Je houdt er een bekrompen kijk op na. Maar je was er zelf nog nooit geweest he? Nog nooit het gezellige sfeertje geproefd. Je weet niet beterquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, gewoon extravagante provocerende homo's waar de normale homo ook niet goed van wordt en verder politiek correcte softe sukkeltjes en apenkijkertjes.
Jij en ik verschillen enorm. Ik heb echt 0,0 behoefte om daar te gaan staan tussen al die mensen. Ik vind er niks gezelligs aan om naar dansende mannen op bootjes te kijken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je houdt er een bekrompen kijk op na. Maar je was er zelf nog nooit geweest he? Nog nooit het gezellige sfeertje geproefd. Je weet niet beter.
Dat is slechts een onderdeeltje van 't geheel, en slechts een klein gedeelte van de boten wordt bevolkt door de zo door jouw verfoeide 'dansende mannen'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:18 schreef Lightning_NL het volgende:
Jij en ik verschillen enorm. Ik heb echt 0,0 behoefte om daar te gaan staan tussen al die mensen. Ik vind er niks gezelligs aan om naar dansende mannen op bootjes te kijken.
In een camouflage-string met het defensie-logo en een baret op op een bootje staan!quote:Op donderdag 30 juli 2009 07:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja, per se.
Ze kunnen ook gewoon op dat bootje staan ZONDER uniform. Maar nee, ze moeten per se laten zien dat ze bij Defensie werken om een of andere reden
Dus Homo's doen niet normaal? Achja, als heteroseksualiteit de norm is, dan zijn homo's niet normaal nee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:13 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Snap jij dan echt niet dat dingen als de Gay Parade het beeld van homo's alleen maar nadelig beinvloeden bij heel veel mensen? Als ze nou eens gewoon normaal zouden doen en niet alle aandacht op een bizarre manier naar zichzelf toe zouden trekken, misschien dat dan ooit alles geaccepteerd wordt.
Als ik deze post zo van jou lees vraag ik me eigenlijk af of jij ze wel allemaal op een rijtje hebt... Of heb je zitten blowen ofzo?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:20 schreef Peter het volgende:
De norm is een sterke stoere heteroman in uniform. Komt op voor zijn maatjes, drinkt bier, geniet van mooie vrouwen en respecteert het militaire leven. Netjes je uniform op orde en netjes in de rij voor het eten. Alles geregeld. Een homo, die is anders.
Een homo moet vooral doen en denken zoals de rest, je bent immers maar een nummer en afwijken van hoe anderen doen en denken is maar verwarrend en lastig. Gewoon niet accepteren.
-vs.-
De norm is een sterke stoere ariër in Nederland. Houdt van het Arische ras, geniet van zijn land, van mooie blonde Arische vrouwen en respecteert het gezag. Netjes met je voedselbonnen in de rij voor de bakker, alles netjes door de bezetter geregeld. Joden, zigeuners en homo's gedragen zich anders.
Joden, zigeuners en homo's moeten maar vooral doen en denken zoals de rest. Je bent immers maar een bezet burger en afwijken van hoe anderen doen denken en er afwijkend uit zien is maar verwarrend, lastig en mogelijk zelfs gevaarlijk. Niet accepteren!
Er is hier maar één homohater in dit topic die niet spoort anders...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Als ik deze post zo van jou lees vraag ik me eigenlijk af of jij ze wel allemaal op een rijtje hebt... Of heb je zitten blowen ofzo?Sorry hoor, maar volgens mij spoor jij niet.
Ik heb er 2/3 geteld.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Er is hier maar één homohater in dit topic die niet spoort anders...
Jij probeert anderen jouw mening op te dringen en jij vindt dat als je homo bent dit vooral niet moet tonen buiten defensie. Want het is natuurlijk idioot als je als bedrijf een afspiegeling bent van de maatschappij en dit laat zien samen met andere bedrijven als politie, ING, IBM etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja hoor, als je het hele Gay Pride gebeuren een belachelijke kutvertoning vindt (want dat is het ook) omdat je niet politiek correct bent (want dat ben ik niet), dan ben je een homo hater?![]()
![]()
Dat vragen mensen zich ook van jou af...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Als ik deze post zo van jou lees vraag ik me eigenlijk af of jij ze wel allemaal op een rijtje hebt... Of heb je zitten blowen ofzo?Sorry hoor, maar volgens mij spoor jij niet.
Jij hebt moeite het grote plaatje te begrijpen en verschillende onderwerpen van elkaar te scheiden. Ik schaam me nergens voor. Ik heb al vaak genoeg gezegd over wat ik vind van de Gay Pride, en over het misbruiken van ons uniform op dit evenement. Dat zegt verder niks over of ik wel of niet iets tegen homo's heb.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jij probeert anderen jouw mening op te dringen en jij vindt dat als je homo bent dit vooral niet moet tonen buiten defensie. Want het is natuurlijk idioot als je als bedrijf een afspiegeling bent van de maatschappij en dit laat zien samen met andere bedrijven als politie, ING, IBM etc.
Je houding en argumentatie is net zo slechts als dat van bepaalde mensen op deze planeet waar wij dagelijks tegen ten strijde trekken. Je geeft geen enkele blijk van respect naar mensen die anders zijn.
Door mensen zoals jou zijn 100den collega's van ons nog steeds doodsbang om tegen de wereld te zeggen hoe ze zich nou echt voelen en hoe ze nou echt zijn. Je moet je dood schamen jongen. Als mensen wat opener zouden denken, leven en laten leven, dan had niemand er problemen mee.
Zolang die lui op die boot zich correct gedragen vind ik het helden dat ze daar zo in de picture durven te staan.
Ja, jouw mening is duidelijk. In onderstaande post van jouw hand praat je geweld tegen homo's praktisch goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jij hebt moeite het grote plaatje te begrijpen en verschillende onderwerpen van elkaar te scheiden. Ik schaam me nergens voor. Ik heb al vaak genoeg gezegd over wat ik vind van de Gay Pride, en over het misbruiken van ons uniform op dit evenement. Dat zegt verder niks over of ik wel of niet iets tegen homo's heb.
redelijk puntquote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:43 schreef Peter het volgende:
Een militaire parade doen ze dan ook maar in hun burgerkloffie. Nergens voor nodig militair gezien..
Canal parade is geen normaal 'feessie', maar een signaal van 'hé wij zijn er ook nog, niet iedereen is vanzelfsprekend hetero'.
Klopt, indien niet voorgeschreven bepaalt de commandant. In dit geval geeft de staatssecretaris toestemming dus hoeft zelfs de CDS z'n hoofd er niet meer over te breken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
redelijk punt
probleem is dat er net als voor vlagvertoon stricte regels over waar en wanneer je met je uniform aan mag/moet lopen omdat er verantwoordelijkheden aan vastzitten
bij militaire evenementen of evenementen met een militair tintje zoals bv de Nijmeegse vierdaagse mag dit uiteraard wel (moet het zelfs soms) en ALLE andere happenings zijn uitzonderingsgevallen, ik geloof dat je zelfs op je eigen bruiloft niet zonder enig papierwerk in uniform kunt verschijnen!
probleem hier is echt niet puur homootjes plagen
Er zijn genoeg dingen in die foto's die ik alquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:42 schreef DennisMoore het volgende:
Dat was (denk ik) ook de overweging waarom de vorige keer Roze Zaterdag (met braderie-kraampjes en cultureel gebeuren) geen probleem was, maar de Boten-parade nog wel, het 'extravagante' imago dat daaromheen hangt.
Echter, er varen steeds meer 'serieuze' boten mee, en de 'extreme' boten zijn zwáár in de minderheid (meestal nog slechts een boot van een leerbar oid). Dus heeft men nu blijkbaar besloten dat ook de Gay Pride 'braaf genoeg' is.
Zie de pics in Militairen mogen in uniform mee op Canal Parade , veel extremer dan dat is 't niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En is het zo erg om 's wat mannen te zien met slechts een kort broekje aan? Geez, we zijn toch wel wat gewend in Nederland. Dat "hitsige sexueel gefrustreerde en droogneukende" is toch echt jouw persoonlijke invulling.
Get over it. En ga 's met je eigen ogen kijken.
Mag in plaats van persoonlijke INVULLING persoonlijke ERVARING ook? Ik houd er iig niet van als er op zo'n moment tegen mij aangereden word door een manspersoon. Daartegen zie ik al dingen over stemmen e.d. en ook dat vind ik voor militairen een no-go. Militairen stemmen niet in uniform als t aan mij ligt. Je uniform is defensie, de mening van defensie etc.. Indien iets niet door def georganiseerd word qua evenement, laat je 'm maar lekker uit. Nothin more. Ik ga er niet eens over wat voor evenement het is, dat is voor mij geen struikelblok. Een evenement.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:42 schreef DennisMoore het volgende:
Dat was (denk ik) ook de overweging waarom de vorige keer Roze Zaterdag (met braderie-kraampjes en cultureel gebeuren) geen probleem was, maar de Boten-parade nog wel, het 'extravagante' imago dat daaromheen hangt.
Echter, er varen steeds meer 'serieuze' boten mee, en de 'extreme' boten zijn zwáár in de minderheid (meestal nog slechts een boot van een leerbar oid). Dus heeft men nu blijkbaar besloten dat ook de Gay Pride 'braaf genoeg' is.
Zie de pics in Militairen mogen in uniform mee op Canal Parade , veel extremer dan dat is 't niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En is het zo erg om 's wat mannen te zien met slechts een kort broekje aan? Geez, we zijn toch wel wat gewend in Nederland. Dat "hitsige sexueel gefrustreerde en droogneukende" is toch echt jouw persoonlijke invulling.
Get over it. En ga 's met je eigen ogen kijken.
Dan raad ik je aan een psycholoog te raadplegen wegens waandenkbeelden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Er zijn genoeg dingen in die foto's die ik alvind, maar die ga ik nu effe niet opnoemen want ik ga m'n vriendin ophalen.
Er is tegen je aangereden door een manspersoon? Geez.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:25 schreef Esses het volgende:
Mag in plaats van persoonlijke INVULLING persoonlijke ERVARING ook? Ik houd er iig niet van als er op zo'n moment tegen mij aangereden word door een manspersoon.
De boot met 'Roze stemwijzer' houdt toch niet in dat deelnemers moeten gaan stemmenquote:Daartegen zie ik al dingen over stemmen e.d. en ook dat vind ik voor militairen een no-go. Militairen stemmen niet in uniform als t aan mij ligt.
dat was vorig jaar canalpride. maar daar gaat t idd niet om. en dat tweede, dat is een politieke oproep, en defensie is politiek onafhankelijk als t goed is. En het gaat me niet om dat t canalpride is zelfs t zomercarnaval of whatever, geen uniformen if u ask mequote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er is tegen je aangereden door een manspersoon? Geez.
Maar wat heeft dat te maken met het meevaren van een afvaardiging van militairen op een 'nette' boot?
[..]
De boot met 'Roze stemwijzer' houdt toch niet in dat deelnemers moeten gaan stemmen.
Het is een oproep om bij het stemmen (bijv. Tweede kamer) rekening te houden met de 'roze' standpunten van partijen.
Ik was met men eerste post denk ik duidelijk genoeg, maar op fok word je zo snel anti-homo of homofoob genoemd dat ik net zo ver net zo ver kan gaan zoeken naar argumenten of verwijten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:26 schreef sp3c het volgende:
dat zegt hij volgens mij niet
je moet niet te snel homofoob willen roepen, er is zo'n verhaaltje over een jongetje dat de hele dag wolf zat te roepen wat wel toepasselijk is volgens mij
Dat is door DEF georganiseerd, en ik zei, alles wat niet door def georganiseerd is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:15 schreef sp3c het volgende:
en de megafestatie??
en ja Lightning_nl ik snap dat die twee idd niet vergelijkbaar zijn ja
maar goed, Esses, daar ben ik het pertinent niet mee eens er moet juist meer groen op straat want laten we wel wezen defensie is de band met de samenleving een beetje kwijt ... en niet eens een beetje
ik denk persoonlijk door het afschaffen van de dienstplicht, die stricte regelgeving is iets van vroeger
ik had graag bv een Boxer met wat Antilliaans uitziende militairen erin en wat mooie schaars geklede (evt homosexuele) dames er op tijdens het zomercarnaval zien meerijden. Net zoals ik graag een LCVP aan die canal pride zie meevaren. Net zoals ik die Oranje gevechtstank voor het Europees Kampioenschap wel mooi vond en die was foeilelijk
dat soort dingen leveren meer goodwill op dan die stompzinnige reclamecampagne op tv
Sowieso, ook al is die boot waar ze op gaan staan 'netjes', die boten ervoor en erachter misschien niet. Sowieso geeft heel dat Canal Parade een vulgair en genant beeld van homo's (ook al zitten er nette bootjes tussen) waar ook heel veel homo's het helemaal niet mee eens zijn. En kijk voor de grap eens op zo'n gay site zoals http://www.canalparade.nl/ Staat vol met travestieten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan een psycholoog te raadplegen wegens waandenkbeelden.
Mensen in t-shirts die met vlaggetjes zwaaien.
En dat alle militairen homo zijn zeker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:50 schreef Peter het volgende:
Nu weet ik dus dat militairen geen ritmegevoel hebben
Nee, wel dat sommigen zich als een mietje gedragen, maar dat zijn toch voornamelijk hetero's..quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:28 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
En dat alle militairen homo zijn zeker.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee, wel dat sommigen zich als een mietje gedragen, maar dat zijn toch voornamelijk hetero's..
dagje strand in uniform mag ook nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 03:56 schreef Peter het volgende:
[Reportage] Gay Pride 2009!
Ik zie daar ook zoveel meer naakt als op het strand.......
Pfff... we zitten hier voor Piet Snot een topic vol te typenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:24 schreef sp3c het volgende:
ik hoor trouwens ook verder geen argumenten van de voorstanders van deelname
Schandequote:Op maandag 3 augustus 2009 14:07 schreef Godtje het volgende:
Er liepen net militairen door mijn stad in uniform en eentje haalde het in zijn hoofd om een klokhuis op straat te gooien.
Misschien moet je gewoon je hoofd uit je aars halen en het begin van dit topic lezen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:24 schreef sp3c het volgende:
ik hoor trouwens ook verder geen argumenten van de voorstanders van deelname ... behalve van Bob
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |