quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:14 schreef mijsje het volgende:dat is zo, die buiken vind ik lastig om overal te zien. inderdaad prachtig, en ik zoek ze ook steeds op (in het buikentopic bv...) maar als ik er niet op berekend ben, kom ik ze vaker tegen op het moment. en dan gaat er wel een steekje door me heen... en het probleem is inderdaad niet dat je het een ander niet gunt, want dat is natuurlijk wel zo! waar ik ook helemaal weemoedig van wordt is peuters. schattige kindjes dan al niet met krulletjes, met die schattige wankele stapjes en die lieve woordjes...

zo geld bij mij de uitspraak altijd: ik gun het anderen ontzettend! Maar ik gun het mezelf (ons) ook zo!

Dat is denk ik ook wel de juiste manier om het te benaderen..
En Asy, dat weet ik hoor! Krijg alleen in mijn prive nog wel eens regelmatig te horen dat ik het moet laten rusten en dat het dan wellicht vanzelf wel gebeurd, ondanks dat mensen weten wat hier het probleem is, en dat dat 'vanzelf lukken' hier niet opgaat..

De hoop is er ook zeker wel, alhoewel ik het me gewoon niet kan voorstellen dat het ooit gaat lukken...
Toch hou ik me maar weer vast aan de opmerking van de verpleegkundige gisteren: verder is er niets bij jullie aan de hand, dus je bent gewoon hartstikke vruchtbaar.... (alleen ook bij 'gewoon' vruchtbare stellen staat er een jaar voor om zwanger te worden, dat is 12 terugplaatsingen en we hebben er pas 3 gehad....)
Ik merk dat ik steeds meer durf toe te geven dat ik het zwaar vind, maar aan de andere kant wil ik dat ook niet toegeven

het is nou eenmaal zo. En ik schiet er zelf niets mee op om mezelf dat zwaar te laten vallen.. Dat idee houdt me nog enigzins op de been zeg maar...
Straks, mocht het toch niet lukken, is vroeg genoeg om er 'tijdelijk' zwaarmoedig over te zijn...... (maargoed, hier al ruim 6 jaar bezig, en een tijdje terug kon ik er echt niet zo over denken hoor!)
Wat wel grappig is, de vorige pogingen was ik steeds al bezig met: als het doorgaat dan is op die datum dit, op die datum dat... En nu ben ik meer bezig met: eind september een lang weekend op de motor weg, wat nou als ik dan zwanger ben

(en misschien is dat wel de juiste instelling

)
Gekke Princes!!! Ook volop bezig dus... Ik heb 1 cryo poging met medicatie gedaan en dat waren pilletjes.. Ben de naam kwijt, maar das zonder spuiten idd

Bij mij was het achteraf niet nodig (was een foutje, die poging is toen ook gecancelled..

) aangezien ik gewoon een prima eigen cyclus heb!
Saffier, heb je inmiddels de kliniek al gebeld? Heb je bij moeten spuiten? Ik heb destijds met de cyclus-stilleg hormonen een keer een dosis vergeten

(was de 2e poging, was er toen ff zo niet mee bezig dat ik er 'smorgens achter kwam dat ik de avond ervoor had moeten prikken) en hoefde niet bij te prikken.... Maar ben wel benieuwd!
(of ik lees en zie dat je idd ook niet hoefde bij te prikken

wel bijzonder dat het in je been moet! Lijkt me verre van prettig! In buik is toch het fijnst, vind ik en dan links of rechts van je navel (doe het meestal links want bent links

) één keer wat lager in mijn buik geprikt en dat was NIET fijn

)
Alle andere dames:

ben benieuwd wat komende periode voor ons brengt!
Ik doe morgenochtend voor de zekerheid vast een LH testje en dan weer een meting... Dag 12 pas, en meestal rond dag 16 eisprong... (maar vorige keer ook ineens op dag 13 vol aan het ovuleren

) dus het kan alle kanten op