En met je tandwiel ook je ketting, en je andere tandwiel...quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:54 schreef Robin__ het volgende:
Als t tandwiel verrot is zit er weinig anders op als dat te laten vervangen (of staat je ketting toevallig extreem slap?)
Kloptquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En met je tandwiel ook je ketting, en je andere tandwiel...
Dat zit wel goed, gaat digitaal.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:15 schreef Robin__ het volgende:
Dankjewel
Nog even een vraagje.. op de website van het cbr staat dat je een uitslag formulier van avb mee moet nemen, ik neem aan dat mn rijschool dit heeft/dat dit digitaal gaat. We hebben wel doorgenomen wat ik mee moest nemen en toen zei ie er ook niets over dus ga er wel vanuit dat t goed zit maargoediemand duidelijkheid?
quote:robert-dirksen, gefeliciteerd!!
En Robin__, heel veel succes morgen!
Ik vond het ook raar dat ik niet een mooi formuliertje kreeg. Wel 2 keer geld vangen, niets extra's doen dus...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:15 schreef Robin__ het volgende:
Dankjewel
Nog even een vraagje.. op de website van het cbr staat dat je een uitslag formulier van avb mee moet nemen, ik neem aan dat mn rijschool dit heeft/dat dit digitaal gaat. We hebben wel doorgenomen wat ik mee moest nemen en toen zei ie er ook niets over dus ga er wel vanuit dat t goed zit maargoediemand duidelijkheid?
Inderdaad, maar je hebt altijd stoere jongetjes die zullen blijven volhouden dat een goede remmer het beter kan dan ABS... dat zijn er misschien 10 op de hele wereld.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef MrDrako het volgende:
voor alle ABS meningen:
Ik heb pas de VRO1 gedaan van de KNMV, daar lieten ze het verschil zien qua remweg,
ABS maakt je remweg dus echt wel korter.
Daarna remmen over een flink stuk zand dat ze op de weg gooiden, 2-3 meter lang,
beetje agressief remmen, mensen zonder abs moesten de rem lossen,
met de abs die ik op mijn 1ste motor heb, (fz6 s2) kon ik vrolijk doorremmen, niks geen gevaar,
scheelde 3-4 meter tov de mensen die geen abs hadden en dus niet door konden remmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |