SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westerkwartierders, dat zijn halve friezenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Penisbaard het volgende:
Wat zijn dat voor een neppe Groningers danEchte Groningers haten Friezen en zullen nooit een voet in Friese bodem zetten
Je bent er nog nooit geweest zie ik aan je opmerking.quote:
Gelukkig niet, en daar bedank ik iedereen voor op mijn blote knieën.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:45 schreef Deetch het volgende:
[..]
Je bent er nog nooit geweest zie ik aan je opmerking.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
Het is geel en gaat terug in de tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ben een Groninger, heb niks tegen Friesland op zich. Alleen het volk wat er woont. (En dan vooral die lui die denken zich te kunnen afscheiden van Nederland en dan denken een rijk landje te kunnen worden).quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Penisbaard het volgende:
Wat zijn dat voor een neppe Groningers danEchte Groningers haten Friezen en zullen nooit een voet in Friese bodem zetten
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
Het is geel en gaat terug in de tijd?De trein van Groningen naar Leeuwarden is niet geel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar gaat wel terug in de tijdquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De trein van Groningen naar Leeuwarden is niet geel.
welke kleur dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
''En Ricko, waarom denk je geschikt te zijn als lerarenassistent op de kleuterafdeling?''quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:53 schreef koningdavid het volgende:
Het zou toch wat zijn als diegene die de sollicitaties doet Ricko's FOK!profiel onder ogen komt.
Rood-witquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie onderstaand:quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
quote:
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar.quote:
Met bijbehorende plaatjes van 'de spuitende vleesmans'quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:53 schreef koningdavid het volgende:
Het zou toch wat zijn als diegene die de sollicitaties doet Ricko's FOK!profiel onder ogen komt.
ahh ze hebben Noord-Ned daar en die zijn rood en wit?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie onderstaand:
[..]
[..]
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar.
Ricko: "boh, weet dat ik goed voor de spiegel kan fappen."quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
''En Ricko, waarom denk je geschikt te zijn als lerarenassistent op de kleuterafdeling?''
Wij hebben een Arriva trein. Die heeft zo'n leuk ingesproken omroepsysteem die je bij elk station overdreven vriendelijk vertelt waar je bent. Wel airco en binnenkort ook internet.quote:
Ziet er moderner uit dan die NS krengen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:00 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Wij hebben een Arriva trein. Die heeft zo'n leuk ingesproken omroepsysteem die je bij elk station overdreven vriendelijk vertelt waar je bent. Wel airco en binnenkort ook internet.![]()
[ afbeelding ]
Zijn ze ook. Alleen zitten die stoelen wel minder relaxt. En er zijn bijna geen vierzitsquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ziet er moderner uit dan die NS krengen.
Aha, maar wel arko? Of echte airco?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:03 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Alleen zitten die stoelen wel minder relaxt. En er zijn bijna geen vierzits
Daar waren vorig jaar zomer toch mensen flauwgevallen omdat hij zo benauwd was omdat de airco de hoeveelheid passagiers (spits) niet aankon?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, maar wel arko? Of echte airco?
En vanaf de provinciegrens ook lekker in het Nederlands én Fries de stations gaat omroepenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:00 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Wij hebben een Arriva trein. Die heeft zo'n leuk ingesproken omroepsysteem die je bij elk station overdreven vriendelijk vertelt waar je bent. Wel airco en binnenkort ook internet.![]()
[ afbeelding ]
Ik moet zo'n beetje dagelijks met dat kreng, en heb nooit dubbele omroepen gehoord. Alleen Hardegrijp noemen ze Hurdegarypquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En vanaf de provinciegrens ook lekker in het Nederlands én Fries de stations gaat omroepen
Zo kansloos.
Verder: Groningen Koningen![]()
Mensen die kankeren op Groningen, maar er nog nooit zijn geweest zijn zulke falers
Gezelligheid in Groningen![]()
Uitgaan in Groningen
Ik heb 1x in dat ding gezeten en toen riepen ze, volgens mij, dubbel om. Was van groningen naar leeuwarden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik moet zo'n beetje dagelijks met dat kreng, en heb nooit dubbele omroepen gehoord. Alleen Hardegrijp noemen ze Hurdegaryp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |