Idd, zeer eigenwijze zwemmers. Maar wel een páár die zijn werk doen neem ik aan anders zouden we niet voor de ICSI gaan (denk ik). Als ik straks met een buik vol eitjes zit die niet geoogst worden lijkt me dat ook niet prettig...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:06 schreef Orea het volgende:
JaaaNog een dagje!!!!
Saffier, bij jou man zijn de zwemmers toch eigenwijs? Doen ze daarom niet eerst hem zijn ding laten doen en checken, voordat ze bij jou een punctie uitvoeren? Stel dat het niet goed is, heeft een punctie namelijk ook weinig zin... Of werkt dat niet zo? Puur vanuit logische gedachten hoor!
En mentaal gezien?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
CP, ik voel nog niks hoor. Heb gisteren de eerste 2 clomidjes ingenomen en daar voel ik pas een paar dagen later wat van... Komt nog dus.
Bij welke stap ben jij nu in het hele IVF gebeuren? Alles onder controle?
Nu goed, ben vrij rustig eronder. Vooral ook omdat volgende week ook de zwemmers getest worden. Ik heb nu zoiets van, ik doe er alles aan... Meer kan ik toch niet doen. Nuquote:
Idd, geen film.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
Orea, succes, hopen dat de emmy's de noordpool overleefd hebben!! Ik duim mee voor je!![]()
Mijnheeft 1 keer thuis mogen produceren en 1 keer in Jette. Hij vertelde wel dat hij het toch liever thuis deed. Wij hebben er vooral heel veel lol om gehad, je moet toch wat hè. Hij vertelde inderdaad ook dat er vieze smoezelige boekjes lagen en dat er nieteens een filmpje draaide
.
Bij ons in het ziekenhuis hebben ze niet eens zo'n kamertje...quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:28 schreef mijsje het volgende:ik ben alleen bang dat hij niet zoveel aan me had...
het was echt genant en ik had er een heel vies idee bij... (leren bankje, vieze boekjes waarvan de blz's plakten...
) in het begin moesten we allebei erg lachen en konden we niet ophouden... daarna toch maar aan de bak, maar wel eerst handdoeken op de zitting voor we op die leren bank gingen zitten...
![]()
je weet dat het niet romantisch is in zo'n kamertje, maar dit was wel het andere uiterste...
Bij ons (ook streekziekenhuis) ook niet - maar wel toiletten bij het labquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Bij ons in het ziekenhuis hebben ze niet eens zo'n kamertje...En toch is dat een streekziekenhuis voor verschillende plaatsen in de omgeving, ook plaatsen waar je zeker een half uur voor moet rijden.
Wat goed dat ze goed ontdooit zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:02 schreef Orea het volgende:
Om half 2 moet ik bij de VU zijnontdooien is goed gegaan!
Pff spannend weer!
Heb je ook pregnyl gespoten voor de punctie? Of iig iets van hormonen gehad om de eirijping te stimuleren? Dan lijkt het me heel normaal dat je nu ongesteld wordt. Je hele cyclus is kunstmatig, en dit is daar het logische gevolg van, lijk me eerlijk gezegd. Ben benieuwd wat ze in het zkh zeggen hierover.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
Spannende dag voor je Orea. De duimen draaien hier!
Ik ben in shock. Had gisteravond licht bruin bloedverlies en dat is vannacht doorgezet. Dus nu ben ik ongesteld, maar dat kan toch helemaal niet? Ik heb namelijk nog nooit een eigen cyclus gehad
De punctie was 19 juni en keurig twee weken later ben ik ongesteld geworden. Een klein beetje maar, maar toch. Dus als ik nu weer ongesteld ben betekent dit dat ik een eisprong heb gehad ergens na de punctie, terwijl ik dus voor de punctie nog nooit spontaan een eisprong heb gehad![]()
Of misschien was het die twee weken na de punctie wel geen ongesteldheid, maar nog een bloeding door de punctie. Hoewel het wel echt meer dan wat spotting was
Gelukkig heb ik morgen een afspraak in het ziekenhuis. Dan kan dit mysterie hopelijk worden opgelost![]()
Kan het zijn dat de hormonenbom tijdens de hyperstimulatie mijn hormoonhuishouding aangezwengeld heeft?
Ik heb twee keer eerder Pregnyl gespoten en toen werd ik keurig twee weken later ongesteld. Nu zou dat ruim 7,5 week later zijn. En wat is dan de bloeding twee weken na de punctie geweest?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je ook pregnyl gespoten voor de punctie? Of iig iets van hormonen gehad om de eirijping te stimuleren? Dan lijkt het me heel normaal dat je nu ongesteld wordt. Je hele cyclus is kunstmatig, en dit is daar het logische gevolg van, lijk me eerlijk gezegd. Ben benieuwd wat ze in het zkh zeggen hierover.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik heb twee keer eerder Pregnyl gespoten en toen werd ik keurig twee weken later ongesteld. Nu zou dat ruim 7,5 week later zijn. En wat is dan de bloeding twee weken na de punctie geweest?
Nah ja, we zien het morgen wel
Wat raarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gelukkig heb ik morgen een afspraak in het ziekenhuis. Dan kan dit mysterie hopelijk worden opgelost![]()
Kan het zijn dat de hormonenbom tijdens de hyperstimulatie mijn hormoonhuishouding aangezwengeld heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |