zo zijn ze gewoon het tofstquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:08 schreef niet_toegestaan het volgende:
MOeten ze tegenwoordig naast vies ook al kapot zijn dan?
Vind all-stars maar niks, behalve de special/limited editions, dan zijn ze nog wel is tof!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:12 schreef Sandous het volgende:
Hoorde laatst van iemand dat er nieuwe modellen zijn van allstars.. De zool nog dunner en ook in de kleur zwart.
Ben eigenlijk op zoek naar bruine alstars met zwarte zool en dunne zool.. Besta dat?
Het zijn ook niet voor niks vrouwenschoenen...quote:Op woensdag 30 september 2009 00:41 schreef Omniej het volgende:
[..]
Gast, da's met zo'n hak.Gruwelijk lelijk echt...
Ik denk dat Sandous eerder de Light bedoelt, meer zoiets dus:
[ afbeelding ]
Dit model vind ik eigenlijk alleen bij vrouwen mooi staan trouwens... Soms zie je er wel 'ns mannen mee lopen, maar dat vind ik toch echt te gay eerlijk gezegd.
En toch: "Soms zie je er wel 'ns mannen mee lopen".quote:Op woensdag 30 september 2009 00:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het zijn ook niet voor niks vrouwenschoenen...
Mja, mannen met kleine maten blijkbaarquote:Op woensdag 30 september 2009 01:00 schreef Omniej het volgende:
[..]
En toch: "Soms zie je er wel 'ns mannen mee lopen".
Ja, niet alle mannen hebben jouw schoenmaat.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, mannen met kleine maten blijkbaar
Waar te vinden en hoe duur?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:30 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een nieuwe winterse variant.
Ik heb mn schoenmaat verborgen toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:28 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, niet alle mannen hebben jouw schoenmaat.
Als je grote voeten hebt moet je geen low tops halen vind ikquote:Op woensdag 30 september 2009 14:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb mn schoenmaat verborgen toch?
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik deze zal gaan halen
[ afbeelding ]
Wat dan, high-topsquote:Op woensdag 30 september 2009 16:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als je grote voeten hebt moet je geen low tops halen vind ik
Wel mooie schoenen...Ik ga als ik weer geld heb de normale daarvan kopen..
Gast, een clown is niks vergeleken bij mij met high-topsquote:Op woensdag 30 september 2009 20:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
high-tops![]()
http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=62135&VendorCode=COV
Je hebt 'm ooit een keer genoemd geloof ik (waarschijnlijk in deze reeks) en ik heb 't domweg onthouden.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb mn schoenmaat verborgen toch?
Belachelijk lelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Metallica heeft 2 nieuwe All-Stars uitgebracht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeah!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Doorsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:03 schreef MilanILF het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zwarte The Doors > zwarte Metallica's
Die met die deuren zou ik ook wel willen hebben...
Die bovenste zijn tof, maar het logo zit echt op te verkeerde plaats. ;{quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus, wanneer zijn deze te koop?quote:
Allang toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat dus, wanneer zijn deze te koop?
Cute!quote:
De eerste gaatjes beginnen zich nu te vertonen, na ongeveer anderhalf jaar!quote:
Ik mag blij zijn als ik na een half jaar nog geen gaten hebquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
De eerste gaatjes beginnen zich nu te vertonen, na ongeveer anderhalf jaar!
Ik heb ze ook nog niet binnen, apart wel aangezien 2 bestellingen die ik later gedaan heb bij hun wel binnen zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had schoenen besteld laatst bij Vente Exclusive. De status:
Een artikel dat je bij ons hebt besteld bleek beschadigd en werd door ons automatisch opnieuw besteld bij de leverancier
Zodra we het nieuwe artikel in ons magazijn ontvangen sturen we het naar je door.
Nondeju.
De laatste tijd gaat er steeds iets mis met m'n internetbestellingen.
Ja maar ik heb weleens meegemaakt dat dat er nog 3 dagen stond nadat ik het pakketje opgehaald had, dus dat zegt niet zo veel.. Dat staat er bij mij ook nog trouwens, maar ik kreeg een mailtje van het Kiala puntquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef Lips het volgende:
Bij mij staat er nog Artikelen zijn aangekomen in ons magazijn, bestelling wordt verwerkt
Waar + hoe duur?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:11 schreef Gerard-Joling het volgende:
Mn 4e paar alweer:
[ afbeelding ]
Ik zit ook op mijne te wachten, nog geen mailtje binnengehadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:20 schreef poolie het volgende:
Yaaaay, mijn all stars zijn ook binnen!
Ook bij Vente-Exclusive besteld!
Zitten echt perfect (:
Mijn andere geannuleerde bestelling is echter nog steeds (na drie weken) niet terug betaald!
[ afbeelding ]
Had je zwarte met witte zool of helemaal zwart?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:13 schreef Rnie het volgende:
Heb 2 paar: Grijse en Zwarte.....allebei redelijk verlopen dus zoek nieuwe! Weten jullie nog een leuke kleur die echt netjes is (voor onder een goede jeans) Wit ga ik zowiezo niet voor...maar de keus blijft een beetje beperkt
Ebay, heb er bij elkaar 50 euro voor betaald.quote:
*zeer ervaren klant is*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:52 schreef MilanILF het volgende:
Kan iemand mij inlichten wat dit Vente Exclusive is? Ik zag die site een keer, maar hoe werkt het?
Gewoon lekker laten staan, heb je bij je volgende PayPalbetaling een meevaller!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg net een mailtje dat de schoenen niet meer op voorraad zijn. Zal m'n zus blij mee zijn.
O, en ze hebben het geld teruggestort op m'n Paypal. beetje kut, want die gebruik ik alleen om te betalen en om geld van Paypal op m'n rekening te zetten kost ook weer geld geloof ik
Oké dat kan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Omniej het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van One Star... Vind deze ook niet mooi.(witte rand aan de overkant is erg lelijk en die 'CONVERSE' tekst is niet echt mijn smaak)
Maar goed.
Is ook geen One star....quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Omniej het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van One Star... Vind deze ook niet mooi.(witte rand aan de overkant is erg lelijk en die 'CONVERSE' tekst is niet echt mijn smaak)
Maar goed.
Ik zie het ja... Nou ja, dat verandert mijn mening niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is ook geen One star....
rmaar eenFast break hi
Gewoon All Stars... Niet zoveel bijzonders verder.quote:
Ze lagen een tijdje bij pro-sport..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:58 schreef GDonnie het volgende:
weet iemand waar ik deze allstars van The Who kan vinden:
http://www.kicksonfire.co(...)o-detailed-pictures/
Echt te vet en ik wil ze perse maar kan ze nergens vinden, ook niet op de site van converse zelf.
Van de 25 webwinkels die ik in de loop der tijd heb verzameld is er maar 1 die ze nog online heeft:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:58 schreef GDonnie het volgende:
weet iemand waar ik deze allstars van The Who kan vinden:
http://www.kicksonfire.co(...)o-detailed-pictures/
Echt te vet en ik wil ze perse maar kan ze nergens vinden, ook niet op de site van converse zelf.
Ja dat vond ik er ook slecht aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:35 schreef lunapuella het volgende:
Pfft, van de week in de officiele Converse Store in Londen geweest. Ik dacht eindelijk eens lekker veel keus te hebben in mijn maat en favoriete schoen. Maar nee hoor, ze hebben daar gewoon geen halve maten! Ik baalde er echt van. Je bent verdorie een merkwinkel, het minste wat je kunt doen als alle maten die je produceert ook verkopen. Faalzaak.
je heb dan ook grote poten :pquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat vond ik er ook slecht aanEn al helemaal in Singapore waar ze max tot maat 45 gingen
omdat de mensen daar toch meestal geen grote poten hebbne, beetje jammer
En inderdaad ook geen halve maten. En niet eens een hele grote collectie opzich
Ik wil ze nog steeds in low maat 49 hebben, maar kan ze nergens (goed) vindenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:12 schreef bokkepoot het volgende:
Nieuwe schoentjes![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
49???? Gast ga je ze voor t waterskiën gebruiken ofzoquote:Op donderdag 5 november 2009 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil ze nog steeds in low maat 49 hebben, maar kan ze nergens (goed) vinden
Ze zaten er wel bij maar die waren niet mooi.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:21 schreef MilanILF het volgende:
Bokkepoot heeft ze!
Ik heb besloten ze toch niet te halen. Maarja, ze zijn wel vet. Geen bruine veters?
Baggins is chill, heb ze net binnen gekregen! Nogmaals bedankt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:08 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Van de 25 webwinkels die ik in de loop der tijd heb verzameld is er maar 1 die ze nog online heeft:
http://www.bagginsshoes.com/converse-rock-and-roll-shoes.html#who
Gaaf!quote:
zou je die in nederland ook ergens kunnen kaufen >?quote:
In Nederland waarschijnlijk niet...quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou je die in nederland ook ergens kunnen kaufen >?
\ik bedoel puur de veters zegmaar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
In Nederland waarschijnlijk niet...
Of maybe nadat je even wacht...en ze staan dan vast ook wel ebay
Die wil ik!quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
zijn nu in mijn bezit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |