MadMaster is de beroerste niet, die wil vast nog wel een vraag gaan stellen over de grootste band aller tiiden...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:51 schreef cafca het volgende:
Hm, ik mis elke keer police-gerelateerde-inkoppertjes als ik er niet ben
U2? Verhaal wil me zo even niet te binnen schieten...quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:01 schreef MadMaster het volgende:
De plaat en z'n verhaal:
[ afbeelding ]
Welk verhaal gaat er achter deze plaat schuil?
Tja, at the moment zit ik me toch zwaar af te vragen welk album dat nou ook weer is.........quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:02 schreef Burnett het volgende:
[..]
MadMaster is de beroerste niet, die wil vast nog wel een vraag gaan stellen over de grootste band aller tiiden...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:02 schreef Burnett het volgende:
[..]
MadMaster is de beroerste niet, die wil vast nog wel een vraag gaan stellen over de grootste band aller tiiden...
Niet afgekeurd...quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:08 schreef Burnett het volgende:
iets met 11 o'clock tick tock?
afgekeurde hoes?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef schaap001 het volgende:
[..]
dat is nog altijd the Polyphonic Spree
[ afbeelding ]
I'm from Barcelona is een band!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:19 schreef schaap001 het volgende:
dat zijn geen bands, dat zijn koren: dat telt niet![]()
Zelfcensuur, platenmaatschappij Warner/Elektra van U2 was bang dat deze cover van 'Boy':quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:17 schreef cafca het volgende:
Maar O/T: censuur vanwege het blote jongetje?
quote:I got my black shirt on.
I got my black gloves on.
I got my ski mask on.
This shits been too long.
I got my twelve gauge sawed off.
I got my headlights turned off.
Im bout to bust some shots off.
ja, die had ik erbij gedaan vanwege de lyrics: Running around, robbing banks etc.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:30 schreef ranja het volgende:
Nou, ok. Enige twijfelgeval is Scooby Snacks maar daar zit het in elk geval nig in de bandnaam
Scherp!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
De groepsnaam staat er 2x op
kortom geen idee
inderdaad!quote:
quote:Maar eh, het is een tribute to Cheap Trick (van The Replacements).
quote:is one of the many hit songs of Elvis Presley. It reached the top of all three U.S. charts (pop, country and R&B), staying there for eight weeks in 1957, from April 13 through May 27. In the U.S., it is regarded as the top song of 1957. Otis Blackwell composed this song, with compositional additions by Elvis himself, who is also credited as lyricist. It was ranked #352 on Rolling Stone's list of the 500 Greatest Songs of All Time.
quote:What![]()
spinning wheel got to go round
Talking about your troubles it's a crying sin
Ride a painted pony
Let the spinning wheel spin
goed genoeg want anders wordt het een eindeloos gedoe...quote:
Ik dacht al dat het aan mij lag. Wat een kudt site zegquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:20 schreef schaap001 het volgende:
nou, haha: ik heb toevallig de site bekeken: maar ik kwam er niet uit. Wat een baggersite... dus géén idee
bigshadow +1quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:53 schreef bigshadow het volgende:
Kaiser chiefs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |