Zo is het maar net!quote:
Wellicht speelt 'ie Luciano uit de basis?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:10 schreef denthemen het volgende:
Barca, waarom zou Vermeer een reserve rol bij Ajax opgeven om een reserve rol bij Groningen te krijgen?
Wat klopt er dan niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Grootste onzin die ik sinds tijden heb gelezen. Sorry barca, maar dit slaat echt nergens op.
Vermeer is een stuk minder dan Lucianoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Wellicht speelt 'ie Luciano uit de basis?
[..]
Wat klopt er dan niet?
Dat is voor de overbruggingsperiode en qua positionele opvulling toch prima. Ik snap het probleem niet. Kijk of de FC hem moet kopen is een ander punt, maar met zo'n smalle selectie is hij van harte welkom.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:31 schreef TvhN het volgende:
Zonneveld wellicht op huurbasis naar Groningen, aldus een paar mensen op het FCG Forum en PSV Netwerk.
Ik hoop dat het bij een gerucht blijft.
Dan is Levchenko een stuk beter imo..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:31 schreef TvhN het volgende:
Zonneveld wellicht op huurbasis naar Groningen, aldus een paar mensen op het FCG Forum en PSV Netwerk.
Ik hoop dat het bij een gerucht blijft.
Vind ik ook. In december komt Sparv er ook nog eens bij. Althans, dat moeten we geloven. Als we alles dat Nijland uitspreekt moeten geloven was ie hier al lang geweest namelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is voor de overbruggingsperiode en qua positionele opvulling toch prima. Ik snap het probleem niet. Kijk of de FC hem moet kopen is een ander punt, maar met zo'n smalle selectie is hij van harte welkom.
Vermeer - Luciano, daarin verschillen we dan van mening. Dan is mijn mening nog geen onzin.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vermeer is een stuk minder dan Luciano
Lindgren is overbodig nu we Femi en Holla hebben. Wat je ook van beide vindt, is het positioneel goed ingevuld. Daarnaast wilde hij dolgraag weg, terwijl hij een week ervoor Ajax nog een kutclub vond. Laat hem maar lekker wegrotten denk ik dan.
Ik was dolblij dat we Nijland goed verkocht hadden. Misschien potentieel, maar ik zie nog geen grote vooruitgang.
Natuurlijk mag Lens komen, maar hij speelt nu de pannen van het dak bij AZ. Die laten hem echt niet gaan![]()
Luciano heeft zelfs nog de zilveren schoen gewonnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Vermeer - Luciano, daarin verschillen we dan van mening. Dan is mijn mening nog geen onzin.
Lindgren is lullig weggegaan, de posities zijn ingevuld met Femi en Holla, maar niks over de kwaliteiten van Lindgren. Ook geen onzin dus.
Nijland heeft bij psv niet zo veel gespeeld, maar wel getraind met goede spelers. Huren levert weinig risico op. Ook geen onzin dus.
Ja, maar zal Lens basisspeler zijn? Ook dat is dus geen onzin.
Rot even op, mafkees.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Vermeer - Luciano, daarin verschillen we dan van mening. Dan is mijn mening nog geen onzin.
Lindgren is lullig weggegaan, de posities zijn ingevuld met Femi en Holla, maar niks over de kwaliteiten van Lindgren. Ook geen onzin dus.
Nijland heeft bij psv niet zo veel gespeeld, maar wel getraind met goede spelers. Huren levert weinig risico op. Ook geen onzin dus.
Ja, maar zal Lens basisspeler zijn? Ook dat is dus geen onzin.
Waarom zou hem aandoen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:59 schreef Luco het volgende:
Kan ik morgen veilig m´n Internazionale shirt (met Chivu achterop) aandoen in vak UZ (geloof ik, heb de kaarten hier niet liggen. Vak is in ieder geval korte zijde met aan de overkant de Z-side)
Omdat ik m'n Ajax shirtje enigzins riskant vind, maar toch iets met een connectie naar Ajax aan wil hebbenquote:
Wat schiet je daarmee op? Je feut alleen jezelf ermee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat ik m'n Ajax shirtje enigzins riskant vind, maar toch iets met een connectie naar Ajax aan wil hebben
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat ik m'n Ajax shirtje enigzins riskant vind, maar toch iets met een connectie naar Ajax aan wil hebben
WTF, Ajax kleding bij de Bart Smit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:18 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
![]()
https://www.bartsmit.com/(...)fh_secondid%3D207914
Waarschijnlijk Garcia en Koç. Ik voorspel een kansloze 1-4 nederlaag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:14 schreef thewishmaster het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen bij FC Groningen in de aanval staan, heb op dit moment niet zo'n hoge pet op van de aanval van Groningen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:18 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
![]()
https://www.bartsmit.com/(...)fh_secondid%3D207914
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |