Dat is geen linkermiddenvelder...quote:
Als hij zo goed is kan hij toch overal?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is geen linkermiddenvelder....
Saturn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:09 schreef Kerol het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/ni(...)aturn-moskou_125182/
Met alle respect voor Lev, maar veel betere clubs zullen niet op hem zitten te wachten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Saturn.Echt zo'n middelmatige kutploeg uit Moskou. Matig hoor.
Selectie is inderdaad te smal. Levchenko, Berg, Meerdink, Matthijs zijn om verschillende redenen vertrokken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:28 schreef RayMania het volgende:
Heeft Groningen niet een te kleine selectie? Ik tel op dit moment 19 spelers en twee keepers.
Bij Barca B lopen hele aardige spelers rondquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:41 schreef Prosac het volgende:
Is er bij Barcelona niet wat interessants wat buiten de boot dreigt te vallen Venom?
Dat zou wat zijn zeg..quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:49 schreef StarGazer het volgende:
Het zou mij niet eens verbazen als het Lindgren wordt.
Zonneveld is geblesseerd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:43 schreef Gruning3r het volgende:
Ik ben bang dat het Zonneveld wordt,als die vanavond ook niet bij de selectie van psv is voor de wedstrijd van de europa league.Dan is er een kans dat hij naar FC Groningen gaat.
Dan mag hij er aankomende zondag 3 inschieten tegen Ajax wat mij betreft.quote:
Meen je dat?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan mag hij er aankomende zondag 3 inschieten tegen Ajax wat mij betreft.
Ja dat meen ik. Dat zou betekenen dat die club van mij het werkelijk waar nooit leert. Kom op zeg, dan geef je Sno en Anita de voorkeur boven Rasmus. Serieusquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Meen je dat?.
Trouwens, Levchenko heeft voor anderhalf jaar getekend bij Saturn Moskou..
Poeh hee, een half jaartje meer dan dat hij in Groningen kreeg aangeboden.. Het is wat...
Vast wel, Ajax scoort immers zelf toch 100xquote:
Dat laatste zal inderdaad het verschil maken..quote:Trouwens, Levchenko heeft voor anderhalf jaar getekend bij Saturn Moskou..
Poeh hee, een half jaartje meer dan dat hij in Groningen kreeg aangeboden.. Het is wat...
Al zal hij daar vast 3x zoveel verdienen...
Krijgt Sno echt de voorkeur boven Lindgren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja dat meen ik. Dat zou betekenen dat die club van mij het werkelijk waar nooit leert. Kom op zeg, dan geef je Sno en Anita de voorkeur boven Rasmus. Serieus.
Dat gevoel krijg ik naar aanleiding van de oefencampagne. Spelers als Sno en ook Kennedy mogen blijven aankloten en Rasmus krijgt nauwelijks een kansquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Krijgt Sno echt de voorkeur boven Lindgren?.
Dat zou inderdaad schandalig zijn. Die Sno is echt een gigantische miskoop van Ajax.
Klopt. Regelmatig geblesseerd geweest en toen werd hij van aanvoerder tribuneklant.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:02 schreef venomsnake het volgende:
Best vreemd. Kan me herinneren dat hij vorig seizoen zelfs even aanvoerder is geweest.
quote:Koç ziet vertrek Berg niet als voordeel
GRONINGEN - Nu de leegte die het vertrek van Marcus Berg naar Hamburger SV achterliet nog steeds niet is opgevuld, lijkt Serhat Koç een voorname kandidaat voor de spitspositie van FC Groningen. Het negentienjarige talent dat afgelopen zomer overkwam van FC Eindhoven is zelf ook verrast over zijn pijlsnelle ontwikkeling.
"De eerste dagen moest ik wennen aan het niveauverschil, maar ik kon al snel meekomen met de rest van de groep. Ik had niet verwacht dat ik me zo snel zou aanpassen. Het verschil met FC Groningen en FC Eindhoven is natuurlijk erg groot”, zegt Koç, die een goede voorbereiding doormaakte. Koç maakte daarin zes doelpunten.
"Ik denk dat de club tevreden over me is. Ik wil hier eerst zoveel mogelijk leren en speelminuten maken. Aan het eind van het seizoen wil ik pas een basisplaats hebben. In dat opzicht vergroot het vertrek van Berg mijn speelkansen, maar ik zie zijn vertrek niet als een groot voordeel. Berg is namelijk ook een fantastische voetballer van wie ik veel had kunnen leren.”
Telegraaf
Volgens mij ook..quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:12 schreef Prosac het volgende:
Ik snap ook niet waar de naam Sarpong ineens vandaan komt, in mijn beleving is dat ook meer een rechtshalf?
Maar goed, is wel bruikbaar nu Meerdink weg is..quote:Technisch-directeur Martin van Geel heeft vertrouwen in Sarpong. ,,Hij behoort tot de talentvolle spelers die we graag bij de club houden, lichtte hij toe. Jeffrey is een multifunctionele middenvelder, die tweebenig is en over een groot loopvermogen beschikt. Hij heeft bij Ajax veel concurrentie op het middenveld, maar we zijn overtuigd van zijn kwaliteiten.
Dat laatste stukje is een beetje tenenkrommend.quote:De dromer, de realist en de eiser
Trainer Ron Jans hield donderdagmiddag in Euroborg zijn jaarlijkse toespraak op de persdag. In de vorm van een drieluik belichtte de trainer het achtste seizoen dat hij als coach van FC Groningen ingaat.
Allereerst ging Jans nog in op de drie termen waaraan hij een jaar geleden zin verhaal ophing: groei, bevestiging en flexibiliteit. “We hebben onze plek in de top van de subtop bevestigd. We zijn flexibel geweest in het tekort aan spitsen dat met name door blessures ontstond. Helaas hebben we in de laatste wedstrijd geen Europees voetbal weten af te dwingen. Groei was en wel en niet. We hebben meer punten gehaald, maar het spel is ten opzichte van de periode voor de winterstop niet echt gegroeid. Kortom, we zijn wel tevreden maar we stonden niet op de Grote Markt.”
Werkwoorden
“Dit jaar heb ik opnieuw drie woorden. En dat zijn werkwoorden geworden omdat er vooral gewerkt moet worden bij FC Groningen. Aan deze drie werkwoorden – willen, kunnen en moeten – heb ik telkens een term gehangen. Die zal ik toelichten.”
“Allereerst is er willen. We willen structureel bij de eerste zes eindigen, de beker winnen en kampioen worden. Hierbij past de benaming ‘de dromer’.”
Realisme
“Het tweede werkwoord is kunnen en dan praat ik over de situatie van vandaag, donderdag 30 juli 2009. Daarin schuilt ‘de realist’. We kunnen de eerste acht halen, kunnen 47 of meer punten halen, een positief doelsaldo behalen, meer dan drie punten halen tegen de clubs uit de top-5. Volgens de spelers eindigen we bij de eerste zes. Dat is momenteel nog niet mijn mening omdat we in de breedte nog te kort schieten. Over de gehele competitie zullen we door blessures, schorsingen en pech nog tekort komen.”
“We kunnen druk zetten op de top-5, maar met de huidige selectie is dat moeilijker dan afgelopen seizoen en het jaar ervoor. Maar natuurlijk is het onze opzet er nog twee spelers bij te halen. En daarbij zal in ieder geval één middenvelder moeten zin. Of het ons nog op tijd lukt een spits te halen, is daarna de vraag. Maar het moet wel een goede speler zijn, die een directe versterking is. We moeten niet kopen om te kopen.”
Vraagtekens
“Want we hebben natuurlijk ook vier spitsen in huis, hoewel elk van heen een vraagteken bij zich draagt. Het rendement ten opzichte van de kunst bij Gonzalo Garcia. De ontwikkeling van talent tot sterke kerel bij Tim Matavz. Serhat Koç die je haast niet ziet en waarvan ik denk dat menig verdediger hem ook niet zal zien. En speler die in tweede instantie misschien wel een enorme aanwinst blijkt te zijn: Nicklas Pedersen. We kennen allemaal het verhaal van Luciano die het eerste jaar op de bank zat en afgelopen seizoen de Zilveren Schoen won. Pedersen, maar ook Garcia en Oluwafemi Ajilore zouden zomaar eens zijn voorbeeld kunnen volgen.”
Uitroeptekens
“Als derde hebben we het werkwoord moeten waaraan ik ‘de eiser’ heb gekoppeld. We moeten in de subtop eindigen en moeten minimaal de play-offs halen als we de gewenste versterking krijgen. We moeten ons blijven ontwikkelen, nieuwe dingen en ideeën tot voorwaarden van nog groter succes aanwenden. Het team gaat goed met elkaar om, er wordt hard gewerkt en ook in mindere tijden moeten we elkaar duidelijk blijven steunen. Individueel moeten spelers zich nog verder ontwikkelen. Ik voel mezelf een betere trainer dan zeven jaar geleden en zo moet iedereen elke dag beter willen worden.”
“En ook het publiek moet zich nog ontwikkelen. En ik hoop dat ze naar me willen luisteren en daar iets mee willen doen. Het is fantastisch hoe de fans wekelijks achter de ploeg staan en hun moeite, tijd en geld in het steunen van de club steken. En ik geniet vaak van de sfeer in het stadion. Maar van één ding baal ik echt: dat zijn kwetsende spreekkoren die met name gericht zijn aan het adres van de scheidsrechters door een klein deel van de aanhang. Daarin verwacht ik een stukje meer beschaving. Ludieke spreekkoren en spandoeken vind ik geweldig. En ik hoop dat iedereen daar zijn energie in wil steken. En zo verwachten we van iedereen bij de club dat hij alles geeft en altijd honderd procent inzet toont.”
FC Groningen
'En ook het publiek moet zich nog ontwikkelen.'quote:
Die krijgt echt belachelijk weinig speeltijd bij PSV.. Snap daar niets van, ik vind het een geweldige speler.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:49 schreef Prosac het volgende:
Venom en ik roepen even wat in de rondte
Bakkal
Dachten we dat vorig jaar ook niet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:19 schreef detulp050 het volgende:
Ik ben nou niet echt optimistisch voor zondag
Maar ja, we zullen het wel zien.
Jansquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat laatste stukje is een beetje tenenkrommend.
Nee, toen was ik een stuk optimistischerquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:44 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Dachten we dat vorig jaar ook niet?
Die ken ik. Die kwam alleen wel altijd omdat Berg hier speelt. Die zien we dus niet meer terugquote:
quote:Hiariej nog vraagteken voor Ajax-thuis
De inzetbaarheid van Tom Hiariej is nog een vraagteken in de aanloop naar het thuisduel met Ajax van aanstaande zondag. Zijn fitheid wordt zaterdag getest. Verder is alleen Petter Andersson niet inzetbaar.
Trainer Ron Jans beschikt zodoende over achttien fitte spelers voor de competitieopener tegen de nummer 3 van de afgelopen competitie. “Het is mooi dat we in Euroborg beginnen,” aldus Jans. “We hebben de laatste jaren goede ervaringen met onze eerste thuiswedstrijden. Op de eerste wedstrijd staat meestal veel druk van buitenaf. Maar we zijn aan het einde van de rit niet afhankelijk van die ene uitslag. Toch worden vaak veel voorbarige conclusies getrokken. Ik heb het gevoel dat bij de meeste clubs meer vraagtekens dan uitroeptekens zijn. Over de speelwijze, de eventuele blessures, mogelijke transfers. Pas begin september kun je een eerste conclusie trekken.”
Trainers
Over tegenstander Ajax zegt hij het volgende: “We hebben een heel aardig beeld gekregen van de mogelijkheden die ze hebben. Toch blijft het nog de vraag of ze met twee of drie spitsen tegen ons zullen spelen. Daarmee kan de nieuwe trainer Martin Jol zelfs tijdens de wedstrijden nog wisselen.”
Zijn collega Martin Jol liet in het programmaboekje onder meer optekenen: “Zo’n eerste wedstrijd is altijd extra spannend. Ik heb de wedstrijd FC Groningen-Ajax van vorig seizoen gezien. Het is belangrijk dat we niet teveel kansen nodig hebben om te scoren. En niet gelijk een tegengoal krijgen bij de eerste kans die we weggeven. Dat bepaalt of we winnen of verliezen.”
FC Groningen
quote:Zijn collega Martin Jol liet in het programmaboekje onder meer optekenen: “Zo’n eerste wedstrijd is altijd extra spannend. Ik heb de wedstrijd FC Groningen-Ajax van vorig seizoen gezien. Het is belangrijk dat we niet teveel kansen nodig hebben om te scoren. En niet gelijk een tegengoal krijgen bij de eerste kans die we weggeven. Dat bepaalt of we winnen of verliezen.”
quote:Darko Tasevski
Darko Tasevski (Macedonian: Дарко Тасевски) (born 20 May 1984) is a Republic of Macedonia national footballer. He plays for PFC Levski Sofia as a midfielder.
Career
Prior to joining Levski in the summer of 2005 he played for FK Vardar and Ukrainian side FC Metalurh Zaporizhzhya. Recently he received a Bulgarian passport on the grounds of having Bulgarian origin. [1]
Levski Sofia
He became very important part for Levski in the first part of 2007/2008 season. His role becomes more important, when the playmaker, Cedric Bardon, left Levski Sofia. Darko is fast and creative player with very good techniques.
Darko played an awesome derby match against Litex Lovech on 27 September 2008. Darko scored two goals, one of them with head, and he made a lot of passes. The final result was 2:0 with a home win for Levski Sofia. Darko scored in 34th and 67th minute.
On 17 May 2009, Tasevski scored an awesome goal in 44th second, against PFC Spartak Varna. The result of the match was 5:0 with a home win for Levski.
His current contract with Levski is until the end of 2011 season.
He became a Champion of Bulgaria in 2009, after a contradictory but great season under the coaching of Emil Velev. Despite the bad results during the autumnal part of the season, after great matches in the spring, Levski Sofia fulfilled the plan before the term had ended and became a champion for 26 time, before the last round has been played.
On 15 July 2009 he opened his goal account for the new season with a goal in the first official match for Levski during 2009/2010 season. The event took place in the 2nd Qualifying round of UEFA Champions League, where Levski beaten the team of UE Sant Julià. The result of the match was 4:0 with a home win for Levski.
Playing style
Darko is very creative. He knows when to shoot and when to pass. He can take free-kicks and corner kicks. Also he plays good with his head. He is an offensive player, but often he is used like a defensive one too.
Wiki
Vermeer lijkt mij qua salaris een beetje duur voor een positie waar je al een goede optie voor hebt. Lindgren terug halen zou ik wel een mooie stunt vinden, maar toen ik dat hier voorstelde werd ik er terecht op gewezen dat zijn positie niet de onderbezette plaats is binnen deze selectie. Jonge getalenteerde spitsen hebben we wel genoeg, we hebben voorin iemand nodig die direct de basis in kan. Nijland was toen die bij Groningen vertrok ook meestal wisselspeler. Lens zou natuurlijk een goede zijn, maar ik denk dat die niet weg mag van AZ, ook al hebben ze daar nog twee betere. Het voordeel van huren is natuurlijk dat het weinig kost, maar je maakt sowieso ook geen winst met een doorverkoop. En daarmee heeft Groningen het de laatste jaren nou juist goed gedaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
Hm ... nieuwe spelers? Kopen of huren?
- Nijland van PSV?
- Lens van AZ (als die gezien het koppel Hamdaoui & Dembélé toch niet aan spelen toekomt, zoals in de wedstrijd om de JC-schaal)?
- Lindgren van Ajax?
- Vermeer van Ajax? (Luciano is een goede keeper, maar gezien de aanwezigheid van Van Loo is Vermeer wellicht toch een nuttige speler?)
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:12 schreef venomsnake het volgende:
Iemand hier bekend met Darko Tasevski ?
Klik
Naar Nederlands
quote:the Dutch elite Groningen
Vermeer is beter dan Van Loo. In mijn ogen zelfs beter dan Luciano, maar die deed het vorig seizoen goed. Concurrentiestrijd houdt Luciano scherp?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:26 schreef Cruoninga het volgende:
Vermeer lijkt mij qua salaris een beetje duur voor een positie waar je al een goede optie voor hebt. Lindgren terug halen zou ik wel een mooie stunt vinden, maar toen ik dat hier voorstelde werd ik er terecht op gewezen dat zijn positie niet de onderbezette plaats is binnen deze selectie. Jonge getalenteerde spitsen hebben we wel genoeg, we hebben voorin iemand nodig die direct de basis in kan. Nijland was toen die bij Groningen vertrok ook meestal wisselspeler. Lens zou natuurlijk een goede zijn, maar ik denk dat die niet weg mag van AZ, ook al hebben ze daar nog twee betere. Het voordeel van huren is natuurlijk dat het weinig kost, maar je maakt sowieso ook geen winst met een doorverkoop. En daarmee heeft Groningen het de laatste jaren nou juist goed gedaan.
[..]
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Vermeer is beter dan Van Loo. In mijn ogen zelfs beter dan Luciano, maar die deed het vorig seizoen goed. Concurrentiestrijd houdt Luciano scherp?
Lindgren is beter dan wat jullie nu hebben.
Nijland heeft zich wellicht ontwikkelt in Eindhoven? Huur 'm met een optie tot koop.
Lens zou wat druk bij Koç kunnen wegnemen. Kan je ook huren met optie tot koop. Alleen zal de winst dan niet geweldig zijn. Maar, daar moet je niet te veel naar kijken. Uiteindelijk moet je presteren.
Oh, ok.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:38 schreef Prosac het volgende:
Lindgren in zijn oude vorm misschien, maar we gaan geen lindgren halen als je Femi en Holla hebt voor die posities. Dat voegt niks toe.
Grootste onzin die ik sinds tijden heb gelezen. Sorry barca, maar dit slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Vermeer is beter dan Van Loo. In mijn ogen zelfs beter dan Luciano, maar die deed het vorig seizoen goed. Concurrentiestrijd houdt Luciano scherp?
Lindgren is beter dan wat jullie nu hebben.
Nijland heeft zich wellicht ontwikkelt in Eindhoven? Huur 'm met een optie tot koop.
Lens zou wat druk bij Koç kunnen wegnemen. Kan je ook huren met optie tot koop. Alleen zal de winst dan niet geweldig zijn. Maar, daar moet je niet te veel naar kijken. Uiteindelijk moet je presteren.
Zo is het maar net!quote:
Wellicht speelt 'ie Luciano uit de basis?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:10 schreef denthemen het volgende:
Barca, waarom zou Vermeer een reserve rol bij Ajax opgeven om een reserve rol bij Groningen te krijgen?
Wat klopt er dan niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Grootste onzin die ik sinds tijden heb gelezen. Sorry barca, maar dit slaat echt nergens op.
Vermeer is een stuk minder dan Lucianoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Wellicht speelt 'ie Luciano uit de basis?
[..]
Wat klopt er dan niet?
Dat is voor de overbruggingsperiode en qua positionele opvulling toch prima. Ik snap het probleem niet. Kijk of de FC hem moet kopen is een ander punt, maar met zo'n smalle selectie is hij van harte welkom.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:31 schreef TvhN het volgende:
Zonneveld wellicht op huurbasis naar Groningen, aldus een paar mensen op het FCG Forum en PSV Netwerk.
Ik hoop dat het bij een gerucht blijft.
Dan is Levchenko een stuk beter imo..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:31 schreef TvhN het volgende:
Zonneveld wellicht op huurbasis naar Groningen, aldus een paar mensen op het FCG Forum en PSV Netwerk.
Ik hoop dat het bij een gerucht blijft.
Vind ik ook. In december komt Sparv er ook nog eens bij. Althans, dat moeten we geloven. Als we alles dat Nijland uitspreekt moeten geloven was ie hier al lang geweest namelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is voor de overbruggingsperiode en qua positionele opvulling toch prima. Ik snap het probleem niet. Kijk of de FC hem moet kopen is een ander punt, maar met zo'n smalle selectie is hij van harte welkom.
Vermeer - Luciano, daarin verschillen we dan van mening. Dan is mijn mening nog geen onzin.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vermeer is een stuk minder dan Luciano
Lindgren is overbodig nu we Femi en Holla hebben. Wat je ook van beide vindt, is het positioneel goed ingevuld. Daarnaast wilde hij dolgraag weg, terwijl hij een week ervoor Ajax nog een kutclub vond. Laat hem maar lekker wegrotten denk ik dan.
Ik was dolblij dat we Nijland goed verkocht hadden. Misschien potentieel, maar ik zie nog geen grote vooruitgang.
Natuurlijk mag Lens komen, maar hij speelt nu de pannen van het dak bij AZ. Die laten hem echt niet gaan![]()
Luciano heeft zelfs nog de zilveren schoen gewonnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Vermeer - Luciano, daarin verschillen we dan van mening. Dan is mijn mening nog geen onzin.
Lindgren is lullig weggegaan, de posities zijn ingevuld met Femi en Holla, maar niks over de kwaliteiten van Lindgren. Ook geen onzin dus.
Nijland heeft bij psv niet zo veel gespeeld, maar wel getraind met goede spelers. Huren levert weinig risico op. Ook geen onzin dus.
Ja, maar zal Lens basisspeler zijn? Ook dat is dus geen onzin.
Rot even op, mafkees.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Vermeer - Luciano, daarin verschillen we dan van mening. Dan is mijn mening nog geen onzin.
Lindgren is lullig weggegaan, de posities zijn ingevuld met Femi en Holla, maar niks over de kwaliteiten van Lindgren. Ook geen onzin dus.
Nijland heeft bij psv niet zo veel gespeeld, maar wel getraind met goede spelers. Huren levert weinig risico op. Ook geen onzin dus.
Ja, maar zal Lens basisspeler zijn? Ook dat is dus geen onzin.
Waarom zou hem aandoen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:59 schreef Luco het volgende:
Kan ik morgen veilig m´n Internazionale shirt (met Chivu achterop) aandoen in vak UZ (geloof ik, heb de kaarten hier niet liggen. Vak is in ieder geval korte zijde met aan de overkant de Z-side)
Omdat ik m'n Ajax shirtje enigzins riskant vind, maar toch iets met een connectie naar Ajax aan wil hebbenquote:
Wat schiet je daarmee op? Je feut alleen jezelf ermee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat ik m'n Ajax shirtje enigzins riskant vind, maar toch iets met een connectie naar Ajax aan wil hebben
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat ik m'n Ajax shirtje enigzins riskant vind, maar toch iets met een connectie naar Ajax aan wil hebben
WTF, Ajax kleding bij de Bart Smit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:18 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
![]()
https://www.bartsmit.com/(...)fh_secondid%3D207914
Waarschijnlijk Garcia en Koç. Ik voorspel een kansloze 1-4 nederlaag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:14 schreef thewishmaster het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen bij FC Groningen in de aanval staan, heb op dit moment niet zo'n hoge pet op van de aanval van Groningen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:18 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
![]()
https://www.bartsmit.com/(...)fh_secondid%3D207914
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |