http://lostpedia.wikia.com/wiki/Adam_and_Evequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:37 schreef Seam het volgende:
In de afgelopen drie maanden aflevering 1 van seizoen tot en met de finale van seizoen 5 voor het eerst gezien. Vond de finale briljant, net als de voorgaande finales. Jammer dat het niveau van de finales nooit wordt gehaald tijdens een normale aflevering. Ben erg benieuwd naar wat er nu gebeurt met Jacob en Esau. Hopelijk is het niet echt het einde voor Jacob, vond hem net als Eko een erg interessant personage.
Kan iemand mij misschien verhelderen met hier wordt bedoeld met Adam en Eve? Ben alweer kwijt wat dat precies inhoud.
Ah totaal onbelangrijk dus, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Adam_and_Eve
Ik weet het, lui, maar ik heb liever dat je het meteen goed leest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:21 schreef Rnie het volgende:Kate is het lekkere wijf wat in elke serie nodig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Season Finale: Adam en Eva waren eigenlijk twee leernichten die elkaar op een onbewoond eiland anaal bezwangerd hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:30 schreef Saphia het volgende:
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Adam&Eve eigenlijk Jacob& Esau zijn.
[ afbeelding ]
Ja dat ligt het meest voor de hand inderdaad.Wel vreemd dat ze in dan in een grot gevonden worden.quote:Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef PearlySpencer het volgende:
Bernard & Rose zijn Adam & Eva natuurlijk
Nu je het toch over die begin scene hebt, in die zelfde scene zie je een baton die verdacht veel lijkt op die baton van Ben. Vanaf seconde 1 kon je al zien dat er een loop wasquote:Op woensdag 23 september 2009 15:21 schreef planethugo het volgende:
ik ben ook eens helemaal opnieuw begonnen met Lost. Die beginscene van de serie als Jack daar zo ligt móét wel wat achter zitten. Mijn vriendin die nog nooit iets van de serie gezien had, vond het meteen raar dat hij zo ver van het vliegtuig wakker werd. Tis hier al vaker langsgekomen maar dat wilde ik toch ff kwijt![]()
Over 8 maandjes weten we het zeker
Zo lekker vind ik haar niet. Clairequote:Op vrijdag 18 september 2009 18:03 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Kate is het lekkere wijf wat in elke serie nodig is.
dat zag mijn vriendin onbewust dus ookquote:Op woensdag 23 september 2009 16:16 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nu je het toch over die begin scene hebt, in die zelfde scene zie je een baton die verdacht veel lijkt op die baton van Ben. Vanaf seconde 1 kon je al zien dat er een loop was
Clairequote:Op woensdag 23 september 2009 16:18 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zo lekker vind ik haar niet. Claire
Wat een verwennerij op de vroege ochtendquote:
Ik hoef de meeste afleveringen van Lost echt niet nog een keer te zien hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:16 schreef MrEko het volgende:
Idd...
Ik ben bijna 2 jaar geleden begonnen met Lost en kon zo de eerste 4 seizoenen achter elkaar kijken. Zo zit je er gelijk in. Veel mensen zullen juist in het begin wel zijn afgehaakt vanwege het lange wachten, maar die weten nu niet wat ze missen...
Wachten duurt lang tot het zesde seizoen, maar is prima op te vullen met een rewatch.
Duurt wel even voor je uitgekeken bent op Lost, als dat al ooit gebeurt
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Mirel het volgende:
Van die Naomi actrice kan je heul geen goede foto's vinden op google
Zodra je aflevering 1 in de DVD speler stopt wel hoor. Ik heb alles inmiddels voor de tweede keer gekeken. Veel leuker, je ziet veel meer details, begrijpt dingen beter, en alle links tussen personages etc. Super leuk om te zien.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik hoef de meeste afleveringen van Lost echt niet nog een keer te zien hoor![]()
Zeker, heb nu seizoen 1 en 2 gekeken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:26 schreef Rnie het volgende:
Er staat je nog een hoop moois te wachten
Als je azureus gebruikt kun je prioriteiten geven. Als je aflevering 1 een hoge prioriteit geeft is hij eerder klaarquote:Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zeker, heb nu seizoen 1 en 2 gekeken.![]()
Ben nu seizoen 3 aan het downloaden(33 GB), stom genoeg begint hij aflevering 23 met downloaden dus moet nog even geduld hebben.![]()
Heb wel wat min puntjes maar verder blijft die erg goed.
Wat mij vooral opvalt is dat de serie bijna nog voor kinderen gemaakt is.
Je ziet geen details van wonden of andere enge dingen, verder is het erg preuts allemaal, maarja dat heb je in de VS.![]()
Ja heb hem bijna, is 1.4 GB en mijn internet is niet zo snel.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Als je azureus gebruikt kun je prioriteiten geven. Als je aflevering 1 een hoge prioriteit geeft is hij eerder klaar
Het gaat echt snel. Zo moesten we nog 9 maanden wachten, nu nog maar 4...time fliesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ah joh, kan nooit lang duren: de pepernoten en chocoladeletters liggen alweer in de winkel
5.5 ftw, fuck die png'squote:Op vrijdag 25 september 2009 15:38 schreef Seam het volgende:
[..]Je gebruikt zeker ook nog Internet Explorer
WAAAAALT!!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:35 schreef Marble het volgende:
WE HAVE TO GO BACK KATE
Ook leuk om af en toe zo maar opeens uit het niets uit te schreeuwen te midden van een nietsvermoedende mensenmassa.
Hoe kan jij seizoen 6 al gezien hebben?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef Mirel het volgende:
Even weer over Claire. Mooie vrouw, maar wie had ook een hekel dat ze de eerste 6 seizoenen zo'n lelijke wond op d'r kin had?
Hij heeft aan het wiel gedraaid en is zo vooruit in de tijd gegaan. Duh!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Hoe kan jij seizoen 6 al gezien hebben?
Het is anders, maar niet minder leuk aangezien er in het begin al aanwijzingen gegeven worden die pas later weer aan bod komen. Je begrijpt ook beter waarom sommige zaken gezegd worden, vaak weet je al wat er gaat gebeuren, al waren er toch behoorlijk wat dingen die ik alweer vergeten was.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
Hoewel ik een groot fan ben van Lost, heb ik de laatste maanden nooit de neiging gehad om een rewatch te doen. Misschien komt het ook wel door het genre. Alle mysterieuze dingen, die je tijdens het kijken voor de eerste keer graag beantwoord wil zien worden en zo... dat heb je totaal niet bij de tweede keer kijken, lijkt me.
Ja, in dat seizoen komt iedereen in een dimensie waar mensen alles 100% serieus nemen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Hoe kan jij seizoen 6 al gezien hebben?
Hmm, zit wat in. Misschien dat ik het een kans geef.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het is anders, maar niet minder leuk aangezien er in het begin al aanwijzingen gegeven worden die pas later weer aan bod komen. Je begrijpt ook beter waarom sommige zaken gezegd worden, vaak weet je al wat er gaat gebeuren, al waren er toch behoorlijk wat dingen die ik alweer vergeten was.
Haha goeiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:35 schreef Marble het volgende:
WE HAVE TO GO BACK KATE
Ook leuk om af en toe zo maar opeens uit het niets uit te schreeuwen te midden van een nietsvermoedende mensenmassa.
fapfapquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:19 schreef Shrien het volgende:
Je kan ook te ver gaan trouwens![]()
[ afbeelding ]
Dat fair use policy, bestaat dat tegenwoordig nog?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:40 schreef magnifor het volgende:
Ik ben nu seizoen 1 aan het downloaden, Blu-Ray 1080p. Totaal 100GB
Volgens mij bestaat dat allang niet meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat fair use policy, bestaat dat tegenwoordig nog?Of is die grens ook verhoogd naar 500 GB per maand ofzo?
Ik hou me niet bezig met dat FUP gebeuren. Ik heb nooit een waarschuwing ontvangen en mocht ik toch ooit een waarschuwing ontvangen, big deal. Download ik een maand wat minderquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat fair use policy, bestaat dat tegenwoordig nog?Of is die grens ook verhoogd naar 500 GB per maand ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:46 schreef Rnie het volgende:wie de fak isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:52 schreef capital_P het volgende:
[..]
wie de fak isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 dagen eerder moet dan dan zijn?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:57 schreef Rnie het volgende:
Season Première zal in de UK Plaatsvinden in de eerste week van februari! Sky(die het uitzend) zend over algemeen 4 dagen later uit dan ABC. Dus waarschijnlijk de laatste week van januari hebben we de première!
Ja hoor, Amerikaanse series worden altijd eerst in Engeland uitgezonden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
4 dagen eerder moet dan dan zijn?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:46 schreef Rnie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“To destroy a people you must first sever their roots.”
wat is dan de toegevoegde waarde van die postquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:14 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja hoor, Amerikaanse series worden altijd eerst in Engeland uitgezonden..
Het interesseert me geen fuck wie het uitzend...ALS het maar uitgezonden wordt. Doordat we weten dat SKY het de eerste week van februari zal uitzenden zal dus inhouden dat ABC het de laatste week van januari uitzend.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
wat is dan de toegevoegde waarde van die post
He, hoe?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef Rnie het volgende:
Voor alle duidelijkheid...
SKY = US
ABC = USA
US moet natuurlijk UK zijnquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:55 schreef Rnie het volgende:
Vers van de Pers
Grootste Spoiler tot nu toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, ik volg ook meerdere Lost sites, maar die spoiler heb ik nog niet gelezen hoor..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:27 schreef ufopiloot het volgende:
Vers van de pers, maar waar komt het vandaan?
Ik ook!! Enig idee of een hypnotiseur ofzo de spoiler uit m'n geheugen kan verwijderen??quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:06 schreef Shrien het volgende:
Ik heb een ietsiebietsie gelezen van een spoiler, stomstomstom! Ik zal nooit meer spoilers lezen!
Eventueel antwoord hierop ook in spoilers graag. Ik hoef nu nog niet te weten wat een anticlimax gaat worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waar gaat de spoiler dan over? Over welke aflevering of is het zelfs over het einde? Omdat jullie zeggen anticlimax en jammer?
OMG SPOILER!!11111!!!1quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:35 schreef ufopiloot het volgende:
Jacob is de achterneef van Christian en dat is de zoon van Alvar Hanso en dat is de zoon van Jack Sparrow en die blijkt de zoon te zijn van Richard the Lionheart en die blijkt de zoon te zijn van Alexander de Groter die de zoon blijkt te zijn van John Locke, die op zijn beurt de zoon is van een Dharma-aap die via de Orchid 3,000 jaar terug in de tijd is gestuurd en daar een wild Maya-vrouwtje heeft bevrucht.
In die spoiler kan je lezen waar het over gaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waar gaat de spoiler dan over? Over welke aflevering of is het zelfs over het einde? Omdat jullie zeggen anticlimax en jammer?
whut? seizoen 5 had ze ook eind oktober al.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:33 schreef Rnie het volgende:
Volgens Watch with Kristin geen Promo's dit jaar.....had er eigenlijk wel een paar willen hebben!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Respectquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:09 schreef sander89 het volgende:
Whoei 18 dagen verder en alle 103 afleveringen gezien.![]()
![]()
Over het algemeen was het super, al vond ik sommige afleveringen van seizoen 3/4 matig.
Komende nachten maar wat slaap inhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |