quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:29 schreef Saffier het volgende:
[..]
Wat lief!
Ja het is gelukt! Ik voelde het niet eens! 1,2, prik en klaar!
stiekum ben ik nu wel rete-trots op mezelf
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
Saffier!!!![]()
Knap hoor, ik durfde het niet bij mezelf! Top!
Ik weet t zeker, over 10 maanden heb je een beebje!
Hier nog steeds geen nieuws. Zo af en toe een drupje bloed, gisteren 2 keer een drupje en verder niets. Sinds gisteravond ook geen ongi krampjes meer gehad. Spannend!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:21 schreef Lois het volgende:
Wanneer mag/kun je testen Nikki? (of stel ik nu een domme vraag?)
Saffiertje gij held!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:57 schreef flugeltje het volgende:
Het gaat in dit topic de laatste tijd zelfs nog beter dan in het tweede streepje topic![]()
Didydoos was geloof ik ook deze maand. Goeie maand voor dit topic hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:52 schreef Borra het volgende:
Eerst Leonieke zwanger en nu NIKKI, gefeliciteerd, geniet er van !!
En idd, ze testen alleen op HCGquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sproet-je, thanks voor je info. Ik krijg als het goed is over ongeveer 3 weken een echo, +/- 5 weken na de terugplaatsing. Ik zou ook niet weten waar ze op testen. Ik denk inderdaad alleen of je zwanger bent of niet.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, misschien liggen we niet helemaal optimaal ofzo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:42 schreef mijsje het volgende:
(ehm, hoe hebben jullie het nu allemaal precies gedaan? misschien is er iets dat bij iedereen gelijk is zoals in de lighouding ofzo wat ik blijkbaar verkeerd doe...)
Ja blij wel, maar toch eerst over de schok heen geraken. Zo ging het bij mij geweest zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leo, ik zou met 1 blij zijn, maar met 2 niet minder blij, het is alleen effe schrikken, want je gaat "normaal gesproken" uit van 1. Ze hebben bij mij ook 2 emmy's teruggezet maar daardoor steeg de kans op een tweeling volgens de gyn niet aanzienlijk. Hij zei letterlijk: hiermee hopen we de kans op een eenlingzwangerschap te verhogen. Kwam omdat het geen top emmy's waren. Hij vroeg ook nog even snel of ik al eens zwanger geweest was en of ik niet onder het Belgische stelsel viel (dan mogen ze er nl. maar 1 terugplaatsen). Ach ik zie wel. Het is gelukt, daar gaat het om, al zijn het er 4!
Ik gebruik inderdaad ook de Utrogestan tabletten. Ik hoor vrijdag wel wat de waarden zijn. "Gelukkig" hebben ze in het LUMC ook een "bellijst" en die bellen tussen 12-14 uur, dus eerder dan Jette. Stiekem kan het LUMC dan al iets vertellen voordat Jette belt tussen 15-18 uur (hebben ze wel vaker gedaan, natuurlijk zonder garantie want Jette beslist, maar toch het scheelt een paar uur wachten in dit geval).Jette belt mij namelijk altijd pas om 17 uur of later...
ze zullen denk ik niet in LUMC zeggen dat ik zwanger ben en in Jette niet...
Moet je buiten de decapeptyl nog meer spuiten?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:30 schreef Saffier het volgende:
De 2e spuit ging net zo soepel als de 1e spuit alleen kwam met terugtrekken van de naald wat vloeistof weer mee terugvanavond nog maar wat langer wachten met terugtrekken. en ik spuit nu decapeptyl, had me vergist in een eerdere post
![]()
Nikki hoe voel je je? En Leonieke zie je af en toe een roze/blauw randje om een wolkje heen?
Dat heb ik ook weleens gehad, Saffier. Was niet erg, zeiden ze in het ziekenhuis. Inderdaad, iets langer wachten met terugtrekken volgende keer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:30 schreef Saffier het volgende:
De 2e spuit ging net zo soepel als de 1e spuit alleen kwam met terugtrekken van de naald wat vloeistof weer mee terugvanavond nog maar wat langer wachten met terugtrekken. en ik spuit nu decapeptyl, had me vergist in een eerdere post
![]()
Ik moest 3 tellen wachten zei ze en had er al 10 gewachtquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:41 schreef sombie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gehad, Saffier. Was niet erg, zeiden ze in het ziekenhuis. Inderdaad, iets langer wachten met terugtrekken volgende keer.
Fostimon ken ik dan weer niet. De deca is ervoor om mijn eigen cyclus stil te leggen en dan zorgt de pregnyl er straks voor dat ik meerdere eitjes tegelijk krijg. En dan aan het eind nog een een spuit voor de eisprong.quote:Decapeptyl, daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar ik heb alleen Fostimon en Gonal-F gehad. Bij de volgende cyclus moet ik ook weer Gonal-F spuiten vanaf dag 3 en vanaf dag 1 nog iets anders naam even vergeten dat ervoor moet zorgen dat mijn eitjes wel groeien maar niet zo snel springen. Dat is omdat de vorige keer mijn eitjes zo vroeg waren gesprongen. Ik ben er blij mee dat ik dat er nu bij krijg want ik heb hoop dat dat helpt.Eindelijk iets dat een mogelijke oorzaak is. Niet meer: alles is goed dus het zou moeten kunnen, maar het lukt niet.
Gewoon "leuk" om te vergelijken dat ziekenhuizen verschillende manieren van hormoonbehandelingen hebben, met verschillende merken...quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:40 schreef Saffier het volgende:
Tot aan mijn menstruatie moet ik decapeptyl spuiten, bellen als ik ongesteld ben (over ongeveer een week) en dan moet ik de puregon erbij gaan spuiten.
Waarom wilde je dat weten?
Euh, ik voel me blond.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:52 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik moest 3 tellen wachten zei ze en had er al 10 gewachtIk kijk vanavond wel even hoe het gaat, fijn te horen dat het bij jou niet erg was!
[..]
Fostimon ken ik dan weer niet. De deca is ervoor om mijn eigen cyclus stil te leggen en dan zorgt de pregnyl er straks voor dat ik meerdere eitjes tegelijk krijg. En dan aan het eind nog een een spuit voor de eisprong.
Wat fijn dat je er iets bij hebt gekregen tegen de eisprongweer een stapje vooruit!
[sub]maarre zit jij niet onder de verkeerde nick?[/sub]
Om te rijpen..quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:03 schreef Saffier het volgende:
Dan begon jij zeker tijdens je menstruatie met spuiten? Ik ben op dag 21 in mijn cyclus begonnen. En na de punctie ook de progestanbolletjes. Ik heb een groentela vol hormonen
Pregnyl is om eitjes te laten groeien dus lijkt me logisch dat dat niet ná de punctie kan
Er kwam bij mij altijd minstens één druppel mee en één keer was ik veel te enthousiast toen ik ging beginnen spuiten en speelde ik de dokter van een tv-serie na. Je weet wel dat ze altijd het begin er zo uit spuitenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:30 schreef Saffier het volgende:
![]()
Nog niet echt eigenlijkquote:En Leonieke zie je af en toe een roze/blauw randje om een wolkje heen?
Van mij wel hoor, Saffier! Hoe ging het spuiten vandaag?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:17 schreef Saffier het volgende:
Nou Tico, ik snap er niets meer van![]()
En Sombie, ik zat zelf helemaal verkeerdexcuses!
mag ik bovenstaande al op de hormonen schuiven?
Toch wel jammer dat je er niet iets meer van geniet. Stel dat het misgaat, dan heb je wel mooi deze tijd gehad. Maar ik moet zeggen dat ik het ook lastig vind om te genieten hoor. Hoewel ik gelukkig niet het gevoel heb dat het niet goed zit. (maar ik mis je wel in Z&G)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:57 schreef leonieke het volgende:
Nikki, het zal idd waarschijnlijk nog 3 weekjes wachten worden. Ik had mijn inseminatie op vrijdag en toen ik volgens de berekeningen 7 weken en 3 dagen was, kreeg ik mijn echo. Ik weet natuurlijk niet of dat iets te maken had met mijn late positieve test of niet (kwestie van in te plannen).
Heb je eigenlijk ergens last van? Van kwaaltjes dan bedoel ik?
En hier komt er ook niets in huis voor de 12 weken (en dan moet ik terug aan het werk, dus het zou wel nog eens langer kunnen duren. Ik heb er nu ook nog totaal geen behoefte aan, maar misschien verandert dat wel snel).
PZE: zo lief. ThxBij mij overheerst momenteel nog steeds het gevoel: dat het goed zal blijven gaan? Yeah.. sure... En daarom durf ik gewoon nog niet echt te genieten. Ik zit zo nog wat in de ontkenningsfase
Mijn duimen draaien op volle toeren voor je!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:16 schreef Saffier het volgende:
Nikki het gaat prima hier, dank je! Ik ben wel heel erg moe en slaap slecht maar ik heb geen idee of het van de hormonen zou kunnen zijn. Voorlopig vind ik gewoon van nietIk moet het zh bellen zodra mijn menstruatie er is en dan hoor ik op welk moment ik moet beginnen met 2e spuit erbij, als het goed is krijg ik dan een echo na ongeveer 7 dagen spuiten.
Omdat dat de punctie vergemakkelijkt, er zit geen 36 uur tussen dus ze springen feitelijk niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef Ynske het volgende:
kom ik weer met mn vragen
waarom moet je die pregnyl spuiten om de eisprong op te wekken? ze doen toch met een soort naald de eitjes uit je eierstok halen? of heb ik dat verkeerd?
kijk, dan snap ik tquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:44 schreef McLaura het volgende:
[..]
Omdat dat de punctie vergemakkelijkt, er zit geen 36 uur tussen dus ze springen feitelijk niet.
Jij boefje.. Kan ook niets voor jou verborgen houden hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:44 schreef sproet-je het volgende:
Saffier, hoe gaat het ermee??!
Ik ga even heel hard roepen: Orea........ jij zou toch ook weer starten na de zomerstop van de ferti??? Hoe zit dat? Ben je stiekem al bezig??
Klopt, zeiden ze bij mij ook de vorige keer (heb ik 2 cryo's teruggekregen...) het geeft geen extra kans op zwangerschap..quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ze hebben bij mij ook 2 emmy's teruggezet maar daardoor steeg de kans op een tweeling volgens de gyn niet aanzienlijk. Hij zei letterlijk: hiermee hopen we de kans op een eenlingzwangerschap te verhogen. Kwam omdat het geen top emmy's waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |