70e?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Op vakantie gekocht in Singapore, 45 was max maat, eigenlijk net een beetje klein maar ik hoopte dat het goed zou gaan eigenlijk en beetje overenthousiast geweest met ze mee te nemen maar klemmen dus helaas net wat te veel
Twee keer gedragen maar gaat in het begin goed daarna begint hte echt kut te zitten aan m'n voeten daarom mogen ze weg.
Het zijn limited edition allstars heb ze hier in Nederland ook niet gezien kan er op internet ook niet veel over vinden eigenlijk.
Alleen die 2 keer in de zomer gedragen dus geen modder of zooi erop ze zijn zoals op de foto te zien nog helemaal mooi wit
Maat 45
[ afbeelding ]
vraagprijs 70e
Ja als ik zeg 50e gaan mensen 30 biedne =(quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:51 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
70e?
Tis gemaakt in Singapore, niet in Duitsland.
En je hebt het ook nog daar gekocht.
20 euro is ook niet cool natuurlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:21 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
dribbel is cool, gitaren zijn cool, maar minimaal 50e voor die schoenen is niet cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:46 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar dan kom ik tegen de psychologische grens van 40 over.![]()
Maken we er 37,50 van
Ah gast anders moet ik onder die grensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dingen waren 75e nieuw, zijn nog helemaal nieuw dus dat is zeker geen slechte prijs dan toch
40e mag je ze binnenkort komen ophalen, en als het makkelijk is wil ik ze dan nog wel voor je naar het station brnegen ook![]()
![]()
Deal. 40 euro op het station.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah gast anders moet ik onder die grens
Die dingen waren 75e nieuw, zijn nog helemaal nieuw dus dat is zeker geen slechte prijs dan toch
40e mag je ze binnenkort komen ophalen, en als het makkelijk is wil ik ze dan nog wel voor je naar het station brnegen ook![]()
Okeequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Deal. 40 euro op het station.
Welk station ?
Wat vind je van rotterdam ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee
Mag je nog kiezen ook Delft of Delft zuid.
Delft zelf is makkelijker denk ik hoef je geen stoptrein te pakken![]()
Heb je een bepaalde voorkeur voor een dag ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou vooruitvoor deze keer dan, drop ik ze wel in Rotterdam.
Morgen is prima hoor heb ook de hele dag de tijd. Kan ik mooi nog ff de stad in gelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Heb je een bepaalde voorkeur voor een dag ?
Morgen ofzo. Dan heb ik bijna de hele dag.
Ja rond een uurtje of 12 komt me wel goed uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Morgen is prima hoor heb ook de hele dag de tijd. Kan ik mooi nog ff de stad in gelijk
Dan het liefst wel een beetje rond de middag ofzo uurtje of 12 ofzo is dat wat ?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja rond een uurtje of 12 komt me wel goed uit.
half 1 eigenlijk.
Morgen half 1 smiddags doen dan ? Rotterdam Centraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |