SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westerkwartierders, dat zijn halve friezenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Penisbaard het volgende:
Wat zijn dat voor een neppe Groningers danEchte Groningers haten Friezen en zullen nooit een voet in Friese bodem zetten
Je bent er nog nooit geweest zie ik aan je opmerking.quote:
Gelukkig niet, en daar bedank ik iedereen voor op mijn blote knieën.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:45 schreef Deetch het volgende:
[..]
Je bent er nog nooit geweest zie ik aan je opmerking.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
Het is geel en gaat terug in de tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ben een Groninger, heb niks tegen Friesland op zich. Alleen het volk wat er woont. (En dan vooral die lui die denken zich te kunnen afscheiden van Nederland en dan denken een rijk landje te kunnen worden).quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Penisbaard het volgende:
Wat zijn dat voor een neppe Groningers danEchte Groningers haten Friezen en zullen nooit een voet in Friese bodem zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |