abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72013049
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 00:19 schreef EdmondDantes het volgende:

[..]

Dat ze een en ander aan je eigen interpretatie over laten zit er dik in. Er zijn nou eenmaal een aantal zaken in de serie die ze mijns inziens onmogelijk op een enigzins plausibele manier kunnen verklaren. Geen probleem, daar is het fictie voor. Bijvoorbeeld hoe dat eiland zich kan verplaatsen, dat hoeven ze wat mij betreft niet verder uit te leggen. Maar ik zou het wel waarderen als ze aangeven hoe het met een aantal karakters afgelopen is. Bijvoorbeeld Claire en Walt. En wat doet dat Egyptisch beeld op het eiland? Hoe is dat schip midden in de jungle terecht gekomen? Als ze dat niet uitleggen ga ik huilen

Maar goed, in seizoen 4 volgden de geburtenissen zich ook in recordtempo op en werden veel dingen uitgelegd en vonden behoorlijk wat karakters een vroegtijdig einde. Wat mij betreft mogen ze zoiets in seizoen 6 ook doen.
Damon en Carlton ( De producers van Lost) hebben aangegeven dat al die zaken (statue,smoke monster,black rock, temple etc) uitgelegd gaat worden. daar hoef je je dus niet druk over te maken

Wat betreft het eiland....je moet het vergelijken met the force van star wars..daar wordt ook niet uitgelegd wat het precies inhoudt. De kans dat dat allemaal uitgelegd wordt in 18 uurtjes Lost is hoogstwaarschijnlijk niet waar.
De enige echte.
pi_72018959
Ik kijk nu alles opnieuw en dan maakt de serie wel de raarste twists. Ben nu in seizoen 4 beland. Tijdreizen, mensen van de helikopter, een gifgasfabriek En over een paar afleveringen wordt er gedraaid aan een bevroren wiel en zie je het eiland in de oceaan verdwijnen.. Als je alles zo snel achter elkaar kijkt is het wel een beetje over the top, maar nog steeds heel erg vet.

Het eiland zelf zal denk ik niet uitgelegd worden nee. Net in een aflvering werd ook gezegd waarom het eiland niet gevonden mag worden.

In Florida werd in schimmel in de badkamer Maria herkend, en daar kwamen 5000 mensen op af. Als 5000 mensen komen kijken naar schimmel, hoeveel mensen zullen dan komen kijken naar het eiland waar iemand is neergestort, het heeft overleefd, niet meer verlamd is en abnormaal snel geneest? Daaruit kan ik eigenlijk ook opmaken dat ze het mysterie van het eiland zelf (waarom de krachten er zijn en waar het vandaan komt) niet uitleggen. Net zoiets als the force inderdaad.
pi_72021789
Hallo, de krachten van het eiland, dat is toch juist waar de hele serie om draait? Als ze dat niet gaan uitleggen word ik wel een beetje boos hoor . Het zal ongetwijfeld iets te maken hebben met Jacob en "Esau".
Amen.
pi_72023432
Alles dat er toe doet wordt uitgelegd volgens de schrijvers.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_72026371
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:33 schreef Jivis het volgende:
Hallo, de krachten van het eiland, dat is toch juist waar de hele serie om draait? Als ze dat niet gaan uitleggen word ik wel een beetje boos hoor . Het zal ongetwijfeld iets te maken hebben met Jacob en "Esau".
Toegegeven, dat speelt een vrij grote rol in de verhaallijn, maar ik zie niet hoe ze op een enigzins aannemelijke manier gaan verklaren hoe dat eiland verplaatst kan worden (tenminste, ik neem aan dat je daar naar refereert met krachten van het eiland). Dan heb ik liever dat ze dat (gedeeltelijk) aan je eigen interpretatie overlaten dan dat ze een onsamenhangend verhaal ophangen wat aan alle kanten rammelt.
Do your worst, for I will do mine..
pi_72031644
Ik vind ook niet dat ze nog veel tijd aan het verplaatsen van het eiland moeten besteden.

We weten al dat het bevroren wiel een mechanisme in werking stelt dat gebruik maakt van een 'pocket of negatively charged exotic matter' om space and time te benden.

Meer hoef ik niet te weten. Ik hoef alleen nog maar te weten wie dat ding gebouwd heeft, maar gezien de hiëroglyfen in die kamer komt dat ongetwijfeld wel ter sprake in de eventuele verhaallijn over Egyptenaren.

En ik geloof idd ook dat de andere krachten van het eiland zoals genezen enzo eigenlijk allemaal het werk van Jacob/Esau was, wat vast ook nog wel ter sprake gaat komen.
pi_72050206
Het is in ieder geval duidelijk dat het smoke monster opgeroepen kan worden, aangezien Ben dat heeft gedaan om van de mariniers van Keamy af te komen. Dus het lijkt me een wapen van Jacob. En dat het monster ook voor alle illusies en (dode) verschijningen zorgt is ook wel duidelijk.

Jacob en Essau zou ook wel naar voren komen. Maar n.a.v. van hun gesprek op het strand lijkt het alsof ze al duizenden jaren bezig mensen naar het eiland te halen etc. Ben ook benieuwd waar de tempel vandaan komt, het bevroren wiel, het standbeeld etc. Flashbacks uit die tijd zouden me erg vet lijken.

Dit moet echt een seizoen worden met elke seconde actie, anders komen ze echt nooit overal aan toe
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:19:50 #108
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_72066327
Vanavond is de finale van seizoen5 op Net 5
Toch maar ff kijken als ik het niet vergeet
pi_72103894
DVD release: 11 november. Pre-orderen kan bij Bol.com.
pi_72104016

Hij kan zelfs een onschuldig kinderrijmpje eng maken (zal ook wel oud zijn, maartoch )

Ow en over het uitleggen van alles, darlton hebben al eens verteld dat ze idd niet teveel uit willen leggen, anders krijg je het "The Force" effect van Star Wars wat ineens een verklaring kreeg waar niemand op zat te wachten. (hint : Midi-chlorians)
pi_72113078

Ik hoop dat seizoen 6 start met het moment dat Jack wakker wordt in de jungle, terwijl oceanic flight 815 is gecrasht op het eiland(in 2004)Het is aan Jack en co om de andere Losties te overtuigen dat ze op het eiland horen("destiny calls") Charlie & Claire , Sayid en Sharon samen Sun &Yin samen,Locke weer alive en ze leven nog lang en gelukkig(tot de volgende loophole )

Nog eventjes over "Adam & Eve"tot nu toe ging ik er van uit dat het een man en een vrouw moesten zijn, maar het kunnen net zo goed beiden een man zijn, toch? dan denk ik aan de zwart/wit steentjes die jack vond in de grot in seizoen 1 en schieten Jacob en Esau/fake Locke mij te binnen.Jacob is gedood en Esau gaat ook dood(door de Losties en Richards groep).In de laatste Lost aflevering zie je Jack de steentjes weer pakken terwijl Kate en Locke aan het praten zijn op het strand,Kate kust hem en main of science en man of faith gaan samen naar de Losties.we zien Saywer en Hurley samen klieren, Waaaaaalt en Michael ,en alle stelletjes.En dan Bam! Lost logo (the end)

wishful thinking ben zo hyper,valt het op???
pi_72113314
En o ja tussen het moment dat het vliegtuig is gecrasht en" het ideale eindshot volgens saphia "gebeurd er nog wel wat tussendoor hoor ,we moeten dan nog 16 uur vermaakt worden met de Lost mysteries die onthuld worden
pi_72132803
leuk om al die theorieën te lezen hoe het 'misschien' of 'hopelijk' gaat lopen. Waarschijnlijk zal iedereen ernaast blijken te zitten
pi_72133074
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:39 schreef Saphia het volgende:
[ afbeelding ]

Ik hoop dat seizoen 6 start met het moment dat Jack wakker wordt in de jungle, terwijl oceanic flight 815 is gecrasht op het eiland(in 2004)Het is aan Jack en co om de andere Losties te overtuigen dat ze op het eiland horen("destiny calls") Charlie & Claire , Sayid en Sharon samen Sun &Yin samen,Locke weer alive en ze leven nog lang en gelukkig(tot de volgende loophole )
Niet echt een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72169094
Tot de laatste aflevering van seizoen 5 geloofde ik nog heilig in 'whatever happened happened'. The incident is gecreeerd door de losties. Wanneer je er vanuit gaat dat tijdreizen bestaat, maar het verleden het verleden is, zal iemand uit de toekomst iets in het verleden 'doen' waardoor het verleden én de toekomst is zoals die is. Dat Jack teruggaat naar het verleden en de aanstichter is van 'the incident' was zoals het behoorde te zijn.

Het intrigerende is nu het begin van de laatste aflevering met 'esau' en jacob. 'esau' wil een manier vinden om jacob te vermoorden. Daarvoor zal hij dus het 'whatever happened happened' patroon moeten doorbreken (misschien symbolisch geportretteerd door de onderbroken aslijn bij Jacob's cabin?). Tenzij het al geschreven stond in de toekomst dat Ben Jacob vermoord.

Maar waarom vermoorde 'esau' jacob niet zelf? Waarom moest daar 'iets' voor gebeuren, en waarom moest een ander (ben) jacob vermoorden?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_72174647
quote:
Maar waarom vermoorde 'esau' jacob niet zelf? Waarom moest daar 'iets' voor gebeuren, en waarom moest een ander (ben) jacob vermoorden?
Opgestelde regels waarschijnlijk, net zoals dat Widmore en Ben elkaar niet afmaken en elkaars dochters niet zouden vermoorden (wat uiteindelijk wel gebeurd is, maargoed).
pi_72179657
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:20 schreef Montagui het volgende:
Tot de laatste aflevering van seizoen 5 geloofde ik nog heilig in 'whatever happened happened'. The incident is gecreeerd door de losties. Wanneer je er vanuit gaat dat tijdreizen bestaat, maar het verleden het verleden is, zal iemand uit de toekomst iets in het verleden 'doen' waardoor het verleden én de toekomst is zoals die is. Dat Jack teruggaat naar het verleden en de aanstichter is van 'the incident' was zoals het behoorde te zijn.

Het intrigerende is nu het begin van de laatste aflevering met 'esau' en jacob. 'esau' wil een manier vinden om jacob te vermoorden. Daarvoor zal hij dus het 'whatever happened happened' patroon moeten doorbreken (misschien symbolisch geportretteerd door de onderbroken aslijn bij Jacob's cabin?). Tenzij het al geschreven stond in de toekomst dat Ben Jacob vermoord.

Een loophole heeft NIETS te maken met timeloops of whatever happened, happened. Zie het als een 'zwak punt' of een 'oplossing' om Jacob te doden. Het is een normaal gebruikt Engels woord. Misschien moet hij dat vinden omdat het volgens de 'rules' gaat.
http://lostpedia.wikia.com/wiki/The_Rules
pi_72179937
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Een loophole heeft NIETS te maken met timeloops of whatever happened, happened. Zie het als een 'zwak punt' of een 'oplossing' om Jacob te doden. Het is een normaal gebruikt Engels woord. Misschien moet hij dat vinden omdat het volgens de 'rules' gaat.
http://lostpedia.wikia.com/wiki/The_Rules
Een loophole is simpelweg een maas, om je punt nog meer kracht bij te zetten
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:07:11 #119
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_72274167

Lost.S06E01.PREAiR.HDTV.XviD-iLost

edit:
quote:
For those that made it this far. The release was Nuked, It was fake. It's just some douche with a camcorder watching season 1. Hope this helps
Eikel
When all else fails, you always have delusion.
pi_72274370
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 09:07 schreef Mirel het volgende:

Lost.S06E01.PREAiR.HDTV.XviD-iLost

edit:
[..]

Eikel
Elk jaar zijn er weer mensen die er in trappen...
De opnames zijn net begonnen, een beetje nadenken mag best!
Powered by Janetje®
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:38:01 #121
87680 Mirel
pi_72274882
Ik zou verwachten dat het rond september/oktober terug zou keren ofzo
pi_72275946
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:38 schreef Mirel het volgende:
Ik zou verwachten dat het rond september/oktober terug zou keren ofzo
Helaas heeft ABC de nare eigenschap om ons veel langer te laten wachten.
Powered by Janetje®
pi_72279342
Season 6 Filmset Foto!

De enige echte.
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:23:29 #124
87680 Mirel
pi_72279616
Weg beeld
pi_72281843
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:23 schreef Mirel het volgende:
Weg beeld
Alleen de sokkel staat er natuurlijk, dat is ook iets waar ze fysiek naar binnen moesten, de rest is computer gegenereerd.
Powered by Janetje®
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:35:52 #126
87680 Mirel
pi_72285314
Neeeeeee het is niet zo !

(ik dacht dat het een screenshot was)
pi_72289258
Ben wel benieuwd waar de Lostcast naar kijkt Oceanic 815 perhaps?
De enige echte.
pi_72331420
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72429088
Zucht...nog 4 maanden wachten op het ALLERlaatste seizoen .Echt raar dan dat je volgend jaar , 6 jaar Lost erop heb zitten!

Rnie ik zie de foto niet, kun je hem nog een keer posten?
pi_72444692
http://3.bp.blogspot.com/(...)600-h/s6+4ts+set.jpg

Foto werkt niet...maar de link wel!
De enige echte.
pi_72444870
even ter opleuking van het Lost topic: Hoe denken jullie dat de black rock zover landinwaarts is geraakt?
De enige echte.
pi_72445011
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:17 schreef Rnie het volgende:
even ter opleuking van het Lost topic: Hoe denken jullie dat de black rock zover landinwaarts is geraakt?
Voorvader van Alvar Hanso wist van het bewegende eiland, rekende uit waar het de volgende keer zou zijn, ging daar met z'n schip leggen en PATS, het schip lag opeens bovenop het eiland.

Of het was toeval
pi_72445527
Het is al zeker dat het 6e seizoen het laatste wordt toch? Dan binnenkort maar eens overnieuw beginnen, halverwege seizoen 3 afgehaakt omdat er elke aflevering veel vragen bijkwamen en te weinig werd uitgelegd naar mijn mening.
pi_72445883
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:36 schreef Operc het volgende:
Het is al zeker dat het 6e seizoen het laatste wordt toch? Dan binnenkort maar eens overnieuw beginnen, halverwege seizoen 3 afgehaakt omdat er elke aflevering veel vragen bijkwamen en te weinig werd uitgelegd naar mijn mening.
Slecht punt om af te haken, in seizoen 4 en 5 gaat het los!
Powered by Janetje®
pi_72448986
Ja, maar elke week een aflevering (ja, ik keek ze toen ) schoot op dat moment niet zo op natuurlijk.
pi_72450321
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 14:23 schreef Mirel het volgende:
Weg beeld
Jij denkt dat ze een 150 meter hoog Egyptisch beeld hebben gemetseld voor die 3 keer dat het in beeld is gekomen?
pi_72451415
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:21 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Voorvader van Alvar Hanso wist van het bewegende eiland, rekende uit waar het de volgende keer zou zijn, ging daar met z'n schip leggen en PATS, het schip lag opeens bovenop het eiland.

Of het was toeval
Net zoals bv Jack, Kate, Hurley en Sayid met Ajira airways ergens random op het eiland terechtkwamen.

Of het was toeval
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_72452753
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:21 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Of het was toeval
Hmm..zou kunnen. Maar het schip wat in de laatste aflevering van seizoen 5 voorbij kwam is toch de black rock? Of is dat nog niet bevestigt?
De enige echte.
  zaterdag 5 september 2009 @ 07:20:22 #139
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_72454384
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:22 schreef Rnie het volgende:

[..]

Hmm..zou kunnen. Maar het schip wat in de laatste aflevering van seizoen 5 voorbij kwam is toch de black rock? Of is dat nog niet bevestigt?
Is niet bevestigd, het is mijns inziens wel waarschijnlijk
  zaterdag 5 september 2009 @ 07:27:41 #140
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72454393
januari... duurt lang
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_72455223
Heroes en Dexter beginnen gelukkig alweer bijna.
pi_72455879
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 07:27 schreef MikeyMo het volgende:
januari... duurt lang
Wordt zelfs februari denk ik .
Amen.
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:18:10 #143
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_72456308
Februari ?
opgezegd@fok.nl
pi_72462699
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:18 schreef FoXje het volgende:
Februari ?
Eind januari gok ik.
Amen.
pi_72467075
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:12 schreef Rnie het volgende:

zie ik Robin van Bassie en Adriaan daar links onder de parasol???
I tried to tease it, but i just pissed it off
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:51:14 #146
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_72467223
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 07:27 schreef MikeyMo het volgende:
januari... duurt lang
pi_72469560
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:12 schreef Rnie het volgende:

Vergelijk die foto met deze

Toch knap dat ze dat allemaal met de computer maken. Standbeeld ziet er namelijk wel echt uit in de serie!
pi_72484187
Nieuwe Set foto's!

Nieuwe Dharma Vans! Dus we krijgen toch nog 1977 te zien!
De enige echte.
  zondag 6 september 2009 @ 13:39:39 #149
158452 IQM
I am the one
pi_72484419
Hotlinking is not allowed.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  zondag 6 september 2009 @ 16:43:55 #150
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_72489316
Set foto's en verhaaltjes daarover zijn spoilers, bitches
Oprotten daarmee dus.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 6 september 2009 @ 17:20:23 #151
87680 Mirel
pi_72490527
In het nieuwe seizoen veel hotlinking is not allowed
  zondag 6 september 2009 @ 18:02:45 #152
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_72491829
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:20 schreef Mirel het volgende:
In het nieuwe seizoen veel hotlinking is not allowed
SPOILER!!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_72509641
Wat een fantastische serie Ik ben drie maand geleden begonnen met seizoen 1 op aanraden van een vriend, en ben nu bij seizoen 5 episode 1. Ondertussen heb ik de lost-topics gevolgd om opheldering te krijgen over dat gene wat ik niet begreep of om coole theorieen te lezen. Ik heb twee beeldschermen en doe als ik Lost kijk nogal eens andere dingen, vooral bij de fillers Daarom dank voor iedereen die een bijdrage heeft geleverd in deze lange reeks!

Nu blijf ik ff weg, totdat ik jullie heb bijgehaald, ben bang voor spoilers
  maandag 7 september 2009 @ 11:53:39 #154
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_72514754
Ik heb dus net het boekske Crime & Punishment gelezen van Dostoyevsky he. Zit ik me de hele tijd af te vragen waar die verhaallijn me zo bekend van voorkomt. En opeens realiseerde ik me dat de hele Michael/Ana/Libby verhaallijn uit deze soap gewoon een één op één kopie is! Het is bijna plagiaat, al zal onder het eufemisme van pastiche wel weer door de mazen van de wet heen glippen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 7 september 2009 @ 11:57:43 #155
158452 IQM
I am the one
pi_72514880
quote:
Crime and Punishment: This novel by Russian author Fyodor Dostoevsky may have inspired several key elements of Michael's story. (Literary works)

* In this episode, Michael kills Ana Lucia in order to free "Henry", but is forced to kill Libby as she accidentally witnesses the murder scene. Similarly, in Crime and Punishment, Rodion assassinates a pawnbroker, but is forced to kill an innocent witness, the pawbroker's sister Lizaveta, the Russian equivalent of Elizabeth.
* In "Meet Kevin Johnson", Michael goes to a pawn shop to trade a Rolex watch. In Crime and Punishment, the main protagonist Rodion Raskolnikov exchanges his dead father's watch for a loan by a pawnbroker.
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Two_for_the_Road

Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_72522176
Wat denken jullie van Jacob en 'Esau' ? Is de één goed en de ander slecht? En wie is dan wat?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_72522419
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:41 schreef Sicstus het volgende:
Wat denken jullie van Jacob en 'Esau' ? Is de één goed en de ander slecht? En wie is dan wat?
Jacob , gelooft in de goedheid van de mens
Esau , gelooft daar niet in, en wil Jacob vermoorden vermoord Jacob

Kijk jij de serie wel?
pi_72523034
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:48 schreef Shrien het volgende:

[..]

Kijk jij de serie wel?
Het is niet nodig om sarcastisch te zijn. Er zijn natuurlijk meer mogelijke verklaringen. Persoonlijk vind ik jouw interpretatie een beetje te simpel, zeker voor Lost.
pi_72523680
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:48 schreef Shrien het volgende:

[..]

Kijk jij de serie wel?
Dat weet je niet. Locke heeft een dubbelganger. Raar iets, maar het hoeft Esau niet te zijn.
pi_72523845
Locke heeft geen dubbelganger, maar iets heeft zijn lijk overgenomen. Denk ik.
Amen.
pi_72523937
GuitarJJ en Jivis: hebben jullie de laatste aflevering van het seizoen wel gezien?
pi_72524707
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:27 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Raar iets, maar het hoeft Esau niet te zijn.
Sorry?
pi_72524942
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:27 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Locke heeft een dubbelganger. Raar iets, maar het hoeft Esau niet te zijn.
Lijkt me wel, anders zegt Jacob niet tegen hem, so you found your loophole...
pi_72525498
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Jivis het volgende:
Locke heeft geen dubbelganger, maar iets heeft zijn lijk overgenomen. Denk ik.
Locke zijn lijk ligt tog in die kist die ze meenamen?!

Heb de laatste aflevering gezien ja.
pi_72525976
Oh wacht, stom inderdaad. Mei is lang geleden.
Amen.
pi_72531189
DVD release NL 11-11-2009. Bij bol.com kun je hem bestellen en volgens bol krijg je daar ook nog naast de set een exlusieve bonus disc.
pi_72533992
Heb ik geen fuck aan ik wil seizoen 6!
De enige echte.
  maandag 7 september 2009 @ 22:38:41 #168
87680 Mirel
pi_72536229
Lekker geld verspillen
pi_72536410
Ik wacht wel met boxen kopen tot alles seizoenen voorbij zijn, dan komt er vast wel een leuk verzamelding.