Ik had een APM van 240 met Starcraft (RTS uit 1998)quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:38 schreef Bastard het volgende:
Vlot gemaakt
Vic *gruwelijk kewle dude* Mackey
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik had een APM van 240 met Starcraft (RTS uit 1998)
Vic Mackey heb ik nooit gezien. Cooler dan Face kan hij sowieso niet zijn
Dus eigenlijk ben jij NOG gevaarlijker dan Vicquote:
doe dan meteenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Dartanion het volgende:
Bastard heeft meer weg van
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Dartanion het volgende:
[ afbeelding ]
Ja waarschijnlijk welquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Dartanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geeft een hele andere definitie aan "een pittig kort koppie"quote:
Ik zal eens kijken of onze kalende kameraad DVD boxen heeftquote:
Ik lach me dood als jij het jawoord gegeven hebt en de huwelijksreis begint.. opeens komt ze met een pittig koppie aanquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef _Led_ het volgende:
Zeg bastard, pittige tuinbroek heeft je vrouw aan op youtube !
(Ja ik weet het, mijn tijd komt nog wel...)
Ik heb mijn angst al naar haar uitgesproken dat ze de dag erna haar haar zou laten knippen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik lach me dood als jij het jawoord gegeven hebt en de huwelijksreis begint.. opeens komt ze met een pittig koppie aanik lach me dood dan
ik ook, vanuit mijn filmpje op youtube (it's magic )quote:
Check play.com betaal je een schijntje.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of onze kalende kameraad DVD boxen heeft
Lobbesquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ook, vanuit mijn filmpje op youtube (it's magic )
Bastard voldeed aan het beeld dat ik van hem had. Een oervriendelijjke grote lobbes die goed is met kinderen.
De perfect family guy
Ja.. dr veranderd nog wel eens wat.. op mijn trouwfoto's heb ik nog lang haar.. een maand later kaal geschoren nooit meer laten groeien bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef _Led_ het volgende:
Zeg bastard, pittige tuinbroek heeft je vrouw aan op youtube !
(Ja ik weet het, mijn tijd komt nog wel...)
Tuurlijk, dan kunnen we later in een reading opeens vertellen hoe je huis eruit ziet enzoquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
LobbesThanks
Allemaal mijn youtube checken ook he!
verklap mijn trait secrets nu niet!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan kunnen we later in een reading opeens vertellen hoe je huis eruit ziet enzo
Mijn OUDE huis..quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan kunnen we later in een reading opeens vertellen hoe je huis eruit ziet enzo
dat maakt niks uit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn OUDE huis..![]()
Dat is inmiddels mijn oudste dochter van bijna 4 op de filmpjes.
"Ja voor geesten bestaat er geen tijd... maar dank je dat je bevestigt dat ik gelijk had !"quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn OUDE huis..![]()
Dat is inmiddels mijn oudste dochter van bijna 4 op de filmpjes.
Dat was dus je vorige huis?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Ja voor geesten bestaat er geen tijd... maar dank je dat je bevestigt dat ik gelijk had !"
Daarom vind ik dat duo bij die tvshow ook zo sterk.. hoe heet die show ook alweer.. nieuwe uri geller ofzo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:16 schreef Michielos het volgende:
Voorbeeld was overigens een debiel iets wat ik vroeger altijd deed. Ik ging winkelen met een vriendin of kennis en die moest toevallig pinnen (altijd even pinnen). Ik onthoud pincode en doe er niks mee(niet te obvious). Dan een jaar later ofzo (ja,je moet geduld hebben) als er op een feestje ofzo gevraagd wordt om iets te doen zeg ik iets als:
"korte introductie en hoe vaag het soms is. Dus ik wil dat je aan iets denkt dat ik onmogelijk kan weten , ok? Bijvoorbeeld de naam van je huisdier, je huisnummer of je pincode.. whatever [prime pincode]. I.i.g iets dat ik niet kan weten, heb je het? En ik kan dit niet weten of wel dan. Onmogelijk toch
"ja " [bevestiging voor zichzelf zodat ze er niet meer omheen lullen of naar een verklaring zoeken, gebaseerd op lowballing techniek].
en dan heel langzaam pincode divinen.
het klinkt zo simpel, maar slaat in als een bom haha. Je grijpt alles aan om er een megasterk effect van te maken, hoe klein ook.
Nop, die zit niet in het complot. Het is eigenlijk een oude scam maar heel erg sterk. Het is ook iets dat je niet in 5 minuten nadoet. Ik zou nog steeds zoiets gaan oefenen met een friend van me maar kom er simpelweg niet aan toe. Je zag de impressie die het bij het publiek achterliet. Echt megasterkquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat duo bij die tvshow ook zo sterk.. hoe heet die show ook alweer.. nieuwe uri geller ofzo.
Dat ze dus een briefje geld uit een portomonne pakken en de ander zegt wat de code is.. of met zn rug er naar toe staan en een willekeurig voorwerp vasthouden van iemand uit het publiek en benoemen.
Ja.. dan zit het publiek misschien in het complot.. maar erg sterk om te zien.
Ga jij ook naar die meeting dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:34 schreef Darkwolf het volgende:
TRU-ers op de Fok meet zijn een must.
Anders kom ik niet, want dit is het enige forum waar ik (nog min of meer) in rond hang op heel Fok!
Dat is tenminste een seriequote:
Kom je met partner ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:34 schreef Darkwolf het volgende:
Anders kom ik niet, want dit is het enige forum waar ik (nog min of meer) in rond hang op heel Fok!
Wij overleggen hier nog. Het is nogal een drukke tijd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:34 schreef Darkwolf het volgende:
Ja het is 'wij" inmiddels geworden hequote:Op woensdag 29 juli 2009 14:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij overleggen hier nog. Het is nogal een drukke tijd.
eehr , komt ze niet gewoon meequote:Op woensdag 29 juli 2009 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja het is 'wij" inmiddels geworden he
Ik moet het nog even vertellen tegen mijn vrouw dat ik er die dag niet ben
Nee zij blijft dan lekker bij de meiden thuis.. dat soort dingen vind ze niks hoor.. allemaal onbekenden bij elkaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr , komt ze niet gewoon mee
Heb jij een BOB
Ik ben die gene die per ongeluk bier over je heen keilt...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee zij blijft dan lekker bij de meiden thuis.. dat soort dingen vind ze niks hoor.. allemaal onbekenden bij elkaar.
Ik zit hws ook ergens op een heuveltje te kijken.. afvragend wie nou wie wie is.. en als niemand een plaatje van zn usericon meeneemt weet ik het nog niet
Dus ik drink niet/met mate
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Dat denk ik niet. Ik zie je zoals ik eerder zei als een goedmoedige goedbebloede lobbes die niks kwaads in de zin heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef Bastard het volgende:
Waarom denkt toch iedereen dat ik zo agressief ben
Raar is dat, Bastard is juist de vriendelijkheid zelve in mijn ervaring !quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef Bastard het volgende:
Waarom denkt toch iedereen dat ik zo agressief ben
Dan krijg je een nachtspetter voor je broodmolenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Raar is dat, Bastard is juist de vriendelijkheid zelve in mijn ervaring !
Behalve als mensen hem lobbes noemen, dan verkoopt ie ze een muilpeer, en terecht !
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend briljant slecht planquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Flammie het volgende:
Wanneer mogen je kinderen voor het eerst op FOK posten Bastard?
Stel je ze aan TRU voor ?![]()
![]()
Nou ik wil gewoon Jasmijn mijn virtuele hand gevenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een ontzettend briljant slecht plan
Maar dat is toch serieus een probleem..denk er eens over na..quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Flammie het volgende:
Wanneer mogen je kinderen voor het eerst op FOK posten Bastard?
Stel je ze aan TRU voor ?![]()
![]()
viespeukquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nou ik wil gewoon Jasmijn mijn virtuele hand geven
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dat is toch serieus een probleem..denk er eens over na..
Alles word digitaal bewaard.. als zij 16 zijn.. wel eerder ook, word je ineens geconfronteerd met gedachte en woorden die je in 2005 gezegd hebt bijvoorbeeld!
Ik ben blij dat er we indertijd een FOK crash hebben gehad waardoor mijn meest vreselijkste posts niet langer meer bewaard zijn gebleven
Ja, moeten we over een jaar of 5 toch een squad opzetten dat de Fok!-servers gaat vernietigen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dat is toch serieus een probleem..denk er eens over na..
Alles word digitaal bewaard.. als zij 16 zijn.. wel eerder ook, word je ineens geconfronteerd met gedachte en woorden die je in 2005 gezegd hebt bijvoorbeeld!
Ik ben blij dat er we indertijd een FOK crash hebben gehad waardoor mijn meest vreselijkste posts niet langer meer bewaard zijn gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |