De kans echter dat er bewijs wordt gevonden voor iets irrationeels is natuurlijk vrij klein op z'n minst.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:05 schreef eleusis het volgende:
als er bewijs voor een god wordt geleverd zou het wel erg irrationeel zijn om dat te verwerpen.
Dat is dus ongeacht argumenten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:00 schreef Yi-Long het volgende:
Nee, ik hou de mogelijheid open, maar acht het wel EXTREEM onwaarschijnlijk.
Maar wanneer er daadwerkelijk bewijs en openbaringen komen die mijn ongelijk bewijzen, dan herzie ik uiteraard mijn mening.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:05 schreef eleusis het volgende:
Rare definitie. Ik kan het me best voorstellen, en als er overtuigend bewijs voor een god wordt geleverd zou het wel erg irrationeel zijn om dat te verwerpen.
Vandaag ben ik iig atheïst.
Dit onderschrijf ik wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:00 schreef Yi-Long het volgende:
Nee, ik hou de mogelijheid open, maar acht het wel EXTREEM onwaarschijnlijk.
Dan spreken we niet meer over geloven, maar weten.quote:Maar wanneer er daadwerkelijk bewijs en openbaringen komen die mijn ongelijk bewijzen, dan herzie ik uiteraard mijn mening.
OMG!@1``1`1`!~Dan is het te laat!~~!~~!~!~quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als ik straks voor de poort sta en op mijn flikker krijg van Petrus begin ik te geloven.
Die zwarte met dat witte pak uit Bruce Almighty.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Definieer eerst God eens.
Tja, maar met overtuigend bewijs gaat het al meer de kant op van weten en/of feit dan die van geloof.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:05 schreef eleusis het volgende:
Rare definitie. Ik kan het me best voorstellen, en als er overtuigend bewijs voor een god wordt geleverd zou het wel erg irrationeel zijn om dat te verwerpen.
6.quote:Dawkins, Richard (2006). The God Delusion. Bantam Books. pp. p. 50. ISBN 0-618-68000-4.
1. Strong theist. 100 per cent probability of God. In the words of C.G. Jung, 'I do not believe, I know.'
2. Very high probability but short of 100 per cent. De facto theist. 'I cannot know for certain, but I strongly believe in God and live my life on the assumption that he is there.'
3. Higher than 50 per cent but not very high. Technically agnostic but leaning towards theism. 'I am very uncertain, but I am inclined to believe in God.'
4. Exactly 50 per cent. Completely impartial agnostic. 'God's existence and non-existence are exactly equiprobable.'
5. Lower than 50 per cent but not very low. Technically agnostic but leaning towards atheism. 'I do not know whether God exists but I'm inclined to be sceptical.'
6. Very low probability, but short of zero. De facto atheist. 'I cannot know for certain but I think God is very improbable, and I live my life on the assumption that he is not there.'
7. Strong atheist. 'I know there is no God, with the same conviction as Jung "knows" there is one.'
Geheel aan jou, wanneer jij zegt 'dat is voor mij (een) God'.quote:
Hoe kunnen mensen dit nou zeggen? De wetenschap is er voor de natuurlijke zaken. Niet de bovennatuurlijke. Je gaat toch ook niet voor je brood naar de slager? "Hmmz, de slager heeft geen brood...brood bestaat niet"quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zolang er geen wetenschappelijk bewijs voor een godheid geleverd word, zal ik die zo onwaarschijnlijk achten dat ik daar geen enkele rekening mee houd in mijn leven.
Ik kan het bestaan van (een) God ontkennen noch toegeven. Dan kan ik het wel over 'waarschijnlijkheden' gaan hebben maar daar heeft niemand wat aan. Ik weet het niet, daar blijft het bij.quote:
Ik neem aan dat dat niet jouw enige argument is. Er is zo veel meer naast jouw bestaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef Bijou het volgende:
Zelfs na 7 jaar op een christelijke basisschool gezeten te hebben ben ik ervan overtuigd dat God niet bestaat. Ik heb geen externe onzichtbare partij nodig om mijn bestaan te kunnen begrijpen
I believe!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die zwarte met dat witte pak uit Bruce Almighty.
Ik zeg dit juist om dat/mijn dilemma te verduidelijken!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:19 schreef Dwerfion het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen dit nou zeggen? De wetenschap is er voor de natuurlijke zaken. Niet de bovennatuurlijke. Je gaat toch ook niet voor je brood naar de slager? "Hmmz, de slager heeft geen brood...brood bestaat niet"
Ligt eraan welke smaak je gelooft! Maar anyway, I'll take my chances!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:14 schreef Echo99 het volgende:
[..]
OMG!@1``1`1`!~Dan is het te laat!~~!~~!~!~![]()
![]()
}
ok. Ik ben God. Aangenaam.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geheel aan jou, wanneer jij zegt 'dat is voor mij (een) God'.
Intelligentie en de mogelijkheid iets bewust te creëren is wel een vereiste imho.
Bij een volgend soortgelijke reactie zal ik eens over jouw lot beschikken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ok. Ik ben God. Aangenaam.
Ik geef gewoon antwoord op de vraag. Jij stelt minimale eisen aan een God. Ik voldoe daaraan. Moet je mij niet boos aankijken dat je ontevreden bent met je eigen definitie/eisen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij een volgend soortgelijke reactie zal ik eens over jouw lot beschikken.
Oeps, dan heb ik dat gemist.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik zeg dit juist om dat/mijn dilemma te verduidelijken!
Je nickname is dan "Anticlimax"? Want dat zou het wel zijn hoor, als jij echt de God zou zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ok. Ik ben God. Aangenaam.
Ik heb het heel duidelijk over een god, dat mensen bestaan zoals jij en ik staat niet ter discussie, als je dan desondanks the wise guy wilt uithangen doe je dat maar ergens anders. En nu OT.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op de vraag. Jij stelt minimale eisen aan een God. Ik voldoe daaraan. Moet je mij niet boos aankijken dat je ontevreden bent met je eigen definitie/eisen.
7.quote:Dawkins, Richard (2006). The God Delusion. Bantam Books. pp. p. 50. ISBN 0-618-68000-4.
1. Strong theist. 100 per cent probability of God. In the words of C.G. Jung, 'I do not believe, I know.'
2. Very high probability but short of 100 per cent. De facto theist. 'I cannot know for certain, but I strongly believe in God and live my life on the assumption that he is there.'
3. Higher than 50 per cent but not very high. Technically agnostic but leaning towards theism. 'I am very uncertain, but I am inclined to believe in God.'
4. Exactly 50 per cent. Completely impartial agnostic. 'God's existence and non-existence are exactly equiprobable.'
5. Lower than 50 per cent but not very low. Technically agnostic but leaning towards atheism. 'I do not know whether God exists but I'm inclined to be sceptical.'
6. Very low probability, but short of zero. De facto atheist. 'I cannot know for certain but I think God is very improbable, and I live my life on the assumption that he is not there.'
7. Strong atheist. 'I know there is no God, with the same conviction as Jung "knows" there is one.'
Ik heb het even beter uitgelegd, althans een poging tot dan.quote:
Je hebt het zeker over sterke atheïsten, die zijn net zo maf als gelovigen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Zijn er op FOK! echte atheïsten?
'Ja maar Trigger, wat versta je onder 'echte atheïsten dan?'.
Mensen die dus op geen enkel manier een god kunnen voorstellen, ruimte open laten dat hij bestaat? En op basis van die vooringenomenheid nooit van het ongeloof in God zullen afwijken, ongeacht de argumenten?
Hmm - er bestaat een plaats waar vlees gekocht kan worden, zou er iets dergelijks bestaan voor brood? Hypothese: er is een plaats waar brood gekocht kan worden zoals er een plaats is waar vlees gekocht kan worden. Aanname: deze plaats zal er ongeveer zo uitzien als de slager (etalage met reclame, geurend naar het verkochte product) Test: ik ga op zoek naar een dergelijke plaats door mijn ogen en mijn neus te gebruiken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:19 schreef Dwerfion het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen dit nou zeggen? De wetenschap is er voor de natuurlijke zaken. Niet de bovennatuurlijke. Je gaat toch ook niet voor je brood naar de slager? "Hmmz, de slager heeft geen brood...brood bestaat niet"
Dat is gewoon dom.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende: En op basis van die vooringenomenheid nooit van het ongeloof in God zullen afwijken, ongeacht de argumenten?
Maar stel je voor dat dat gebeurt. Weg lotsbestemming, weg zelfbeschikking. Ben je gereduceert tot een Sim, op 'god' z'n PC.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:14 schreef Semisane het volgende:
Dan spreken we niet meer over geloven, maar weten.
Vanwaar die toevoeging?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Mensen die dus op geen enkel manier een god kunnen voorstellen, ruimte open laten dat hij bestaat? En op basis van die vooringenomenheid nooit van het ongeloof in God zullen afwijken, ongeacht de argumenten?
Mee eens, Trigger z'n definitie komt feitelijk neer op atheistische gelovigen. Ook bij die mensen hebben dogma's de plaats van ratio ingenomen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom.
De meeste atheirsten zijn juist door logica ongelovig, het bestaan van een god is namelijk rationeel gezien erg onlogisch. Je bij voorbaat afschermen van argumenten voor het bestaan van een god is net zo klakkeloos "geloven" als het geloven in een god.
Om mijn 7. even te beargumenteren:quote:
Natuurlijk kan ik me wel een god voorstellen, hij wordt immers uitgebreid beschreven in de literatuur. Maar dat is dan op dezelfde manier als dat ik me Bilbo Baggins uit de Hobbit kan voorstellen, of elke andere willekeurig personage uit een boek dat ik lees. En hiermee wil ik niet de vergelijking bijbel-sprookjesboek maken, ik wil alleen maar zeggen dat ik een goed ontwikkeld voorstellingsvermogen heb.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Ik zou me hooguit afvragen waarom hij me dan zo'n saaie rol heeft gegeven in die sim.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar stel je voor dat dat gebeurt. Weg lotsbestemming, weg zelfbeschikking. Ben je gereduceert tot een Sim, op 'god' z'n PC.
The horror.
Maar goed dat gaat niet gebeuren
En - er zullen procentueel meer mensen die 1 zullen kiezen dan mensen die 7 zullen kiezen. Gelovigen zijn veel zekerder van hun zaak...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mee eens, Trigger z'n definitie komt feitelijk neer op atheistische gelovigen. Ook bij die mensen hebben dogma's de plaats van ratio ingenomen.
De meeste zullen idd nummertje 6 op de eerder gegeven schaal van de zeer gerespecteerde Dawkins hebben.
Zoals ik al zei, 7 kiezen is net zo irrationeel als 1 kiezen. Vrije interpretatie van de woorden van Dawkins; je kunt niet bewijzen dat er geen god bestaat, net zoals je niet kunt bewijzen dat er geen elfjes in je tuin zitten of dat er een groot flying spagethi monster is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:41 schreef wijsneus het volgende:
[..]
En - er zullen procentueel meer mensen die 1 zullen kiezen dan mensen die 7 zullen kiezen. Gelovigen zijn veel zekerder van hun zaak...
Maar dat is ook precies het slechte ervan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik zou me hooguit afvragen waarom hij me dan zo'n saaie rol heeft gegeven in die sim.
Dat is best begrijpelijk. Geloven in een kader wat redelijk veel 'body' heeft (religie) is voor zwakkeren veel makkelijker dan geloven in een kader wat juist als bestaansrecht heeft 'geen body'.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:41 schreef wijsneus het volgende:
[..]
En - er zullen procentueel meer mensen die 1 zullen kiezen dan mensen die 7 zullen kiezen. Gelovigen zijn veel zekerder van hun zaak...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:37 schreef Triggershot het volgende:
Toevoeging?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
En op basis van die vooringenomenheid nooit van het ongeloof in God zullen afwijken, ongeacht de argumenten?
- en anderen die het eens zijn met de stelling -quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:52 schreef Heatseeker het volgende:
Meldt
Is al beantwoord hier, dan is het niet meer een kwestie van geloven maar een kwestie van weten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:05 schreef wijsneus het volgende:
wat nou als er absoluut wetenschappelijk bewijs opduikt voor god, zou je dan je mening herzien?
Ik vind het een interessante kijk op de zaken. Een god schept de wereld met allerlei wetmatigheden daarin. In plaats van in die wetmatigheden iets te zoeken van iemand die die orde heeft ingesteld, begin jij juist aan de andere kant, en ziet daar juist een belemmering in voor die god.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik zeg dit juist om dat/mijn dilemma te verduidelijken!
Even uitleggen: Als er een god zou zijn die invloed heeft op natuurlijke zaken, ergo de god voorgesteld in verschillende religieuze teksten, dan is dat te meten en zou er bewijs voor moeten te vinden zijn, maar als die god puur bovennatuurlijk is en zich daardoor niet met de natuurlijke wereld kan bezig houden, dan is het in mijn ogen helemaal ridicuul om daar rekening mee te houden.
Die is er ook. Iedereen kloot maar wat aan tot aan zijn dood.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:29 schreef Dwerfion het volgende:
Zou je dan niet juist het idee hebben dat er sprake is van een ongecontroleerde chaos in deze wereld?
Nee, dat zeg ik niet. Ik geef enkel aan dat als iets iets is die actief invloed heeft op die wetmatigheden, dat die te meten valt. Als ondanks die wetmatigheden, iets gebeurt wat niet zou kunnen volgens diezelfde wetmatigheden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:29 schreef Dwerfion het volgende:
[..]
Ik vind het een interessante kijk op de zaken. Een god schept de wereld met allerlei wetmatigheden daarin. In plaats van in die wetmatigheden iets te zoeken van iemand die die orde heeft ingesteld, begin jij juist aan de andere kant, en ziet daar juist een belemmering in voor die god.
Dat lijkt me toch duidelijk? Als we het over wonderen hebben dan moet er per definitie een afwijking van de natuurlijk wetgeving zijn, anders kan niet spreken over een wonder. Dat zou te meten moeten zijn.quote:Wat wil je precies meten als een god invloed heeft?
De chaos die er is, is nog altijd onderhevig aan natuurkundige wetmatigheid, ik verwacht idd iets wat totaal onverwacht en tegen de natuur wetten in gaat ja en nee daar zie ik niet de natuur in nee...dat kan niet want die kan niet tegen de natuur wetten in gaan.quote:Stel je ontdekt dat altijd lijkt te gelden dan F = m * a. Zie je daar dan iets in van een god? Waarom wel of niet? Of verwacht je juist onverwachte zaken, zoals zaken die die relatie schenden? Maar als die relaties willekeurig geschonden worden, waarom zou je er dan een godheid in zien? Zou je dan niet juist het idee hebben dat er sprake is van een ongecontroleerde chaos in deze wereld?
Ik geloof dat het morgen mooi weer wordt en geloof ook dat NL de WK gaat winnen volgend jaar. Geloof ik. Weet ik dus niet zeker.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:22 schreef Tijn het volgende:
Wat heeft eigenlijk dat voorstellen ermee te maken? Wat maakt het je uit wat je kunt voorstellen en wat niet? Ik kan me van alles voorstellen, maar dat wil niet zeggen dat ik al die dingen ook geloof
Denk daar nog maar eens wat langer over na, er zijn aanwijzingen dat het geloof in bovennatuurlijke krachten (en daardoor dus de ontwikkeling van religie) een van de belangrijkste factoren is geweest in de evolutie van de mens van rondtrekkend verzamelaar tot het begin van wat je als beschaving zou kunnen aanduiden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:49 schreef isogram het volgende:
en beschouw ik religie als een menselijke uitvinding. De slechtste uitvinding die mensen ooit gedaan hebben, trouwens.
Open daar maar es een topic over. Het zou je nog kunnen verbazen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:49 schreef isogram het volgende:
De slechtste uitvinding die mensen ooit gedaan hebben, trouwens.
Evolutie is toch niet goed of slecht en heeft toch geen doel? Religie zal ongetwijfeld invloed hebben gehad op het verloop van de evolutie, maar om die invloed nu als positief of negatief te bestempelen slaat nergens op. Ook zonder religie zou er geëvolueerd zijn. Niet beter of slechter, maar anders.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:55 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Denk daar nog maar eens wat langer over na, er zijn aanwijzingen dat het geloof in bovennatuurlijke krachten (en daardoor dus de ontwikkeling van religie) een van de belangrijkste factoren is geweest in de evolutie van de mens van rondtrekkend verzamelaar tot het begin van wat je als beschaving zou kunnen aanduiden.
Vaarsuvius doelt denk ik op het tegenovergestelde van notie van "slecht" zoals die gequote wordt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:09 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Evolutie is toch niet goed of slecht en heeft toch geen doel? Religie zal ongetwijfeld invloed hebben gehad op het verloop van de evolutie, maar om die invloed nu als positief of negatief te bestempelen slaat nergens op. Ook zonder religie zou er geëvolueerd zijn. Niet beter of slechter, maar anders.
Je moet hierin opletten vanuit welk standpunt je kijkt. Vanuit ons menselijke standpunt gezien is de huidige homo sapiens met internet, medicijnen, auto's, donsdekbedden en lekker en veel eten toch echt wel beter dan de home erectus van 1 miljoen jaar geleden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:09 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Evolutie is toch niet goed of slecht en heeft toch geen doel? Religie zal ongetwijfeld invloed hebben gehad op het verloop van de evolutie, maar om die invloed nu als positief of negatief te bestempelen slaat nergens op. Ook zonder religie zou er geëvolueerd zijn. Niet beter of slechter, maar anders.
Ik vind dat een opmerkelijke manier om een discussie te starten, omdat hier direct een negatief oordeel over jouw eigen definitie van athiest wordt uitgesproken. Ik vermoed dat je dit doet om een soortgelijk argument dat vaak tegen religie wordt gebruikt om te draaien, maar je vergeet hierbij dat weinig atheisten zullen zeggen ieder mogelijk bewijs te negeren. Als morgen de dag des oordeels is en ik ineens voor een god kom te staan is de kans klein dat ik daar nog steeds niet in geloof. Al zal ik eerst aan een hallucinatie of iets dergelijks denken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Dat is idd al een paar keer gesteld in dit topic. Een definitie van "god" waar een algemene consensus over is zal idd vrij lastig worden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef _Led_ het volgende:
Definieer eerst maar eens "een god", ik denk dat de meeste mensen het daar al niet over eens kunnen worden.
Je kan uiteraard nadenken en praten over dingen die niet bestaan, er in geloven is wat anders...maar het apparaat waar jij jouw post op hebt getypt bestond namelijk een kleine 100 geleden niet...en daar is toch echt over nagedacht en gepraat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Tism het volgende:
Er is toch helemaal geen god?..![]()
Hoe kun je nou geloven in iets dat er helemaal niet is of bestaat, laat staan erover nadenken of over praten..
Get a life!..
OK Trigger, laat ik er eens op in gaan en vertellen hoe dat voor mij is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Gods wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:29 schreef Dwerfion het volgende:
Wat wil je precies meten als een god invloed heeft? Stel je ontdekt dat altijd lijkt te gelden dan F = m * a. Zie je daar dan iets in van een god? Waarom wel of niet? Of verwacht je juist onverwachte zaken, zoals zaken die die relatie schenden? Maar als die relaties willekeurig geschonden worden, waarom zou je er dan een godheid in zien? Zou je dan niet juist het idee hebben dat er sprake is van een ongecontroleerde chaos in deze wereld?
Ach, omgekeerd zijn er ook weer aanwijzingen (nog wetenschappelijk onderbouwd ook) dat religie überhaupt kunnen ontstaan als gevolg van de evolutie en de daarme gepaard gaande ontwikkeling van de mens. Lees dit maar eens: Geloven door evolutiequote:Op woensdag 29 juli 2009 14:55 schreef vaarsuvius het volgende:
Denk daar nog maar eens wat langer over na, er zijn aanwijzingen dat het geloof in bovennatuurlijke krachten (en daardoor dus de ontwikkeling van religie) een van de belangrijkste factoren is geweest in de evolutie van de mens van rondtrekkend verzamelaar tot het begin van wat je als beschaving zou kunnen aanduiden.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:55 schreef vaarsuvius het volgende:
die 2 hoeven elkaar ook niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:30 schreef isogram het volgende:
[..]
Ach, omgekeerd zijn er ook weer aanwijzingen (nog wetenschappelijk onderbouwd ook) dat religie überhaupt kunnen ontstaan als gevolg van de evolutie en de daarme gepaard gaande ontwikkeling van de mens. Lees dit maar eens: Geloven door evolutie
Dit is een halve stroman-redenatie, ergens, denk ik. Is men atheïstisch omdat men dat wil? Nee, men is over het algemeen, me dunkt, atheïstisch omdat de argumenten tot de enige conclusie leiden dat er (zeer waarschijnlijk) geen god is. Het zijn de argumenten, niet de gewenste conclusies, die iemand atheïst maakt. Als er argumenten voor een of meer godheden zouden zijn, dan zou zo'n atheïst zich nogmaals laten leiden door argumenten, niet door gewenste conclusies ('God bestaat niet, ondanks de overtuigende argumenten dat hij wel bestaat!').quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Hij? Doel je dan toch op een god uit de bijbel of andere bestaande religie? Zo ja, dan kan ik het me dus niet voorstellen, tenzij het een god is die het leuk vind om iedereen te bedriegen. Dit stop ik bij de categorie "net zoveel kans op bestaan als een onzichtbare (vul maar in) in mijn kelder"quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |