Dat zit wel goed, gaat digitaal.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:15 schreef Robin__ het volgende:
Dankjewel
Nog even een vraagje.. op de website van het cbr staat dat je een uitslag formulier van avb mee moet nemen, ik neem aan dat mn rijschool dit heeft/dat dit digitaal gaat. We hebben wel doorgenomen wat ik mee moest nemen en toen zei ie er ook niets over dus ga er wel vanuit dat t goed zit maargoediemand duidelijkheid?
quote:robert-dirksen, gefeliciteerd!!
En Robin__, heel veel succes morgen!
Ik vond het ook raar dat ik niet een mooi formuliertje kreeg. Wel 2 keer geld vangen, niets extra's doen dus...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:15 schreef Robin__ het volgende:
Dankjewel
Nog even een vraagje.. op de website van het cbr staat dat je een uitslag formulier van avb mee moet nemen, ik neem aan dat mn rijschool dit heeft/dat dit digitaal gaat. We hebben wel doorgenomen wat ik mee moest nemen en toen zei ie er ook niets over dus ga er wel vanuit dat t goed zit maargoediemand duidelijkheid?
Inderdaad, maar je hebt altijd stoere jongetjes die zullen blijven volhouden dat een goede remmer het beter kan dan ABS... dat zijn er misschien 10 op de hele wereld.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef MrDrako het volgende:
voor alle ABS meningen:
Ik heb pas de VRO1 gedaan van de KNMV, daar lieten ze het verschil zien qua remweg,
ABS maakt je remweg dus echt wel korter.
Daarna remmen over een flink stuk zand dat ze op de weg gooiden, 2-3 meter lang,
beetje agressief remmen, mensen zonder abs moesten de rem lossen,
met de abs die ik op mijn 1ste motor heb, (fz6 s2) kon ik vrolijk doorremmen, niks geen gevaar,
scheelde 3-4 meter tov de mensen die geen abs hadden en dus niet door konden remmen.
Wie gaf de VRO cursus?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef MrDrako het volgende:
voor alle ABS meningen:
Ik heb pas de VRO1 gedaan van de KNMV, daar lieten ze het verschil zien qua remweg,
Daarna remmen over een flink stuk zand dat ze op de weg gooiden, 2-3 meter lang,
met de abs die ik op mijn 1ste motor heb, (fz6 s2) kon ik vrolijk doorremmen, niks geen gevaar,
scheelde 3-4 meter tov de mensen die geen abs hadden en dus niet door konden remmen.
te krap is ook niet goed, de helm moet gewoon goed passen. Je kan altijd besparen op je motor of op je uitlaat of weet ik wat, maar nooit besparen op je eigen veiligheidquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:25 schreef robert-dirksen het volgende:
Ja, koop een helm die liever te krap dan te los zit
ben zn naam alweer vergeten ..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wie gaf de VRO cursus?Gerard van Veluwen?
En Robin__ gefeliciteerd!
Respect dat je het nog weet danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Bertrand? Heb je in Rijswijk afgereden? Die had ik ook
\quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Respect dat je het nog weet daninderdaad in rijswijk, avb had k m in naaldwijk.
Ik neem aan dat je het nu specifiek over ABS op de motor hebt? Want met de auto is dit namelijk niet het geval, daarbij is de remweg niks korter of zelfs nog langer in sommige gevallen omdat ABS op een wagen er alleen voor zorgt dat de wagen niet oncontroleerbaar gaat ronddraaien maar rechtdoor gaat zodat je kunt blijven sturen en dus een boom of andere auto kunt ontwijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef MrDrako het volgende:
voor alle ABS meningen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |