Gerard is klein. Kan me niet voorstellen dat iemand hem omschrijft als "wat langer"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:33 schreef fokkerspy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij echt wel Gerard hoor...zeer bekend.
Niet gedaan maar mij lijkt het niets. Ik red 2 uur nog niet eens, ik ben na 1 1/2 uur al leeg.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:34 schreef Bullebak het volgende:
Zijn er hier mensen die een 1-daagse AVB cursus hebben gedaan, dus aansluitend meteen examen?
Hehe, dat is wel grappig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:27 schreef -Bigguy- het volgende:
Ik had gister mn eerste autorijles (ander topic jaja sorry) maar ik had een beetje met opzet mn motor buiten laten staat dus de insructeir vroeg er meteen naar. Ik heb hem volgens mij meer uitgelegd over motorrijden dan hij mij over autorijden
like duhquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:41 schreef -Bigguy- het volgende:
Ja t ging wel aardig, moest natuurlijk wennen aan sturen en de pedalen want t was echt de allereerste keer dat ik achter t stuur zat maar verder met schakelen was t alleen ff knopje omzetten. Dus niet in zn 2 tot 80 ofzo
Maar motorrijden is leuker
quote:
http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=1quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:49 schreef Miriampje het volgende:
Twee weken geleden heb ik in het vorige topic nog besloten dat ik nog ga wachten met lessen voordat ik genoeg geld heb voor rijlessen én een motor. Na twee weken rust in mijn hoofd begint het toch weer extreem te kriebelen
Duss.. mijn vraag: weet iemand een goede motorrijschool in omgeving Den Bosch? Ga er toch maar een proeflesje tegen aan gooien
Jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
ziet er netjes uit
die paars met roze zijn echt uberlelijk overigensen mintgroen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Maargoed.. de prijzen zijn er ook naar
Mijnv riend had de zwart-met-blauw, die vond ik wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |