Ik weet niet precies wat je met nieuwe hiphop bedoeld, maar ik blijf erbij, er is nog genoeg goede "nieuwe" hiphop. Je moet alleen iets meer moeite doen om het te vinden dan bijvoorbeeld 15 jaar geleden. Zoals die namen die ik een paar posts hierboven heb neergezet, die zijn van het afgelopen decennium, als je van die namen er geeneeen goed vind, dan snap ik niet waarom iemand hiphop uit het vorige decennium wel goed vond. Daarbij bedenk ik me net dat je altijd moeite heb moeten doen om goede hiphop te vinden, want cd winkels als de FRS waren vroeger ook maar heel beperkt in hun hiphop collectie. Tuurlijk kon je bekende namen als Dr. Dre, Snoop, Wu-Tang kopen, maar wilde je wat meer underground namen, moest je toch naar een platenzaak waar ze wat ze op vinyl hadden ook meestal wel op cd hadden. Het geld trouwens voor elke muziek soort. Als je goede muziek wilt vinden moet je daar moeite voor doenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik trek de nieuwe hip-hop niet, heb het geprobeerd en kom tot de conclusie dat ik het gewoon niet wil. Mijn oren men!
I don't luv em get out get out! I don't luv em get out get out!
45 euro de crisis, ik zou em nieteens wllen aanhoren die slappe MC al mocht ik gratis en kreeg ik VIPquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:25 schreef N-E-R-D het volgende:
Ja Jay-Z in paradiso voor 45 euro
Vind ik eigenlijk best wel te duur en ik weet niet oftie dan veel nummers van Blueprint 3 gaat doen want dan hoef ik sowieso niet denk ik. Cd vind ik maar zeer matig, maarja wil hem toch wel een keer live zien..
Misschien ga ik er maar op gokken dat hij volgend jaar op lowlands staat
Vrijdag De La Soul ben ik iig wel bij
Zijn beats zijn altijd wel erg chillquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:25 schreef MADVILLAIN het volgende:
voor de ekte ekte mensen de nieuwe instrumental album van oh no
[ afbeelding ]
Oeh, ik wist niet eens dat er een nieuw album aankwam. Oh No is tof, dus ik zal het eens checken. Niet echt een idee wat ik me moet voorstellen bij "rare 60s and 70s Ethiopian funk, jazz, folk, soul and psychedelic rock", maar het zal vast goed zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:25 schreef MADVILLAIN het volgende:
voor de ekte ekte mensen de nieuwe instrumental album van oh no
[ afbeelding ]
Atmosphere heeft pas nog een EP uitgebracht geloof ik. Zelf nog niet gehoord though.quote:Op zondag 20 september 2009 19:26 schreef Mirel het volgende:
Tijdje geleden dat ik hier keek. Hebben mensen zoals Jedi Mind Tricks of Atmosphere nog wat nieuwe dingen? Vast wel EP's van Atmosphere zeker hé
En is er nog nieuws over Deltron? Wacht al fucking 3 jaar op dat klote album![]()
9 november in Paradiso is je kans.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik zou hem ook liever zien optreden dan alleen draaien.
Tof! Ga jij?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:06 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
9 november in Paradiso is je kans.
En welcome back Mr.Tear!
En iemand van de staff van de Zweedse Idols gebruikt CunninLynguists stukjes in de montage. Scheen ook dat Jedi Mind Tricks te horen was.quote:New single from Strange Journey Volume Two coming next week : “Running Wild” f. E-40 and Evidence of Dilated Peoples!
Wackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kom ik best vaak terecht als ik ergens naar op zoek ben. Staan idd toffe dingen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:30 schreef MADVILLAIN het volgende:
Leuken blog met veel hiphop jazz en dat soort zooi instrumentals !
http://strictlybeats.blogspot.com/
Goede smaakquote:
beastie boys stonden vorig jaar toch in de melkweg?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:23 schreef Mirel het volgende:
Doen grotere acts zoals Cypress Hill of Beastie Boys nog kleinere dingen zoals Tivoli of Paradiso? Al weet ik niet hoe groot Paradiso is. Juist vanwege het kleine zou ik graag zulke namen zien, veel intiemer en eigen fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |