SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westerkwartierders, dat zijn halve friezenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Penisbaard het volgende:
Wat zijn dat voor een neppe Groningers danEchte Groningers haten Friezen en zullen nooit een voet in Friese bodem zetten
Je bent er nog nooit geweest zie ik aan je opmerking.quote:
Gelukkig niet, en daar bedank ik iedereen voor op mijn blote knieën.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:45 schreef Deetch het volgende:
[..]
Je bent er nog nooit geweest zie ik aan je opmerking.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
Het is geel en gaat terug in de tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ben een Groninger, heb niks tegen Friesland op zich. Alleen het volk wat er woont. (En dan vooral die lui die denken zich te kunnen afscheiden van Nederland en dan denken een rijk landje te kunnen worden).quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Penisbaard het volgende:
Wat zijn dat voor een neppe Groningers danEchte Groningers haten Friezen en zullen nooit een voet in Friese bodem zetten
Het is geel en gaat terug in de tijd?De trein van Groningen naar Leeuwarden is niet geel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar gaat wel terug in de tijdquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De trein van Groningen naar Leeuwarden is niet geel.
welke kleur dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
''En Ricko, waarom denk je geschikt te zijn als lerarenassistent op de kleuterafdeling?''quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:53 schreef koningdavid het volgende:
Het zou toch wat zijn als diegene die de sollicitaties doet Ricko's FOK!profiel onder ogen komt.
Rood-witquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie onderstaand:quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
quote:
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar.quote:
Met bijbehorende plaatjes van 'de spuitende vleesmans'quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:53 schreef koningdavid het volgende:
Het zou toch wat zijn als diegene die de sollicitaties doet Ricko's FOK!profiel onder ogen komt.
ahh ze hebben Noord-Ned daar en die zijn rood en wit?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie onderstaand:
[..]
[..]
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar.
Ricko: "boh, weet dat ik goed voor de spiegel kan fappen."quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
''En Ricko, waarom denk je geschikt te zijn als lerarenassistent op de kleuterafdeling?''
Wij hebben een Arriva trein. Die heeft zo'n leuk ingesproken omroepsysteem die je bij elk station overdreven vriendelijk vertelt waar je bent. Wel airco en binnenkort ook internet.quote:
Ziet er moderner uit dan die NS krengen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:00 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Wij hebben een Arriva trein. Die heeft zo'n leuk ingesproken omroepsysteem die je bij elk station overdreven vriendelijk vertelt waar je bent. Wel airco en binnenkort ook internet.![]()
[ afbeelding ]
Zijn ze ook. Alleen zitten die stoelen wel minder relaxt. En er zijn bijna geen vierzitsquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ziet er moderner uit dan die NS krengen.
Aha, maar wel arko? Of echte airco?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:03 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Alleen zitten die stoelen wel minder relaxt. En er zijn bijna geen vierzits
Daar waren vorig jaar zomer toch mensen flauwgevallen omdat hij zo benauwd was omdat de airco de hoeveelheid passagiers (spits) niet aankon?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, maar wel arko? Of echte airco?
En vanaf de provinciegrens ook lekker in het Nederlands én Fries de stations gaat omroepenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:00 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Wij hebben een Arriva trein. Die heeft zo'n leuk ingesproken omroepsysteem die je bij elk station overdreven vriendelijk vertelt waar je bent. Wel airco en binnenkort ook internet.![]()
[ afbeelding ]
Ik moet zo'n beetje dagelijks met dat kreng, en heb nooit dubbele omroepen gehoord. Alleen Hardegrijp noemen ze Hurdegarypquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En vanaf de provinciegrens ook lekker in het Nederlands én Fries de stations gaat omroepen
Zo kansloos.
Verder: Groningen Koningen![]()
Mensen die kankeren op Groningen, maar er nog nooit zijn geweest zijn zulke falers
Gezelligheid in Groningen![]()
Uitgaan in Groningen
Ik heb 1x in dat ding gezeten en toen riepen ze, volgens mij, dubbel om. Was van groningen naar leeuwarden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik moet zo'n beetje dagelijks met dat kreng, en heb nooit dubbele omroepen gehoord. Alleen Hardegrijp noemen ze Hurdegaryp
Oei, blijf jij maar lekker onder de rivieren waar het zo ontzettend accentloos is, wereldvreemde! Straks eet de wereld je opquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:17 schreef pumpkineater het volgende:
Friesland of Groningen is allebei strontboeren accent dus dat maakt dan ook niet meer uit!
Anders ga je even op iedereen reagerenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:19 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Oei, blijf jij maar lekker onder de rivieren waar het zo ontzettend accentloos is, wereldvreemde! Straks eet de wereld je op
Het was in dit topic nog niet eens voorbij gekomen, het 'boeren' argument. In Brabant zijn de meeste boeren, daar hoor je nooit wat over.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef Bevin het volgende:
[..]
Anders ga je even op iedereen reageren
Overigens ben ik het wel met je eens hoor.
Ik begon er niet mee, in de op word geklaagd over hoe ze in Friesland praten, nou in Groningen is het echt niet beter hoor, das alles!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:19 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Oei, blijf jij maar lekker onder de rivieren waar het zo ontzettend accentloos is, wereldvreemde! Straks eet de wereld je op
Daar komt Ricko maar al te graag om een Big King te halen, bij dat petit meisje achter de balie om vervolgens weer in de bus naar Leek te stappen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Is het toevallig bij de Burger King op Groningen CS? Dat is namelijk dé plek om een overheerlijke whopper te verorberen.
Ik heb daar alleen nog maar een dikke troela gezienquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:21 schreef Bevin het volgende:
[..]
Daar komt Ricko maar al te graag om een Big King te halen, bij dat petit meisje achter de balie om vervolgens weer in de bus naar Leek te stappen.
Wij nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen nog maar een dikke troela gezien.
Ja ik weet ook niet beter, wie maakt er een foto van die lekkere?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb daar Onur Torko gezienquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:50 schreef foqqer het volgende:
Groningen![]()
Friesland![]()
Limburg![]()
Brabant![]()
Overijssel![]()
Zo, nou heb ik al die stront chauvinistische provincietjes wel gehad.
Toch ben je de meest chauvinistische plek vergeten:quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:50 schreef foqqer het volgende:
Groningen![]()
Friesland![]()
Limburg![]()
Brabant![]()
Zo, nou heb ik al die stront chauvinistische provincietjes wel gehad.
Q-liner 316 of 306 jeweets.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:21 schreef Bevin het volgende:
[..]
Daar komt Ricko maar al te graag om een Big King te halen, bij dat petit meisje achter de balie om vervolgens weer in de bus naar Leek te stappen.
Die ploerten hoef ik ook niet in onze stad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En vanaf de provinciegrens ook lekker in het Nederlands én Fries de stations gaat omroepen
Zo kansloos.
Verder: Groningen Koningen![]()
Mensen die kankeren op Groningen, maar er nog nooit zijn geweest zijn zulke falers
Gezelligheid in Groningen![]()
Uitgaan in Groningen
Het is geel en gaat terug in de tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een kankervette grap, serieus
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Hij is gepaktquote:Een schandknaap uit Leek kan voorlopig fluiten naar zijn rijbewijs. Hij is van de A7 geplukt nadat hij met 250 kilometer per uur langs een stel agenten reed. Dat gebeurde vlakbij het Friese Leeuwarden.
Het duurde overigens even voor de politie hem te pakken had. Ze zagen hem voorbij scheuren bij Leek. Ze probeerden hem aan de kant zetten, maar vanwege zijn snelheid en het gevaar voor het overige verkeer, lukte dat pas zo'n 60 kilometer verderop.
Uit metingen bleek dat de gemiddelde snelheid van de Groninger219 kilometer per uur was.
Zal wel de afslag Leeuwarden zijn, bij Drachtenquote:
Daar wordt Leeuwarden niet eens genoemdquote:
Kan, of die bij Heerenveen; ongeveer dezelfde afstand als ik google maps zo bekijk. Echter is dat nog altijd niet bepaald 'vlakbij'quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zal wel de afslag Leeuwarden zijn, bij Drachten
quote:
Vanuit Leek lijkt mij Drachten meer logischer, zeker kwa tijdquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Daar wordt Leeuwarden niet eens genoemd
Tevens wordt er op de FP niet vermeld dat men de A7 even naar Leeuwarden verlegd heeft
[..]
Kan, of die bij Heerenveen; ongeveer dezelfde afstand als ik google maps zo bekijk. Echter is dat nog altijd niet bepaald 'vlakbij'
Echter wordt op de FP dan weer Lemmer genoemd, wat alweer een stuk verder is (en wat overigens -ook- al niet meer A7 is)quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Vanuit Leek lijkt mij Drachten meer logischer, zeker kwa tijd
Misschien omdat ik het bericht heb aangepast, Sherlockquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Echter wordt op de FP dan weer Lemmer genoemd, wat alweer een stuk verder is (en wat overigens -ook- al niet meer A7 is)
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien omdat ik het bericht heb aangepast, Sherlock
Zoals een echte baron baas het betaamd, ben ik met mijn soppende penale faphoofd aangenomenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:23 schreef NoBody122 het volgende:
Hoe ging je sollicitatie inLeeuwarden
?
Onze chickenpicker uut Wolveschansquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zoals een echte baron baas het betaamd, ben ik met mijn soppende penale faphoofd aangenomen![]()
![]()
Ik ben nu nog steeds nooit afgewezen bij een sollicitatie!![]()
(al waren dat meer supermarkt / fabriek solli's
)
Maar nu krijg ik een weekje tijd om mij te bedenken, maar ik ben wel i.e.g zo baas dat ik sowieso mag aantreden, weetz![]()
ps: Ik heb me al 3 dagen nog niet sufgerukt en vanavond eindelijk vakantie van werken in kippenslaubtereisch, dus misschien ga ik maar even vanavond mijn opgeslagen cum injecteren in de vaginale klierbloedbanen van een gewillige jongedame
Ja tog! Even de G uithangen en daarna richting duurt!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Onze chickenpicker uut Wolveschans
Straks weer bij Weggelaar op't bankje gewillige gleufdiertjes hosselen?
Zaten vanmiddag echt wel n kudde lekkere chickies op het terras daar in Leekquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja tog! Even de G uithangen en daarna richting duurt!
(ik weet )
Ergens lijkt me dat sterkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zaten vanmiddag echt wel n kudde lekkere chickies op het terras daar in Leek
Mss zitten ze straks wel bij Duurt joh
Denk het ook, jwtz, bazen uit Roden zijn DE vrouwenmagneten in de verre omtrekquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ergens lijkt me dat sterk
Die zullen wel naar pruim roden oid gaan![]()
Vooral jij zekerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Denk het ook, jwtz, bazen uit Roden zijn DE vrouwenmagneten in de verre omtrek
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vooral jij zeker
Of hebben al die dames een fotoboek op fok?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |