Ja dat vond ik er ook slecht aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:35 schreef lunapuella het volgende:
Pfft, van de week in de officiele Converse Store in Londen geweest. Ik dacht eindelijk eens lekker veel keus te hebben in mijn maat en favoriete schoen. Maar nee hoor, ze hebben daar gewoon geen halve maten! Ik baalde er echt van. Je bent verdorie een merkwinkel, het minste wat je kunt doen als alle maten die je produceert ook verkopen. Faalzaak.
je heb dan ook grote poten :pquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat vond ik er ook slecht aanEn al helemaal in Singapore waar ze max tot maat 45 gingen
omdat de mensen daar toch meestal geen grote poten hebbne, beetje jammer
En inderdaad ook geen halve maten. En niet eens een hele grote collectie opzich
Ik wil ze nog steeds in low maat 49 hebben, maar kan ze nergens (goed) vindenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:12 schreef bokkepoot het volgende:
Nieuwe schoentjes![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
49???? Gast ga je ze voor t waterskiën gebruiken ofzoquote:Op donderdag 5 november 2009 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil ze nog steeds in low maat 49 hebben, maar kan ze nergens (goed) vinden
Ze zaten er wel bij maar die waren niet mooi.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:21 schreef MilanILF het volgende:
Bokkepoot heeft ze!
Ik heb besloten ze toch niet te halen. Maarja, ze zijn wel vet. Geen bruine veters?
Baggins is chill, heb ze net binnen gekregen! Nogmaals bedankt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:08 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Van de 25 webwinkels die ik in de loop der tijd heb verzameld is er maar 1 die ze nog online heeft:
http://www.bagginsshoes.com/converse-rock-and-roll-shoes.html#who
Gaaf!quote:
zou je die in nederland ook ergens kunnen kaufen >?quote:
In Nederland waarschijnlijk niet...quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou je die in nederland ook ergens kunnen kaufen >?
\ik bedoel puur de veters zegmaar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
In Nederland waarschijnlijk niet...
Of maybe nadat je even wacht...en ze staan dan vast ook wel ebay
Die wil ik!quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
zijn nu in mijn bezit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |