Haha, dat is ook wel heel logisch natuurlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat fijn Orea, ik denk zelfs dat dat positief kan werken op het hele gebeuren. Als je er zo verkrampt mee omgaat kan dat nooit goed zijn voor het zwanger worden, qua stress enzo. Zal vast niet bewezen zijn, maar ik geloof er wel in. Ben zelf deze ronde wel wat rustiger, heb ook niks opgezocht enzo. Maar met mijn NOD die vandaag/morgen is ben ik wel weer een beetje kriegel.
Dit herken ik heel erg!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:47 schreef sombie het volgende:
PZE, hoe is het?
Over adoptie, wat ik me steeds afvraag:: is dat genoeg me, dat ik een kind kant-en-klaar krijg, dat ik niet zelf heb gedragen? Wil ik daarvoor weer jaren wachten en alle emoties die daarbij horen doorlopen?
Tja, en al starten terwijl we met IVF bezig zijn... daar zie ik eigenlijk ook tegenop. Alleen al praktisch gezien: naast alle ziekenhuisbezoeken moeten we dan ook 6 keer naar een bijeenkomst van 3 uur, welke overdag plaatsvinden. Dat vraagt nogal wat van onze werkgevers ook. Neem dan daarnaast nog dat het emotioneel tamelijk belastend zal zijn... Ik weet niet of ik dat kan en wil boven op de (emotionele) rompslomp van de IVF-behandelingen.
Hahaha inderdaad! Nou gelukkig maar dat het dan nog in een bekertje zitquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:47 schreef prinseszondererwt het volgende:
Over sommige dingen moet je niet nadenken inderdaad. Ik moet volgende week het spul van mijnwegbrengen, met de auto, met het spul in mijn broekzak.
Hoe verzinnen ze het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |