobbes die niks kwaads in de zin heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef Bastard het volgende:
Waarom denkt toch iedereen dat ik zo agressief ben
Raar is dat, Bastard is juist de vriendelijkheid zelve in mijn ervaring !quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef Bastard het volgende:
Waarom denkt toch iedereen dat ik zo agressief ben
Dan krijg je een nachtspetter voor je broodmolenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Raar is dat, Bastard is juist de vriendelijkheid zelve in mijn ervaring !
Behalve als mensen hem lobbes noemen, dan verkoopt ie ze een muilpeer, en terecht !
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend briljant slecht planquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Flammie het volgende:
Wanneer mogen je kinderen voor het eerst op FOK posten Bastard?
Stel je ze aan TRU voor ?![]()
![]()
Nou ik wil gewoon Jasmijn mijn virtuele hand gevenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een ontzettend briljant slecht plan
Maar dat is toch serieus een probleem..denk er eens over na..quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Flammie het volgende:
Wanneer mogen je kinderen voor het eerst op FOK posten Bastard?
Stel je ze aan TRU voor ?![]()
![]()
viespeukquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nou ik wil gewoon Jasmijn mijn virtuele hand geven
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dat is toch serieus een probleem..denk er eens over na..
Alles word digitaal bewaard.. als zij 16 zijn.. wel eerder ook, word je ineens geconfronteerd met gedachte en woorden die je in 2005 gezegd hebt bijvoorbeeld!
Ik ben blij dat er we indertijd een FOK crash hebben gehad waardoor mijn meest vreselijkste posts niet langer meer bewaard zijn gebleven
Ja, moeten we over een jaar of 5 toch een squad opzetten dat de Fok!-servers gaat vernietigen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dat is toch serieus een probleem..denk er eens over na..
Alles word digitaal bewaard.. als zij 16 zijn.. wel eerder ook, word je ineens geconfronteerd met gedachte en woorden die je in 2005 gezegd hebt bijvoorbeeld!
Ik ben blij dat er we indertijd een FOK crash hebben gehad waardoor mijn meest vreselijkste posts niet langer meer bewaard zijn gebleven
dat zijn posts voor het nageslacht,... sowiesoquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:17 schreef _Led_ het volgende:
Mits we voorbij 2012 komen natuurlijk, en als dat zo is kan ik sowieso refereren naar mijn oude uitspraken terwijl ik een boel mensen uitlach
Ok Led, plaatste een mooie link. Ik ga genietenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vroeger.. toen ik nog mijn oldbie account gebruikte
Gelukkig deed de search het toen ook al niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:22 schreef _Led_ het volgende:
Oei...
http://web.archive.org/we(...)nl/listtopics.php/28
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:40 schreef _Led_ het volgende:
Whehehe. druk ik op een fotoboek van zo'n user van 8 jaar geleden, staat er bij "Laatste voyeur Michielos"
Ik zie overeenkomsten met mijn voorgangerquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:37 schreef Michielos het volgende:
Contacten met overledenen
Nee... ik ben NIET Michelos![]()
2002 niet alle vroegere posts zijn dus verdwenenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten met mijn voorganger
Contacten met overledenen
Leuk om te checken, die user zou volgens zijn eigen verhaal toen (in 2001) nu (in 2009) al 4 jaar dood moeten zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef Michielos het volgende:
forum.fok.nl/showtopic.php/82351/1/25
bizarre topics ook
Is hij dus eerder overleden? Dat niet alleen.. is ie uberhaupt overleden?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Leuk om te checken, die user zou volgens zijn eigen verhaal toen (in 2001) nu (in 2009) al 4 jaar dood moeten zijn.
Kunnen we dat even verifieren ?'
Edit:
Sherlock mode :
hier linkte zijn homepage naar : http://www.ipimuu.org/spopo
Die bestaat niet meer.
Dus gaan we wayback : http://web.archive.org/web/*/http://www.ipimuu.org/spopo
en komen we bij zijn foto's :
http://web.archive.org/web/20021012044135/http://www.ipimuu.org/spopo/foto.htm
Frappant is wel dat zijn pagina na 2003 niet meer is gewijzigd en offline is gegaan, terwijl hij via zijn eigen voorspelling inderdaad in 2004 dood had moeten gaan.
* Bastard twilight zone tune neuriet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Leuk om te checken, die user zou volgens zijn eigen verhaal toen (in 2001) nu (in 2009) al 4 jaar dood moeten zijn.
Kunnen we dat even verifieren ?'
Edit:
Sherlock mode :
hier linkte zijn homepage naar : http://www.ipimuu.org/spopo
Die bestaat niet meer.
Dus gaan we wayback : http://web.archive.org/web/*/http://www.ipimuu.org/spopo
en komen we bij zijn foto's :
http://web.archive.org/web/20021012044135/http://www.ipimuu.org/spopo/foto.htm
Frappant is wel dat zijn pagina na 2003 niet meer is gewijzigd en offline is gegaan, terwijl hij via zijn eigen voorspelling inderdaad in 2004 dood had moeten gaan.
welke?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef _Led_ het volgende:
Zo zie je maar weer hoe je gevoel het compleet verkeerd kan hebben.
Laat een zekere TRU'thster het maar niet horen
Bedoel je die mevrouw met longkanker die twee puberkinderen achterliet? Een daarvan heeft hier later een keer gepost hoe het was afgelopen met haar moeder. Dat was een verdrietig verhaal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef Exoteria het volgende:
he bah, nu hebben jullie mij ook terug in de tijd gestuurd.
Sommige dingen zijn inderdaad bizar of maf, sommigen gewoon beschamend, maar er zijn ook enkele dingen die emotioneel behoorlijke impact op mij hebben gemaakt.
Er zijn verschillende Fok!uers overleden en één ervan was in 2006. Die is mij heel goed bijgebleven.
(was ook een truth topic over)
damn, dat is treurigquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bedoel je die mevrouw met longkanker die twee puberkinderen achterliet? Een daarvan heeft hier later een keer gepost hoe het was afgelopen met haar moeder. Dat was een verdrietig verhaal.
Jominro inderdaadquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bedoel je die mevrouw met longkanker die twee puberkinderen achterliet? Een daarvan heeft hier later een keer gepost hoe het was afgelopen met haar moeder. Dat was een verdrietig verhaal.
Maar wat was toen jouw nick dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Ja,
Weet het even niet meer.........
Jominro
Wie was Hagelslag?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:33 schreef Bastard het volgende:
Zijn wel meer mensen hier overleden hoor.
Kan mij Hagelslag nog herrineren.. en er was iemand die zelfmoord pleegde terwijl hij fokte vlgs mij, bizar, wat gelukkig niet is gelukt, later wel buiten fok om.
En vlgs mij was er ook iemand die op wintersport ging en zijn laatste post was iets in de trant "zei die gaan sterven groeten u" kreeg ook een wrange nasmaak.
Mja, hoort bij in zo'n community he.. de woorden blijven bestaan.
Weer iemand die ik niet ken. Kun je misschien wat info geven?quote:
Als ze me maar begrijpen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:45 schreef Dartanion het volgende:
Het is:
Zij die gaan sterven, groeten u.
Nou liever niet (teveel) iig.. wat oudere man, koolmonoxidevergiftiging als ik mij niet vergis zullen we het daar bij laten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Weer iemand die ik niet ken. Kun je misschien wat info geven?
Ok duidelijk. Toch bedanktquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou liever niet (teveel) iig.. wat oudere man, koolmonoxidevergiftiging als ik mij niet vergis zullen we het daar bij laten.
op mijn hoofd?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:36 schreef nokwanda het volgende:
Kun je hemniet op je hoofd zetten en dan met twee handjes werken?
Heb ik trouwens vandeweek gedaan met het ophangen van paneelgordijnen. Het was niet mogelijk om eerst de rails en daarna de gordijnen op te hangen en dat was me een gekut, dat wil je niet weten. Nou wil mijn tederbeminde zich daar best mee bemoeien, maar dan ga ik gillen. Dat kan ik dan beter alleen doen, want ik ben net iets technischer. Dus met wat kunst en vliegwerk is het dan toch gelukt.
Komt er nou iemand of niet? Hopenlijk belt er iemand aan die je kan helpen klinkt zo raar tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:33 schreef Exoteria het volgende:
toch heb ik nog steeds mijn kroonluchter probleem.
....ik zal zo weer een sop de tafel gaan staan.![]()
hopenlijk komt er zo iemand die mij een handje wil helpen.
Jij was toch bijna 2 m?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Komt er nou iemand of niet? Hopenlijk belt er iemand aan die je kan helpen klinkt zo raar toch
Kroonluchters zijn ook echt zwaar
Ik ben een regelrechte kluns met al die dingen. Ik vraag het mijn pa gewoon altijdquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat klopt, is ook vaak wel handig bij die dingen
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Komt er nou iemand of niet? Hopenlijk belt er iemand aan die je kan helpen klinkt zo raar toch
Kroonluchters zijn ook echt zwaar
Er was ook weinig aanleiding, ik mis een paar posters vandaag.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef Michielos het volgende:
ik wil toch even mijn compllimenten uitdelen aan heel TRU.
een hele dag zonder conflict!!!![]()
![]()
we kunnen het dus wel!![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat klopt, is ook vaak wel handig bij die dingen
You go girlquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:21 schreef Exoteria het volgende:
Hij was al heel erg in de aanbieding en dit was het laatste exemplaar, dat werd dus nog extra korting.
I love korting
Misschien toch eens kijken voor een andere matrasquote:Op donderdag 30 juli 2009 07:57 schreef Michielos het volgende:
GVD . Net wakker met verschrikkelijke spierpijn. Ik stond een week geleden ook al op toen mijn schouder en hals gekneusd waren ofzoKan amper slapen
Ja, misschien wel jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien toch eens kijken voor een andere matras
Ja, doe ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:22 schreef Dragorius het volgende:
Als je ook nog even een anti-ischias matras weet te vinden, let me know
Als we bezig zijn met leuke verhalen, hier het verhaal over de bewoonster van een huis dat Nicolas Cage gekocht heeft !quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, doe ik
Btw. ik zat losjes door het boek Whoever fights monsters van Ressler te bladeren (topboek ) en kwam op de vampier van Sacramento..
lees dit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Chase
en huiver![]()
![]()
Nicolas Cagequote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als we bezig zijn met leuke verhalen, hier het verhaal over de bewoonster van een huis dat Nicolas Cage gekocht heeft !
http://en.wikipedia.org/wiki/Delphine_LaLaurie
Vic "Bastard" Mackeyquote:
quote:Delphine LaLaurie
"Ergere mishandelingen kun je je niet voorstellen"
Delphine Macarty werd geboren in het jaar 1775. Evenals Báthory had zij een belangrijke, machtige familie. Voornamelijk in New Orleans had de familie een hoge status.
Delphine haar ouders werden vermoord in een opstand van de slaven, zij zelf bleef echter leven. Haar neef Augustin werd de burgemeester van New Orleans, en men twijfelt er niet aan dat dit haar geholpen heeft.
In het jaar 1800 trouwde Delphine met Don Ramon de Lopez y Angulo. Hij stierf in Havana in het jaar 1804. In het jaar 1808 trouwde zij opnieuw, met een slavenhandelaar genaamd Jean Blanque. Hij stierf in 1816. Na twee keer weduwe te zijn geworden trouwde zij een dokter genaamd Dr. Louis LaLaurie in 1825. Zij kochten een landhuis in 1831, Delphine behield daar haar centrale en belangrijke positie.
Ze vierde vele feesten in het landhuis. Haar gasten zagen hoe slecht zij haar personeel behandelde, maar zeiden er desondanks niets van. Zo kon Delphine rustig doorgaan met haar praktijken.
Eén persoon vertelde het verhaal van Delphine en een dienstmeid. Het dienstmeisje werd afgeranseld met een zweep. Het verhaal ging dat een dienstmeid Delphine haar haar aan het borstelen was, en op een gegeven moment ging dit iets te hard waardoor Delphine erg boos werd. Delphine sloeg de 12-jarige dienstmeid meerdere malen met een zweep tot zij van het balkon viel en zo gedood werd.
Het meisje werd snel weer naar binnen gebracht, maar tegen die tijd hadden de buren al gezien wat er gebeurd was, en zij verklaarden dat het meisje onder de grote boom begraven werd.
Rechter Jean Francois Canonge ontfermde zich over de zaak. Daar hij een vriend van de familie was kreeg Delphine nog niet de straf die zij verdiende. Haar slaven werden in beslag genomen en geveild. Ook kreeg zij een boete van 500 dollar. Gelukkig voor haar had Delphine genoeg vrienden en familie die haar slaven kochten en teruggaven aan haar.
In 1834 vloog haar keuken in brand. De keuken was, zoals alle keukens in die tijd, een aparte kamer. Toen de brandweerlieden daar binnen kwamen om het vuur te doven zagen zij twee slavinnen vastgeketend aan de keukenapparatuur. Men gelooft dat de slavinnen het vuur begonnen om zo gered te worden.
Maar dat schijnt niet het ergste te zijn geweest. De slavinnen leidden de brandweermannen naar de zolder. Hier vonden zij afschuwelijke dingen. De zolder was niet zoals wij deze nu kennen, het was meer een kruipruimte. De brandweermannen werden tegemoet gekomen door een vreselijke stank. De stank van dood. Lijken.
Volgens veel bronnen, helaas niet na te gaan, was de zolder gevuld met misvormde mensen.
De meesten van hen moesten verschrikkelijke experimenten ondergaan. Veel details zijn niet bekend omdat ze gewoonweg te luguber zijn. Wat wij wel weten is dat Delphine slaven als medische proefkonijnen gebruikte.
Eén man zag eruit alsof hij een bizarre geslachtsverandering had ondergaan. Een andere man had een gat in zijn hoofd, met daarin een stok om in zijn brein te roeren.
Dan was er ook nog een vrouw die in een klein kooitje zat. Haar ledematen waren zo raar gebroken en opnieuw in positie geplaatst, dat zij eruit zag als een gebroken marionet of een ‘menselijke krab’. Weer een andere vrouw had geen ledematen meer, en bepaalde stukken vlees waren zo geplaatst dat zij op een rups leek. Alsof dit nog niet erg genoeg was hadden sommige van hen hun mond vol dierlijke uitwerpselen. Daarna werd de mond dichtgenaaid en stierven zij de hongersdood. Er was ook een vrouw die met haar darmen aan de grond vastgezet was.
Een jongetje van 12 was zijn halve gezicht kwijt. Hij zat daar blijkbaar lang genoeg om ervoor te zorgen dat zijn gezicht vol maden en insecten zat.
Maar er waren nog veel meer mensen die ziekelijke praktijken hadden ondergaan. Degenen die nog leefden smeekten om de dood, omdat dat veel humaner zou zijn geweest. Enige tijd later stierven zij alsnog.
De daaropvolgende dag stond alles in de kranten. Mensen konden het niet geloven en gingen met z'n allen de straten op, smekend om gerechtigheid. Maar nee. Delphine smeerde hem met paard en wagen. Men weet nog steeds niet waar zij heen is gegaan. Een paar mensen denken dat ze naar Parijs gevlucht is, anderen denken dat zij in New Orleans bleef.
Het huis heeft jarenlang leeg gestaan. Iedereen die er binnenkwam zei geesten te horen, en zodoende kon het huis niet verkocht worden. Tot honderd jaar later. Een dokter kocht het huis. Maar tegen die tijd was het huis in zo’n slechte staat dat er veel aan verbouwd moest worden. Dit was het moment dat men 75 skeletten in het huis vond. Men denkt dat zij levend begraven zijn.
Sinds 2007 is Nicholas Cage de gelukkige eigenaar van het LaLaurie landhuis.
Coolquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:10 schreef Exoteria het volgende:
Ik heb zo een sollicitatie gesprek. (laatste ronde).
need I say more?
dat wordt in ieder geval een fles wijn vanavond.
Linksom of rechtsom heb ik die dan wel verdiend
Werken en tegelijkertijd Fok!ken, een goeie combiquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:23 schreef Exoteria het volgende:
Dragorius, wat doe jij?
Studeren, werken, in between?
Succes!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:10 schreef Exoteria het volgende:
Ik heb zo een sollicitatie gesprek. (laatste ronde).
need I say more?
dat wordt in ieder geval een fles wijn vanavond.
Linksom of rechtsom heb ik die dan wel verdiend
Een wijnfles zonder Michielos in de buurt kan niet genuttigd worden. ik doe ook mee!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Succes!
En ik doe met je mee wat die fles betreft, mooi excuus want alleen drinken is ook maar zo alleen.
Jij zit al aan de duvel, zuiperdquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Een wijnfles zonder Michielos in de buurt kan niet genuttigd worden. ik doe ook mee!
Ik ben een Duvel fanaat. Echt een liefhebber van Duvelquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook lekker bier..
West Maller ook! En onweerstaanbaar.. Kwak.
Maar .. maar.. Wieckse Rose is zo lekkerquote:
[/quote]quote:GVD . Net wakker met verschrikkelijke spierpijn. Ik stond een week geleden ook al op toen mijn schouder en hals gekneusd waren ofzoKan amper slapen
Het is op zich wel knap dat je steeds die [/quote] er bij hebtquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:59 schreef jantar het volgende:
sorry hoor zit ik er weer door heen te zeiken, moet echt nog ff wennen! neem me niet kwalijk..
in de bieren ben ik niet thuis dus ik hou me even afzijdig..
er bij hebtquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is op zich wel knap dat je steeds die
Ja ik heb geen koortsgevoel erbij. Alleen mega knagende schouder/spierpijn. Ibuprofen hielp wel enigzins maar ik heb nu een biertje gehadquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:52 schreef jantar het volgende:
[..]
had ik deze week ook! s'avonds koorts..
sinds gister ging het beter maar ben wel gister ochtend naar huis gestuurd omdat mijn klant wilde dat ik eerst maar eens naar de huisarts ging om te kijken of ik misschien de mexicaanse griep had..
ah.. kijk en daarom had ik dus koorts... ik heb geen biertje gehad.. had ik net zo goed kunnen doen, denk dat ik dat lekkerder vond als citrosan.quote:Ja ik heb geen koortsgevoel erbij. Alleen mega knagende schouder/spierpijn. Ibuprofen hielp wel enigzins maar ik heb nu een biertje gehad
Daarom altijd uit pak of jerrycan, van die verzuurde blik-jusquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef Bastard het volgende:
Nee vorm van misselijkheid maakt zich van mij meester nu.
ah nee he! dan zie ik ineens weerdie klonten uit die reclame voor me van een man die midden in de nacht ff een pak melk aan zijn mond zet...quote:Daarom altijd uit pak of jerrycan
pROOOOOOOOOOOOOOOOESTquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:38 schreef _Led_ het volgende:
Ik kwam DW's vriendin vanmiddag tegen !
[ afbeelding ]
Ben je aangenomen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:47 schreef Exoteria het volgende:
*wijn met glimlach drinkt*
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben je aangenomen?
Gesprek ging goed?
Ik las het, jakkes.quote:* Bastard ook lekker wijntje drinkt nu.. beter dan Jus!
Waarschijnlijk wel ja.quote:
Jazeker. Jammer dat jij er niet zal zijn, want nu kan je haar niet ontmoeten en een appeltje geven!quote:
Dat is mijn vriendin niet meer. Het is uit. We kregen onenigheid omdat ik van haar een paardenstaart buttplug in moest.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:38 schreef _Led_ het volgende:
Ik kwam DW's vriendin vanmiddag tegen !
[ afbeelding ]
Dankquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:13 schreef Darkwolf het volgende:
En van het vorige topic: leuk dat je gaat trouwen, _LED_!
Nou ik had 'r al eerder eentje besteld maar die was beschadigd geraakt tijdens vervoer dus die had ik maar teruggestuurd, deze is russisch, ik hoop dat dit een goeie is waar ik wat langer mee doe !quote:(Volgens mij wist ik niet eens dat je een vriendin had...)
Brandbare vloeistof in die emmer dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:43 schreef Exoteria het volgende:
*met emmertje in ouwehoer komt zitten*
...dit wordt een slechte dag!
Zal ik jullie eens even aansteken?
Crap! Crap! Crap!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:41 schreef Bastard het volgende:
Ey DW ik heb nog geen reactie van je gehad he?
Of het staat ergens in de dikke spambox opgeslagen bij mij?
Russische dames zijn best mooi!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:43 schreef _Led_ het volgende:
Nou ik had 'r al eerder eentje besteld maar die was beschadigd geraakt tijdens vervoer dus die had ik maar teruggestuurd, deze is russisch, ik hoop dat dit een goeie is waar ik wat langer mee doe !
Ja Nederlandse dames kunnen ook mooi zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:49 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Russische dames zijn best mooi!
(Althans, ze kunnen verdomd mooi zijn.)
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja Nederlandse dames kunnen ook mooi zijn
Al het lekkere komt van ver, zeggen ze altijd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:51 schreef Bastard het volgende:
Ja Nederlandse dames kunnen ook mooi zijn
Eensch!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Laten we het even tot de basis terugbrengen :
dames kunnen mooi zijn
Die ga ik je niet eerder geven totdat je weer beter bent en mensen niet langer kan aansteken. Sorry!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:52 schreef Exoteria het volgende:
en waar vind ik de postorderbedrijven voor slaafse mannen?
Slaafse mannen? Die bestaan helemaal nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:52 schreef Exoteria het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:52 schreef Exoteria het volgende:
En nu poetsen voor ons! En zwieren met dat kontjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:58 schreef Exoteria het volgende:
Nee, en bedankt.![]()
Je mag helemaal niet gemeen doen tegen zieke dames!
*weg illusie*
Nieteens hier besteld?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dank
[..]
Nou ik had 'r al eerder eentje besteld maar die was beschadigd geraakt tijdens vervoer dus die had ik maar teruggestuurd, deze is russisch, ik hoop dat dit een goeie is waar ik wat langer mee doe !
Die link is vast niet SFWquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nieteens hier besteld?
http://www.realdoll.com/
Nou die zijn in een paar opzichten natuurlijk wel praktisch maar dan moet je nog steeds zelf stofzuigenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nieteens hier besteld?
http://www.realdoll.com/
Ik ben blond en weet niet wat SFW is, maar ik heb de link gewoon van googlequote:
Dara wordt in Japan aan gewerkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou die zijn in een paar opzichten natuurlijk wel praktisch maar dan moet je nog steeds zelf stofzuigen
SFW = Suitable/Safe For Workquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben blond en weet niet wat SFW is, maar ik heb de link gewoon van google
Je hebt al volautomatische stofzuigersquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou die zijn in een paar opzichten natuurlijk wel praktisch maar dan moet je nog steeds zelf stofzuigen
Maar wel met sexy stem. Ook zij kan niet alles hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
SFW = Suitable/Safe For Work
NSFW = Not Suitable/Safe For Work
You do the math
Oftewel, dat ik niet meteen advertenties van hitsige vrouwen heb die gewillig liggen te wachten op mijn kloppende staafmixer maar die enkel te bereiken zijn via een duur nummer waar een zweterige Limburgse rubensvrouw met haar harige natte oksel een telefoon tegen haar vettige oor aan ligt te drukken
Maar die doen de was weer niet (en hebben geen borsten, niet geheel onbelangrijk).quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je hebt al volautomatische stofzuigers
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar wel met sexy stem. Ook zij kan niet alles hebben.
en owww, of die site SFW is weet ik niet. Als ik je baas was zou ik niet zeuren, maar als je baas een mierenneuker is zal ie dat wel doen. Maar als ie dat is is ie zelf ook niet SFW, aangezien je zoiets kleins als een mier niet neukt, tenzij je een echte schoft bent. Dat vindt zo'n mier vast niet fijn.
Maar wat als die mier er nou telepathisch om vraagt ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:23 schreef nokwanda het volgende:
Maar als ie dat is is ie zelf ook niet SFW, aangezien je zoiets kleins als een mier niet neukt, tenzij je een echte schoft bent. Dat vindt zo'n mier vast niet fijn.
Je kunt ook gewoon au naturel gaan leven he, heb je ook geen was, en spring je met pop en al in je roestige teiltje om weer schoon te wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar die doen de was weer niet (en hebben geen borsten, niet geheel onbelangrijk).
die is wel heel zwoel ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:31 schreef Dragorius het volgende:
Zou jij hem geven?
[ afbeelding ]
Kijk die gewillige blik man
Ik zou een enorme schoen gaan zoekenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:31 schreef Dragorius het volgende:
Zou jij hem geven?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:32 schreef Exoteria het volgende:
Dragorius... ik moet steeds lachen om jouw avatar....
*nog bortvoeding geeft aan jongte spruit*
Oh nu zie het ook pas in zijn plaatje!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:32 schreef Exoteria het volgende:
Dragorius... ik moet steeds lachen om jouw avatar....
*nog bortvoeding geeft aan jongte spruit*
borst is bestquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Borstvoeding is oké![]()
Maar mijn vriendin krijg ik niet overtuigd, ik moet nog steeds moeite doen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:31 schreef Dragorius het volgende:
Zou jij hem geven?
[ afbeelding ]
Nee, zijn die lekker?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb jij trouwens weleens mottenballen gezien?
Om jou borstvoeding te geven of om eerst een kalf te werpen?quote:
geen idee. Ik vroeg me alleen af hoe je, als je ze had gezien, die pootjes uit elkaar had gekregen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, zijn die lekker?
*ik ga lunchen*
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geen idee. Ik vroeg me alleen af hoe je, als je ze had gezien, die pootjes uit elkaar had gekregen.
En ondertussen heel serieus een maandadvies aan het schrijvenquote:
"Kzou het gewoon doen."quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En ondertussen heel serieus een maandadvies aan het schrijven
quote:
Ik heb vier mannen in huis en geen van allen komt boven de 18 uit. (1,5 jr, 3 jr, 5 jr en 10 jaar)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh nu zie het ook pas in zijn plaatje!![]()
Hoeveel kinders heb je als ik vragen mag?
Dat wordt binnen een jaar of 5 dus de wc-bril omhoogquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Ik heb vier mannen in huis en geen van allen komt boven de 18 uit. (1,5 jr, 3 jr, 5 jr en 10 jaar)
Wow! Dat is nog eens lekker drukquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Ik heb vier mannen in huis en geen van allen komt boven de 18 uit. (1,5 jr, 3 jr, 5 jr en 10 jaar)
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat wordt binnen een jaar of 5 dus de wc-bril omhoog
Maar maar...zittend plassen is kinderleedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:54 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Bij gebrek aan het verkeerde mannelijk voorbeeld.... NIET DUS!
in mijn huis worden mannetjes ópgevoed!
*haar naar achteren zwiept*
Heren doe de bril omhoog, de dames zitten ook graag droogquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:57 schreef jantar het volgende:
op een natte bril moeten zitten is vrouwenleed
Nou dat kan ik niet beamen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:52 schreef jantar het volgende:
met dat jongens over het algemeen al wat drukken zijn als meisjes
wel veel drukker en chaotischer, maar ook veel liever voor hun moeder is wat ik zie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:52 schreef jantar het volgende:
met dat jongens over het algemeen al wat drukken zijn als meisjes
Die loopt ook niet meer rond, maar geen probleem hoorquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat kan ik niet beamen!
Iedere dag om half 6 gaan we weer hoor.
wil ik graag geloven af en toequote:wel veel drukker en chaotischer, maar ook veel liever voor hun moeder is wat ik zie.
Ik haal mijn info vanuit de scheikunde hoek (uni) en daar komen ook tegenstrijdige geluiden vandaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:13 schreef Dragorius het volgende:
Waarom is er ineens zo'n enorme anti-vaccinatie-brigade?
Vooral die mensen die menen te weten hoe vaccins werken en geneeskunde en finaal de plank misslaan. (dat kan ik vanuit mijn oude studie zeggen)
Dan leren ze verdomme maar mikken. Heb dat probleem met mijn zoon nooit gehad en heb dat met mijn man ook niet (waar mijn zoon overigens niet mee is opgegroeid) maar als er een bepaalde vriend van mijn zoon komt is het steevast raak. Stank en druppels. Maar ik heb niet het idee dat daar ooit aandacht aan is besteed thuis.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar maar...zittend plassen is kinderleed
Nou ja, het is heel simpel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan leren ze verdomme maar mikken. Heb dat probleem met mijn zoon nooit gehad en heb dat met mijn man ook niet (waar mijn zoon overigens niet mee is opgegroeid) maar als er een bepaalde vriend van mijn zoon komt is het steevast raak. Stank en druppels. Maar ik heb niet het idee dat daar ooit aandacht aan is besteed thuis.
Ik had er een die triomfantelijk de kamer in kwam met een stijf piemeltje en tegen iedereen zei:quote:Je kan best een keer een ongelukje hebben, zeker de wat jongere kinderen waarbij het plassen af en toe wat hortend en stotend gaat omdat ze het stijve piemeltjes concept nog niet zo goed snappen. (er heeft er hier wel eens één staan huilen voor de wc, piemeltje tussen de vingertjes en huilen dat hij moet plassen maar dat de plas niet mag komen omdat de piemel nog slaapt ).
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik had er een die triomfantelijk de kamer in kwam met een stijf piemeltje en tegen iedereen zei:
kijk eens, ik heb een sterke piemel he!
![]()
Dan is ie iig groot genoeg om fatsoenlijk naar beneden te hangenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:00 schreef Bastard het volgende:
Oplossing: zittend plassen..
Ik ben te lui om te staan.. en steeds die wc bril heen en weer te gooien, ben ook de enige man in huis
Hahaha dat is ook een manier om wakker te worden zegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Mijn dochter stond ook laatst bij me .. zondagochtend 0700 uur.. "papa ik heb ook een piemel kijk maar"
Is nog een beetje te vroeg om daar antwoord te geven meid.
daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:42 schreef Dragorius het volgende:
Bijwerkingen zijn er helaas altijd, en soms is het ook weleens zo dat iemand daar nog andere complicaties bij ontwikkelt. Maar ziekten als Polio, Pokken etc. zijn nu wel uitgeroeid dankzij die vaccins.
Wat een afweging > af en toe het risico dat er helaas toch iemand overlijdt, of zeker veel doden en zieken jaarlijks bij die ziektes met lange-termijn of blijvende schade bij mensen.... : {
In het artikel wordt alleen de vraag gesteld, niet of het daadwerkelijk is genegeerdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:53 schreef Exoteria het volgende:
[..]
daar gaat het niet om.
Het gaat mij er om dat er niet open en eerlijk gecommuniceerd wordt.
Ondertussen kom je links en rechts wel verhalen tegen, waardoor je als burger behoorlijk achter je oren krabt.
Zodra je kindje geboren is gaan ze er van uit dat ze na een aantal dagen welkom in je huis zijn om de hielprik te geven.
meteen wordt ook de afspraak gemaakt voor de eerste inentingen op het consultatie bureau.
Er wordt gewoon aangenomen, je hebt absoluut niet het gevoel dat er een optie is!, dat je de inentingen komt halen en de eventuele risicoś worden niet eerst duidelijk benoemd.
9 van de 10 ouders zijn volkomen argeloos was dit betreft.
Zoiets moet een kéuze zijn.
Je moet het weten.
Nog steeds zijn 9 van de 10 kersverse ouders hier niet van op de hoogte.
Daarnaast is het natuurlijk schandalig dat NIET is uitgezocht of er verband is met de inentingen.
Dat stukje gewoon weigeren in plaats van open en eerlijk...
Heb je hun argumenten weleens gehoord? Over mini-hersen infarcten omdat 1 oog op een foto net iets minder recht kijkt etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:57 schreef Exoteria het volgende:
Het voorkomt waarschijnlijk ook dat als de negatieve zaken (die ongetwijfeld niet opwegen tegen de positieve) "uitlekken" er steeds meer aanhangers van de "wij worden opzettelijk vergiftigd en vermoord" theorie komen.
Ik denk dat dit soort dingen daar namelijk mee te maken heeft.
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1322305/12/[img]undefined[/img]
dan zeg ik dus op mijn beurt... maar ze het gras dan ook voor de voeten weg en zorg dat er weinig bodem is.quote:25#71500433]vrijdag 31 juli 2009 21:01[/url] schreef Dragorius het volgende:
[..]
Heb je hun argumenten weleens gehoord? Over mini-hersen infarcten omdat 1 oog op een foto net iets minder recht kijkt etc.
Het voelt echt als een beleding, zeker als het onderdeel is geweest van bijvoorbeeld een studie of je huidige werkzaamheden als mensen dat soort onwaarheden verspreiden en daardoor ook mensen, en met name zwangere vrouwen, weghouden bij vaccinaties.
Medische universiteiten hebben ook zulke onderzoeken, buitenlandse onderzoeken, de stoffen die we wereldwijd gebruiken zijn in principe gelijk, de merknaam zal wel verschillen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:07 schreef Exoteria het volgende:
[..]
[..]
dan zeg ik dus op mijn beurt... maar ze het gras dan ook voor de voeten weg en zorg dat er weinig bodem is.
...dat is het doel van openheid.
Niet dat weggemoffel.
Juist het vrijwillig al onderzoeken.
de resultaten rondom de dood zijn toch ook voor hun van belang! anders kloppen hun cijfers niet.....
en dan komen we op een ander punt... het is niet handig om alle partijen in één te zijn.
Het RIVM heeft het hele monopoli.. er is niets onafhankelijks aan de onderzoeken.
Ook daar zijn weer twijfels overquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:13 schreef Exoteria het volgende:
Hahahaha, best wel hè.
Ik neem er een wijntje bij!
(ik kom nog lang niet aan de grens van 10 glazen per week hoor.. voor vrouwen althans. Voor de heren ligt de grens op 15 glazen per week)
hahaha, nou.. zolang ik nog geen weird loopje krijg zoals mijn overbuuf...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ook daar zijn weer twijfels over
Het probleem is, menselijk lichaam is gewoon ZO complex (dat is ook weer zo mooi eraan, ik heb me er nooit mee verveeld)
Met name het herstellend vermogen is heeeeel bizar
het is de ziekte van korsakov, korsakoff's diseasequote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:20 schreef Exoteria het volgende:
[..]
hahaha, nou.. zolang ik nog geen weird loopje krijg zoals mijn overbuuf...
ik denk dat zij niet ver van de ziekte (of is het syndroom?) van Korsakov is.
Triest inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:20 schreef Exoteria het volgende:
[..]
hahaha, nou.. zolang ik nog geen weird loopje krijg zoals mijn overbuuf...
ik denk dat zij niet ver van de ziekte (of is het syndroom?) van Korsakov is.
Maandag zuigt.....hard werken, weinig waardering...gelukkig is er Fok!quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:41 schreef Bastard het volgende:
Kom je op maandag terug,.. Dragorius blauw.. whats next?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:48 schreef Flammie het volgende:
Flammie blauw?
Ik blauw ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:41 schreef Bastard het volgende:
Kom je op maandag terug,.. Dragorius blauw.. whats next?
Er is vast nog wel een roze tagje overquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:20 schreef Exoteria het volgende:
en hallo maar weer op deze trage maandagochtend.
Het was gisteren weer een enerverend avondje
meisjes van 13 die 2 uur ś middags van huis gaan en 23.30 pas weer opduiken.
Moeders weet niet waar dochter is, met wie dochter is... het mobieltje ligt thuis.
pubers
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
En dan boos zijn op moeders zeker
Laten we dat maar niet doen, anders ga je in het blauw je reptielenzooi spuien in andere subforaquote:
Als dadelijk blijkt dat er echt reptilians zijn, mogen de mods dus hun conclusies trekken en afstappen..quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen, anders ga je in het blauw je reptielenzooi spuien in andere subfora
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |