Ik vond dat je bij deze meer smaak had:quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ok, bovenstaande moeten even wachten.Ik heb gevonden wat ik al een hele tijd wilde hebben, maar niet kon vinden.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die zwart/witte (of grijze, whatever) met het ruitje isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik was vanmiddag ff in de stad. Kom ik langs ProSport, ik dacht ff binnenwippen. Zie ik dezeen denk meteen: kut, ik heb eigenlijk geen geld
Dus ik sta zo een hele tijd met die schoen in m'n handen en besloot toch maar ff m'n rekening te checken.
![]()
[ afbeelding ]
Het zou opzich wel kunnen, maar ik moet er toch nog ff over nadenken.
Vind hem ook wel lollig jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik vond dat je bij deze meer smaak had:
[..]
Die zwart/witte (of grijze, whatever) met het ruitje is
Achja smaken verschillen he.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik vond dat je bij deze meer smaak had:
[..]
Die zwart/witte (of grijze, whatever) met het ruitje is
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:30 schreef Tamashii het volgende:
Please, allstars zijn echt niet leuk meer.
Ik vind van wel, begin ze net te dragenquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:30 schreef Tamashii het volgende:
Please, allstars zijn echt niet leuk meer.
Bij de Converse shop in Zwolle heb ik ze een poos geleden gezien. In het echt zijn ze nog gaver als op een plaatje!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die van Pink Floyd eigenlijk best gaaf, maar heb ze nog nergens in de winkel gezien.
Kak, daar kom ik dus nooitquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij de Converse shop in Zwolle heb ik ze een poos geleden gezien. In het echt zijn ze nog gaver als op een plaatje!
Ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kak, daar kom ik dus nooit.
Misschien een stomme vraag, maar zijn All-Stars unisex?
Hoe weinig draag je ze dan? Ik doe er een half jaartje-jaar max meequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:09 schreef MissSpooky het volgende:
De mijne zijn nodig aan vervanging toeBijna de hele zijkant (een kant per schoen tho) is nu los en ook bijna door de zool heen.
Toch mooi twee jaartjes (of langer?) op gelopen.
Hoe kun je nou zo snel je schoenen verslijten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hoe weinig draag je ze dan? Ik doe er een half jaartje-jaar max mee
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hoe weinig draag je ze dan? Ik doe er een half jaartje-jaar max mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |