Ik heb al ene kwartier geleden op je off knop geduwd en je praat nog steeds!quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:39 schreef ondeugend het volgende:
Misschien moet je off knop drukken en gewoon gaan slapen?
ja ze zeggen zeker dat je op donna lijktquote:
Je apparaat is stuk, ik ben net begonnen en mijn favo getal is 666quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb al ene kwartier geleden op je off knop geduwd en je praat nog steeds!
Was het ook schoonheid, toen het voor de eerst of tweede keer op tv kwamquote:
gvd die grap is dommer dan george bushquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:44 schreef mirved het volgende:
70keer herhalen ze hem. Het is een vaak gemaakte fout dat mensen denken dat de 70 in de naam van de show staat voor het tijdperk waarin het zich afspeelt maar werkelijk staat het voor het aantal keer dat het herhaald wordt.
Doe mij maar 616, das het number van het beestquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je apparaat is stuk, ik ben net begonnen en mijn favo getal is 666
slotje dan maar ?quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Op Comedy Central! Hoe vaak blijven ze dat nog herhalen?![]()
Klacht: Wederom that 70s show
Leef je uit, hoogheid!quote:
Was het maar zoquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ze zeggen zeker dat je op donna lijkt
Sowieso mensen die Tv kijken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:53 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en als jullie zeggen dat het te vaak herhaald wordt .. dan ehh moet je wat minder tv kijken!
Of het net zo spannend zou worden als om het voor de 70e keer te doen met je moeder en dat bleek helaas zo te zijn!quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De hamvraag:
Wat ging er door je heen toen de 70e klaagtopic over de That 70's Show opende?
Sorry, Comedy Central is zelf de vervuiling in de ether.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:53 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en als jullie zeggen dat het te vaak herhaald wordt .. dan ehh moet je wat minder tv kijken!
Eens.quote:
Ben je niet in de war met Danko Lazovic?quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of het net zo spannend zou worden als om het voor de 70e keer te doen met je moeder en dat bleek helaas zo te zijn!
Denk je even slim te zijn, vergeet je dat er meerdere uit 't Testament gehaald kunnen worden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe mij maar 616, das het number van het beest
Surequote:Op woensdag 29 juli 2009 03:06 schreef Quir het volgende:
[..]
Denk je even slim te zijn, vergeet je dat er meerdere uit 't Testament gehaald kunnen worden.
Haha, je bent er zo een.quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
SureKom maar naar de tweede verwijzing van het getal '666' dat niet verwijst naar het beest, einstein
quote:
Doe je ogen open en lees, dwaas.quote:
geen smaak, jij hebt hetquote:
Mensen die iets wel "lachen" vinden hebben sowieso geen recht van spreken.quote:
Dit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:26 schreef J.Herrer het volgende:
70's show
Donna met rood haar
Donna met blond haar
Jackie
Donna is lekkerderquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:26 schreef J.Herrer het volgende:
Donna met rood haar
Donna met blond haar
roodquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:25 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Smakeloos geval dat je er een bent
![]()
Het zal wel een kwestie van smaak (of smakeloosheid in jouw gevalquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:26 schreef J.Herrer het volgende:
70's show
Donna met rood haar
Donna met blond haar
Jackie
quote:
Ga huilen dan of zo, dooie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:40 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus, ik heb echt zin om een topic te openen over jullie gedrag.
Dat Red ze betrapt tijdens het smoken en dat Kelso in zijn high het hoofd van Red op het lichaam van Kitty plaktquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:55 schreef Inverted_World het volgende:
That 70' show is super vet.
Die ene aflevering dat Kelso the white house belt._!
Ok danquote:
Waarom wordt je eigenlijk zo pissed als andere mensen roodharigen lelijk vinden?quote:
Wat voel ik me alleen in deze grote boze wereldquote:
Jaja heel leuk voor je, maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:13 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Wat voel ik me alleen in deze grote boze wereld
Oh, dat was een serieuze vraag?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jaja heel leuk voor je, maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag
Je hebt nog tot 21:00.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:24 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Oh, dat was een serieuze vraag?![]()
Zal er eens over nadenken
Nah, binnen een paar weken post ik het antwoord hier wel eens, heb nu geen zin.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |