Maak zelf geen muziek dan, maar hiphop is altijd mijn no. 1 muziekliefde, maar zeker niet me enige. Maar ik moet zeggen ben een tijdje geleden op zoek gegaan naar hiphop van het afgelopen deccenium en heb wel wat interessante dingen gevonden, want zoals JimJim zei,je kan niet je hele leven naar dezelfde shit blijven luisteren. Al ken ik nog genoeg niet uit de jaren '90 en '80, ook van rappers die ik ken en goed vind, maar nooit de albums heb kunnen kopen. Download tegenwoordig wat fanatieker, haha.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Piece" schrijf je doorgaans wel als "Peace" he.
Maar idd, Mr. Tear! Lang geleden man.
HIer alles cool, al volg ik de hedendaagse hiphop nauwelijks tot niet. Ook niet echt de moeite waard meer.
Heb zelf wel mijn Mastamove-hiphopdraad opgepakt en ben flink aan het produceren. Ben met veel tracks bezig voor oa Marshal Blueberry. Dat gaat lekker. Sowieso komen er drie tracks op zijn derde album. Natuurlijk ook voorzien van de nodige cuts. Daarnaast wil ik zelf wat dingen uit gaan brengen. Mooiste is op vinyl, maar I-Tunes zal meer voor de hand liggen.
Zou ik idd ook nog kunnen proberen, weet alleen niet of ik perse het email adres van toen nodig heb, want dat was van me werk toendertijd. Toen kon je nog niet je hotmail adres of iets dergelijks gebruiken.quote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je zou evt naar forum@fok.nl een PMmetje kunnen sturen, om je nick te retrieven.
Ik weet niet precies wat je met nieuwe hiphop bedoeld, maar ik blijf erbij, er is nog genoeg goede "nieuwe" hiphop. Je moet alleen iets meer moeite doen om het te vinden dan bijvoorbeeld 15 jaar geleden. Zoals die namen die ik een paar posts hierboven heb neergezet, die zijn van het afgelopen decennium, als je van die namen er geeneeen goed vind, dan snap ik niet waarom iemand hiphop uit het vorige decennium wel goed vond. Daarbij bedenk ik me net dat je altijd moeite heb moeten doen om goede hiphop te vinden, want cd winkels als de FRS waren vroeger ook maar heel beperkt in hun hiphop collectie. Tuurlijk kon je bekende namen als Dr. Dre, Snoop, Wu-Tang kopen, maar wilde je wat meer underground namen, moest je toch naar een platenzaak waar ze wat ze op vinyl hadden ook meestal wel op cd hadden. Het geld trouwens voor elke muziek soort. Als je goede muziek wilt vinden moet je daar moeite voor doenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik trek de nieuwe hip-hop niet, heb het geprobeerd en kom tot de conclusie dat ik het gewoon niet wil. Mijn oren men!
I don't luv em get out get out! I don't luv em get out get out!
45 euro de crisis, ik zou em nieteens wllen aanhoren die slappe MC al mocht ik gratis en kreeg ik VIPquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:25 schreef N-E-R-D het volgende:
Ja Jay-Z in paradiso voor 45 euro
Vind ik eigenlijk best wel te duur en ik weet niet oftie dan veel nummers van Blueprint 3 gaat doen want dan hoef ik sowieso niet denk ik. Cd vind ik maar zeer matig, maarja wil hem toch wel een keer live zien..
Misschien ga ik er maar op gokken dat hij volgend jaar op lowlands staat
Vrijdag De La Soul ben ik iig wel bij
Zijn beats zijn altijd wel erg chillquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:25 schreef MADVILLAIN het volgende:
voor de ekte ekte mensen de nieuwe instrumental album van oh no
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |