abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71466744
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
Als er 500.000 mensen afkomen op een "übertreurig kudtevenement", dan is het toch best een succes .
Misschien kunnen mensen op bootjes met muziek en drank en uitzicht gewoon plezier hebben?
Ja, en wat voor soort mensen

Maar je negeert heel goed hele grote delen van m'n andere posts, zoals de statistieken die aangeven dat dat Gay Pride helemaal niet zo 'goed' en 'leuk' wordt gevonden als dat jij denkt.
pi_71466862
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:07 schreef Lightning_NL het volgende:

Ja, en wat voor soort mensen
Untermenschen? Zeg het maar hoor... .
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:22:59 #153
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71467203
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Untermenschen?
Zeg het maar hoor... .
pi_71467587
Nee, gewoon extravagante provocerende homo's waar de normale homo ook niet goed van wordt en verder politiek correcte softe sukkeltjes en apenkijkertjes.
pi_71470949
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Lightning_NL het volgende:

Nee, gewoon extravagante provocerende homo's waar de normale homo ook niet goed van wordt en verder politiek correcte softe sukkeltjes en apenkijkertjes.
Je houdt er een bekrompen kijk op na. Maar je was er zelf nog nooit geweest he? Nog nooit het gezellige sfeertje geproefd. Je weet niet beter .
pi_71471243
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:09 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Je houdt er een bekrompen kijk op na. Maar je was er zelf nog nooit geweest he? Nog nooit het gezellige sfeertje geproefd. Je weet niet beter .
Jij en ik verschillen enorm. Ik heb echt 0,0 behoefte om daar te gaan staan tussen al die mensen. Ik vind er niks gezelligs aan om naar dansende mannen op bootjes te kijken.
pi_71471423
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:18 schreef Lightning_NL het volgende:

Jij en ik verschillen enorm. Ik heb echt 0,0 behoefte om daar te gaan staan tussen al die mensen. Ik vind er niks gezelligs aan om naar dansende mannen op bootjes te kijken.
Dat is slechts een onderdeeltje van 't geheel, en slechts een klein gedeelte van de boten wordt bevolkt door de zo door jouw verfoeide 'dansende mannen'.
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 22:35:57 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_71474160
ik ben een keer gaan kijken (nieuwsgierig ) maar ik had meer blote dansende mensen met veren in hun stringetjes verwacht, dat leek me nu juist grappig!

was wel gezellig, niet mijn ding ... kwam me wat te politiek over voor een feestje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_71478916
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 07:16 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ja, per se.

Ze kunnen ook gewoon op dat bootje staan ZONDER uniform. Maar nee, ze moeten per se laten zien dat ze bij Defensie werken om een of andere reden
In een camouflage-string met het defensie-logo en een baret op op een bootje staan!
dag
pi_71479091
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:13 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Snap jij dan echt niet dat dingen als de Gay Parade het beeld van homo's alleen maar nadelig beinvloeden bij heel veel mensen? Als ze nou eens gewoon normaal zouden doen en niet alle aandacht op een bizarre manier naar zichzelf toe zouden trekken, misschien dat dan ooit alles geaccepteerd wordt.
Dus Homo's doen niet normaal? Achja, als heteroseksualiteit de norm is, dan zijn homo's niet normaal nee.

Op de Canal pride geven werkgevers aan dat ze mensen accepteren zoals ze zijn, óók als ze niet binnen de norm (heteroseksualiteit) vallen maar gewoon als volwaardige personen en collega's functioneren.
Deze bedrijven geven aan dat je best anders mag zijn, je anders mag uiten, zolang je maar je werk doet en elkaar respecteert.

Dan zien we zulke boten vaak niet terug in de media omdat het natuurlijk geen sensatie is...:

Maar ojee, een boot die het leger na doet...:

Dat is eng!
Homo's horen niet in uniform en zeker niet in het leger.
Homo's zijn niet stoer en sterk, ze zijn niet nuttig in het leger. Als je als defensie aangeeft dat je homo's in je leger hebt zitten, dan denkt de vijand dat je een zwak leger hebt!
Want homo's kunnen niet hetzelfde als hetero's. Homo-soldaten zijn minder waard, want niet stoer en dus zwakker!

Of redeneer ik nu niet volgens de gedachten van Lightening?
dag
pi_71479191
De norm is een sterke stoere heteroman in uniform. Komt op voor zijn maatjes, drinkt bier, geniet van mooie vrouwen en respecteert het militaire leven. Netjes je uniform op orde en netjes in de rij voor het eten. Alles geregeld. Een homo, die is anders.
Een homo moet vooral doen en denken zoals de rest, je bent immers maar een nummer en afwijken van hoe anderen doen en denken is maar verwarrend en lastig. Gewoon niet accepteren.

-vs.-

De norm is een sterke stoere ariër in Nederland. Houdt van het Arische ras, geniet van zijn land, van mooie blonde Arische vrouwen en respecteert het gezag. Netjes met je voedselbonnen in de rij voor de bakker, alles netjes door de bezetter geregeld. Joden, zigeuners en homo's gedragen zich anders.
Joden, zigeuners en homo's moeten maar vooral doen en denken zoals de rest. Je bent immers maar een bezet burger en afwijken van hoe anderen doen denken en er afwijkend uit zien is maar verwarrend, lastig en mogelijk zelfs gevaarlijk. Niet accepteren!
dag
  Moderator vrijdag 31 juli 2009 @ 04:30:02 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_71479872
ja of je geaardheid doet er niet zo heel erg veel toe in het krijgsbedrijf en moet je je uniform gewoon niet naar feestjes en/of politieke rally's aandoen ... mag nu eenmaal niet
hetero's niet, homo's net zo goed niet
pi_71479942
Een militaire parade doen ze dan ook maar in hun burgerkloffie. Nergens voor nodig militair gezien..

Canal parade is geen normaal 'feessie', maar een signaal van 'hé wij zijn er ook nog, niet iedereen is vanzelfsprekend hetero'.
dag
pi_71480093
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 02:20 schreef Peter het volgende:
De norm is een sterke stoere heteroman in uniform. Komt op voor zijn maatjes, drinkt bier, geniet van mooie vrouwen en respecteert het militaire leven. Netjes je uniform op orde en netjes in de rij voor het eten. Alles geregeld. Een homo, die is anders.
Een homo moet vooral doen en denken zoals de rest, je bent immers maar een nummer en afwijken van hoe anderen doen en denken is maar verwarrend en lastig. Gewoon niet accepteren.

-vs.-

De norm is een sterke stoere ariër in Nederland. Houdt van het Arische ras, geniet van zijn land, van mooie blonde Arische vrouwen en respecteert het gezag. Netjes met je voedselbonnen in de rij voor de bakker, alles netjes door de bezetter geregeld. Joden, zigeuners en homo's gedragen zich anders.
Joden, zigeuners en homo's moeten maar vooral doen en denken zoals de rest. Je bent immers maar een bezet burger en afwijken van hoe anderen doen denken en er afwijkend uit zien is maar verwarrend, lastig en mogelijk zelfs gevaarlijk. Niet accepteren!
Als ik deze post zo van jou lees vraag ik me eigenlijk af of jij ze wel allemaal op een rijtje hebt... Of heb je zitten blowen ofzo? Sorry hoor, maar volgens mij spoor jij niet.
pi_71480097
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 31-07-2009 11:37:33 (flamuh) ]
  vrijdag 31 juli 2009 @ 07:20:13 #166
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_71480176
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 06:53 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Als ik deze post zo van jou lees vraag ik me eigenlijk af of jij ze wel allemaal op een rijtje hebt... Of heb je zitten blowen ofzo? Sorry hoor, maar volgens mij spoor jij niet.
Er is hier maar één homohater in dit topic die niet spoort anders...
pi_71480186
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 07:20 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Er is hier maar één homohater in dit topic die niet spoort anders...
Ik heb er 2/3 geteld.
pi_71480398
Ja hoor, als je het hele Gay Pride gebeuren een belachelijke kutvertoning vindt (want dat is het ook) omdat je niet politiek correct bent (want dat ben ik niet), dan ben je een homo hater?

pi_71480965
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 07:58 schreef Lightning_NL het volgende:

want dat is het ook
Jouw mening .
  vrijdag 31 juli 2009 @ 10:10:38 #170
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_71482729
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 07:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja hoor, als je het hele Gay Pride gebeuren een belachelijke kutvertoning vindt (want dat is het ook) omdat je niet politiek correct bent (want dat ben ik niet), dan ben je een homo hater?

Jij probeert anderen jouw mening op te dringen en jij vindt dat als je homo bent dit vooral niet moet tonen buiten defensie. Want het is natuurlijk idioot als je als bedrijf een afspiegeling bent van de maatschappij en dit laat zien samen met andere bedrijven als politie, ING, IBM etc.
Je houding en argumentatie is net zo slechts als dat van bepaalde mensen op deze planeet waar wij dagelijks tegen ten strijde trekken. Je geeft geen enkele blijk van respect naar mensen die anders zijn.
Door mensen zoals jou zijn 100den collega's van ons nog steeds doodsbang om tegen de wereld te zeggen hoe ze zich nou echt voelen en hoe ze nou echt zijn. Je moet je dood schamen jongen. Als mensen wat opener zouden denken, leven en laten leven, dan had niemand er problemen mee.
Zolang die lui op die boot zich correct gedragen vind ik het helden dat ze daar zo in de picture durven te staan.
pi_71482730
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 06:53 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dat vragen mensen zich ook van jou af...
Ja, ik generaliseer.
pi_71483650
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:10 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Jij probeert anderen jouw mening op te dringen en jij vindt dat als je homo bent dit vooral niet moet tonen buiten defensie. Want het is natuurlijk idioot als je als bedrijf een afspiegeling bent van de maatschappij en dit laat zien samen met andere bedrijven als politie, ING, IBM etc.
Je houding en argumentatie is net zo slechts als dat van bepaalde mensen op deze planeet waar wij dagelijks tegen ten strijde trekken. Je geeft geen enkele blijk van respect naar mensen die anders zijn.
Door mensen zoals jou zijn 100den collega's van ons nog steeds doodsbang om tegen de wereld te zeggen hoe ze zich nou echt voelen en hoe ze nou echt zijn. Je moet je dood schamen jongen. Als mensen wat opener zouden denken, leven en laten leven, dan had niemand er problemen mee.
Zolang die lui op die boot zich correct gedragen vind ik het helden dat ze daar zo in de picture durven te staan.
Jij hebt moeite het grote plaatje te begrijpen en verschillende onderwerpen van elkaar te scheiden. Ik schaam me nergens voor. Ik heb al vaak genoeg gezegd over wat ik vind van de Gay Pride, en over het misbruiken van ons uniform op dit evenement. Dat zegt verder niks over of ik wel of niet iets tegen homo's heb.
pi_71484173
Iedereen is dom, behalve Lightning_NL .
pi_71484446
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Jij hebt moeite het grote plaatje te begrijpen en verschillende onderwerpen van elkaar te scheiden. Ik schaam me nergens voor. Ik heb al vaak genoeg gezegd over wat ik vind van de Gay Pride, en over het misbruiken van ons uniform op dit evenement. Dat zegt verder niks over of ik wel of niet iets tegen homo's heb.
Ja, jouw mening is duidelijk. In onderstaande post van jouw hand praat je geweld tegen homo's praktisch goed.

"Ben je nou serieus zo dom? Het gaat toch om de beeldvorming van homo's? Die beeldvorming wordt bijzonder negatief aangetast door de belachelijke vertoningen op de Gay Pride. En ja, dan moet je niet raar opkijken als homo's zichzelf ZO ontzettend willen afzonderen en anders willen zijn, dat ze aanstoot geven aan bepaalde groepen mensen die dit vervolgens met geweld beantwoorden.
En je moet echt niet denken dat mijn tolerantie jegens homo's groter wordt dankzij de Gay Pride... Nee... Mijn tolerantie slinkt daardoor juist."

Dat je dat schrijft zonder je te schamen zegt genoeg over jouw tolerantie.
Ja, ik generaliseer.
  Moderator vrijdag 31 juli 2009 @ 11:33:49 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_71484959
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 05:43 schreef Peter het volgende:
Een militaire parade doen ze dan ook maar in hun burgerkloffie. Nergens voor nodig militair gezien..

Canal parade is geen normaal 'feessie', maar een signaal van 'hé wij zijn er ook nog, niet iedereen is vanzelfsprekend hetero'.
redelijk punt

probleem is dat er net als voor vlagvertoon stricte regels over waar en wanneer je met je uniform aan mag/moet lopen omdat er verantwoordelijkheden aan vastzitten

bij militaire evenementen of evenementen met een militair tintje zoals bv de Nijmeegse vierdaagse mag dit uiteraard wel (moet het zelfs soms) en ALLE andere happenings zijn uitzonderingsgevallen, ik geloof dat je zelfs op je eigen bruiloft niet zonder enig papierwerk in uniform kunt verschijnen!
probleem hier is echt niet puur homootjes plagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')