Ik zit ook op mijne te wachten, nog geen mailtje binnengehadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:20 schreef poolie het volgende:
Yaaaay, mijn all stars zijn ook binnen!
Ook bij Vente-Exclusive besteld!
Zitten echt perfect (:
Mijn andere geannuleerde bestelling is echter nog steeds (na drie weken) niet terug betaald!
[ afbeelding ]
Had je zwarte met witte zool of helemaal zwart?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:13 schreef Rnie het volgende:
Heb 2 paar: Grijse en Zwarte.....allebei redelijk verlopen dus zoek nieuwe! Weten jullie nog een leuke kleur die echt netjes is (voor onder een goede jeans) Wit ga ik zowiezo niet voor...maar de keus blijft een beetje beperkt
Ebay, heb er bij elkaar 50 euro voor betaald.quote:
*zeer ervaren klant is*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:52 schreef MilanILF het volgende:
Kan iemand mij inlichten wat dit Vente Exclusive is? Ik zag die site een keer, maar hoe werkt het?
Gewoon lekker laten staan, heb je bij je volgende PayPalbetaling een meevaller!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg net een mailtje dat de schoenen niet meer op voorraad zijn. Zal m'n zus blij mee zijn.
O, en ze hebben het geld teruggestort op m'n Paypal. beetje kut, want die gebruik ik alleen om te betalen en om geld van Paypal op m'n rekening te zetten kost ook weer geld geloof ik
Oké dat kan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Omniej het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van One Star... Vind deze ook niet mooi.(witte rand aan de overkant is erg lelijk en die 'CONVERSE' tekst is niet echt mijn smaak)
Maar goed.
Is ook geen One star....quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Omniej het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van One Star... Vind deze ook niet mooi.(witte rand aan de overkant is erg lelijk en die 'CONVERSE' tekst is niet echt mijn smaak)
Maar goed.
Ik zie het ja... Nou ja, dat verandert mijn mening niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is ook geen One star....
rmaar eenFast break hi
Gewoon All Stars... Niet zoveel bijzonders verder.quote:
Ze lagen een tijdje bij pro-sport..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:58 schreef GDonnie het volgende:
weet iemand waar ik deze allstars van The Who kan vinden:
http://www.kicksonfire.co(...)o-detailed-pictures/
Echt te vet en ik wil ze perse maar kan ze nergens vinden, ook niet op de site van converse zelf.
Van de 25 webwinkels die ik in de loop der tijd heb verzameld is er maar 1 die ze nog online heeft:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:58 schreef GDonnie het volgende:
weet iemand waar ik deze allstars van The Who kan vinden:
http://www.kicksonfire.co(...)o-detailed-pictures/
Echt te vet en ik wil ze perse maar kan ze nergens vinden, ook niet op de site van converse zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |