Lijkt me praktisch, had niet gezien dat er al een was...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:22 schreef Patch het volgende:
Dat lijkt me Elisabeth Berkely
Showgirls
The Real Blonde
The First Wives Club
The Curse of the Jade Scorpion
Any Given Sunday
Mochten we in deze verder gaan....
Daar heb ik de tijd niet voorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:13 schreef hornage het volgende:
Wat mij jaren terug hielp om iets meer mee te komen in dit topic is alle aanraders uit het " Welke film heb jij vandaag/pas gezien" topic downloaden en kijken. En dan vooral de obscure films.
Daarnaast uiteraard alles over elke film die je ziet lezen op imdb en alles onthouden
SC' en in het andere topic zodat er meer dubbele punten gescoord kunnen worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Daar heb ik de tijd niet voor![]()
Alhoewel, imdben kan af en toe wel op het werk![]()
En verder maar vooruitkijken naar de tijd dat hier over mijn creaties gesproken wordt
Geweldig!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:18 schreef Patch het volgende:
[ afbeelding ]
15 snippers van filmposters of de bekendste dvd-hoes.
15 filmtitels graag in 1 post.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:23 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Geweldig!
Ik kom zo ver:
2. 101 Dalmatiers
3. Jurassic Park
5. Batman?
6. A Clockwork Orange?
8. I, Robot?
9. Wall-e
10. Pirates of the Caribbean
11. Iron Man
12. A.I.
13. AVP
14. The Lion King
15. Evil Dead?
1 = pulp fictionquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:18 schreef Patch het volgende:
[ afbeelding ]
15 snippers van filmposters of de bekendste dvd-hoes.
15 filmtitels graag in 1 post.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1 = pulp fiction
10 = Citizen Kane?
quote:
quote:
en niet te vergeten: ALLEMAAL in 1 POST !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
10. There will be blood
natuurlijk, stomme ik.
Nu 7 en 15 nog
1 gok per postquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:39 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
15 zal wel Dawn of Shaun of the dead zijn... alleen 7 dan nog (als moulin rouge goed was)
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:41 schreef hornage het volgende:
1. Pulp Fiction
2. 101 Dalmatiers
3. Jurassic Park
4. Moulin Rouge
5. Monsters Inc
6. A Clockwork Orange
7. Fear And Loathing In Las Vegas
8. I, Robot
9. Wall-e
10. There Will Be Blood
11. Iron Man
12. A.I.
13. AVP
14. The Lion King
15. Shaun Of The Dead
Batman Returns?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:49 schreef Patch het volgende:
5 = een trilogie, hollywood is zich nu aan het voorbereiden op een nieuwe sequel-trilogie.
7 = de 'v' is ook meteen de eerste letter van deze filmklassieker.
quote:
quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH !!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:54 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
1. Pulp Fiction
2. 101 Dalmatiers
3. Jurassic Park
4. Moulin Rouge
5. Grr, ik ken die M ergens van, volgens mij een superhelden film oid..
6. A Clockwork Orange
7. Vertigo
8. I, Robot
9. Wall-e
10. There Will Be Blood
11. Iron Man
12. A.I.
13. AVP
14. The Lion King
15. Shaun of the Dead
Fluffy_Augurk + 2quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:01 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
1. Pulp Fiction
2. 101 Dalmatiers
3. Jurassic Park
4. Moulin Rouge
5. Scream
6. A Clockwork Orange
7. Vertigo
8. I, Robot
9. Wall-e
10. There Will Be Blood
11. Iron Man
12. A.I.
13. AVP
14. The Lion King
15. Shaun of the Dead
The assassination of Jesse james by the coward Robert Fordquote:
Al mijn knip en plakwerk weg in 1 minuut.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The assassination of Jesse james by the coward Robert Ford
I shot ya!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:18 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Al mijn knip en plakwerk weg in 1 minuut.![]()
mr_anonimous +2
+ Andrew McCarthyquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Emilio Estevez
Molly Ringwald
Ally Sheedy
Rob Lowe
Demi Moore
Judd Nelson
Anthony Michael Hall
Ik heb er pas nog een vraag over gesteld
Op de goeie weg maar nog niet helemaal daar.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Emilio Estevez
Molly Ringwald
Ally Sheedy
Rob Lowe
Demi Moore
Judd Nelson
Anthony Michael Hall
Ik heb er pas nog een vraag over gesteld
Patch +2quote:
Boba Fettquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef Patch het volgende:
Mag ik 10 karakters uit de Star Wars-films aub in 1 post.
10 was genoeg geweest denk ik hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Boba Fett
Django Fett
Luke Skywalker
Leia Organa
Bail Organa
Owen Lars
Beru Lars
Obi Wan Kenobi
Senator Palpatine
Anakin Skywalker
Padme Naberrie
Mace Windu
Master Yoda
Qui Gon Jinn
Darth Maul
Darth Tyranus
Jar Jar Binks
C3 PO
'Han Solo
Chewbacca
mr_anonimous + 2quote:
Ik ben net een database.....als ik geactiveerd word dan komen ze er aan de lopende band uit.....quote:
*kuch*quote:
Dat heb ik nou ook....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben net een database.....als ik geactiveerd word dan komen ze er aan de lopende band uit.....
Ik hoop Unforgivenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Clint Eastwood is een van mijn grootste helden. Naast dat hij een geweldige acteur is is hij ook een geweldige regisseur. Met welke film maakte hij zijn regiedebuut?
Skittleman +2quote:
Clint is niet pas sinds de jaren 90 aan het regisseren hoor....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:45 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
En anders Million Dollar Baby, maar het zal wel Unforgiven zijn
Ik leef pas bewust sinds de jaren 90quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Clint is niet pas sinds de jaren 90 aan het regisseren hoor....
Er was wel iets unieks aan Unforgiven en regie van Clint...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Clint is niet pas sinds de jaren 90 aan het regisseren hoor....
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er was wel iets unieks aan Unforgiven en regie van Clint...
Was dat niet zijn eerste regisseur oscar ofzo ?
The Taking of Pelham 123?quote:
The Adventures of.... om precies te zijn, maar had me voorgenomen om dit ook goed te keuren.quote:
Yep voor die uitkwam was de Klan op sterven na dood. Die film betekende een enorme boost voor de Klan in het zuiden omdat de onvrede er nog steeds was besloten enkele Hillbillies weer in witte lakens en puntmutsen te gaan lopen. En dat gebeurt helaas nog steeds....quote:
Mississipi Burningquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:37 schreef Falco het volgende:
Noem tien films op die op Imdb de keywords 'African American' en 'Racism' hebben.
quote:"Are you watching closely?"
quote:"Wake up! Wake up, wake up, wake up, up you wake, up you wake, up you wake, up you wake! This is Mr. Senor Love Daddy, your voice of choice, the world's only twelve-hour strongman on the air, here on We Love Radio, 108 FM, the last on your dial but first in your hearts and that's the truth, Ruth."
quote:"In 1988, the crime rate in the United States rises four hundred percent. The once-great city of New York becomes the one maximum-security prison for the entire country. A fifty-foot containment wall is erected along the New Jersey shoreline, across the Harlem River, and down along the Brooklyn shoreline. It completely surrounds Manhattan Island. All bridges and waterways are mined. The United States Police Force, like an army, is encamped around the island. There are no guards inside the prison. Only prisoners and the worlds they have made. The rules are simple. Once you go in, you don't come out."
quote:"Saigon. Shit! I'm still only in Saigon. Every time I think I'm gonna wake up back in the jungle..."
quote:"All right, Curly, enough's enough. You can't eat the venetian blinds. I just had 'em installed on Wednesday."
quote:"I believe in America."
quote:"Here you are, sir. Main Level D."
quote:"Hey boy, what you doin' with my Mama's car? Wait there!"
quote:"He was the most extraordinary man I ever knew."
quote:"It started - for me, it started - last Thursday, in response to an urgent message from my nurse, I hurried home from a medical convention I'd been attending. At first glance, everything looked the same. It wasn't. Something evil had taken possession of the town."
quote:"I never knew the old Vienna before the war, with its Strauss music, its glamour and easy charm - Constantinople suited me better. I really got to know it in the classic period of the Black Market. We'd run anything, if people wanted it enough and had the money to pay..."
Op een aantal schrijffouten na ok, maar Doornroosje is niet d'r voornaam...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Yasmine, Belle, Sneeuwitje, Doornroosje, Pocahontas, Mulan, Cinderella en Ariel
voor Falco's edit wel......quote:
Als je kijkt naar de volgorde van de posts, kon jij de vraag nooit goed gehad hebben.quote:
tuurlijk welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de volgorde van de posts, kon jij de vraag nooit goed gehad hebben.
Die waren alle vier niet goed, had ik wel kunnen vermelden iddquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:16 schreef Patch het volgende:
[..]
tuurlijk wel
ervan uitgaande dat Falco mijn post (o.a. Bruno & Borat) over het hoofd gezien had, aangezien hij niet op die titels reageerde...
En een aparte post kunnen plaatsen voor de verandering van ontvanger van de twee punten...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Die waren alle vier niet goed, had ik wel kunnen vermelden idd.
Jouw vraag, jij hebt de punten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Goed maar met welke vraag gaan we verder ?
apocalypse en invasion was in ieder geval goed voor mijn vraag
The Godfatherquote:"I believe in America."
quote:"Are you watching closely?"
quote:"In 1988, the crime rate in the United States rises four hundred percent. The once-great city of New York becomes the one maximum-security prison for the entire country. A fifty-foot containment wall is erected along the New Jersey shoreline, across the Harlem River, and down along the Brooklyn shoreline. It completely surrounds Manhattan Island. All bridges and waterways are mined. The United States Police Force, like an army, is encamped around the island. There are no guards inside the prison. Only prisoners and the worlds they have made. The rules are simple. Once you go in, you don't come out."
quote:"Wake up! Wake up, wake up, wake up, up you wake, up you wake, up you wake, up you wake! This is Mr. Senor Love Daddy, your voice of choice, the world's only twelve-hour strongman on the air, here on We Love Radio, 108 FM, the last on your dial but first in your hearts and that's the truth, Ruth."
quote:"All right, Curly, enough's enough. You can't eat the venetian blinds. I just had 'em installed on Wednesday."
quote:"Here you are, sir. Main Level D."
quote:"Hey boy, what you doin' with my Mama's car? Wait there!"
nee volgens mij is dat chinatownquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Die curly quote
Angels with dirty faces?
The matrix Reloaded om precies te zijnquote:
+2 Dopekoequote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
The matrix Reloaded om precies te zijn
Zonder Hornage had het me niet geluktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:00 schreef skittelman het volgende:
[..]
+2 Dopekoe
meest complete antwoord krijgt de punten
Nou, je hebt 2 punten, dus we kunnen het eerlijk verdelen toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zonder Hornage had het me niet gelukt
Zag hem staan en wistr het weer
Zoals ze in Finding Nemo zeggen : Mine, Minequote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef hornage het volgende:
[..]
Nou, je hebt 2 punten, dus we kunnen het eerlijk verdelen toch?
Er zit maar 2 keer een i inquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:59 schreef skittelman het volgende:
ik heb een hint
een fillm met 3 i's erin
ik zie Innerspace
the insider en
the island
(en twee andere maar geen fil)
Alle films die je hebt genoemd zijn goed...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef skittelman het volgende:
njah het woord kom ik niet op dan maar antwoorden posten:
* Religion is flawed because man is flawed Angels and Demons
* The life of everyone on board depends upon just one thing: finding someone back there who can not only fly this plane, but who didn't have fish for dinner Airplane
* Shit! That's a damn minigun! Terminator 2
* I only drank tea once - in a hospital (1963 - hoog in de top 250)
* We're gonna drink this one to Ozzie. A good man who tried to save my ass by injecting me into yours (1987 - Komiek in de hoofdrol)
* You know what they say about men with big feet Nothing Hill
* I do want to take guitar lessons. I do want to learn how to fly. Yes, I would like to learn Korean Yes Man die met Jim Carrey
* I've seen every possible ending. None of them are good for you (2007 - hoofdrolspeler speelde ooit een Poe
* Big fucking gun Het wapen zat in Doom, misschien ook in de film
* All right, look. I know you're new to the whole human experiences and all... but there's one universal truth and that is you never give a woman your credit card The Island
* Unleash the fury Road Trip
Next is goed iddquote:
Wie vond jij de hoofdrolspeler dan ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:35 schreef skittelman het volgende:
* I've seen every possible ending. None of them are good for you (2007 - hoofdrolspeler speelde ooit een Poe
Een Poe, misschien Cameron Poe uit Con-Air?
dan zou het Next moeten zijn aangezien je van mening bent dat cage de hoofdrolspeler was van de film
Inmiddels een beetje uitgerangeerde komiek met een korte achternaamquote:* We're gonna drink this one to Ozzie. A good man who tried to save my ass by injecting me into yours (1987 - Komiek in de hoofdrol)
Actueel in Belgiequote:I only drank tea once - in a hospital (1963 - hoog in de top 250)
Cool Hand Luke?quote:I only drank tea once - in a hospital (1963 - hoog in de top 250)
Iets van Eddie Murphy?quote:* We're gonna drink this one to Ozzie. A good man who tried to save my ass by injecting me into yours (1987 - Komiek in de hoofdrol)
Dat kopt iddquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:59 schreef Patch het volgende:
Die 'ozzie & ass" is natuurlijk van Innerspace
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:51 schreef skittelman het volgende:
A A T N Y D I R N I
plus de letter van
I only drank tea once - in a hospital
quote:
we hebben maar 1 Dquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:36 schreef Patch het volgende:
de letters lijken bijna Dirty Dancing te vormen, maar da's een letter te veel
Doet het dan goedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
* The life of everyone on board depends upon just one thing: finding someone back there who can not only fly this plane, but who didn't have fish for dinner Airplane
* I only drank tea once - in a hospital (1963 - hoog in de top 250) the great escape
* We're gonna drink this one to Ozzie. A good man who tried to save my ass by injecting me into yours (1987 - Komiek in de hoofdrol) Innerspace
* I do want to take guitar lessons. I do want to learn how to fly. Yes, I would like to learn Korean Yes Man die met Jim Carrey
* I've seen every possible ending. None of them are good for you (2007 - hoofdrolspeler speelde ooit een Poe Con-Air Next
* All right, look. I know you're new to the whole human experiences and all... but there's one universal truth and that is you never give a woman your credit card The Island
Training Day
eh zoiets was het he
Ervanuitgaande dat je met Con-air Next bedoeldequote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
* I only drank tea once - in a hospital (1963 - hoog in de top 250) the great escape
* We're gonna drink this one to Ozzie. A good man who tried to save my ass by injecting me into yours (1987 - Komiek in de hoofdrol) Innerspace
* I've seen every possible ending. None of them are good for you (2007 - hoofdrolspeler speelde ooit een Poe Con-Air
Training Day
eh zoiets was het he
laatste stuk:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
ahem natuurlijk![]()
Ik wil een link (film - acteur - film - acteur - etc.)
Acteurs en films maar 1 keer gebruiken en maximaal 20 acteurs
Van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
en eindigend bij:
[ afbeelding ]
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Videodrome - James Woods - Any Given Sunday - Al Pacino - The Devil´s Advocate - Keanu Reeves - The Matrix - Laurence Fishburne - Assault On Precinct 13 - Ethan Hawke - Training Day - Denzel Washington - Inside Man - Jodie Foster - Taxi Driver - Robert De Niro - Cape Fear - Nick Nolte - 48 Hours - Eddie Murphy - Life - Martin Lawrence - Nothing To Lose - Tim Robbins - The Shawshank Redemption - Morgan Freeman - Bruce Almighty - Jim Carrey - The Truman Show - Laura Linney - Love Actually - Hugh Grant - Four Weddings & A Funeral - Andie McDowell - Green Card - Gerard Depardieu - Vidocq
Met dank aan tombolafan
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Krijg ik dat andere punt omdat mijn route korter is?
Jou stuk maakt hem niet korter.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zou ik hem al krijgen voor het laatste stuk he!!!
nee, maar dat hoeft ook niet omdat het binnen de gevraagde maat valt... dus heb ik ook een deel (niet de helft) gedaan en meer recht op het punt dan jij...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jou stuk maakt hem niet korter.....
Goed dan jij de helft ik de helft Intre heeft geen zin om een vraag te stellen dus ik vind dat zijn punt dan maar aan ons toekomt.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, maar dat hoeft ook niet omdat het binnen de gevraagde maat valt... dus heb ik ook een deel (niet de helft) gedaan en meer recht op het punt dan jij... :p
mmmmmmmmmmmmmm Intre heeft recht op alletwee. En als hij geen vraag wil doen dan moet hij geen antwoorden geven (helemaal niet als het goed is...)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed dan jij de helft ik de helft Intre heeft geen zin om een vraag te stellen dus ik vind dat zijn punt dan maar aan ons toekomt.....
mooi, ga ik even de deur uit en ik verwacht een hele goede!!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
intre is nu vast een megagrote vraag aan het maken voor ons...
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
intre is nu vast een megagrote vraag aan het maken voor ons...
Ik zie Enemy of the state, Matrix en burn after readingquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat dus.
Hieronder zeventien screenshots uit evenzoveel films. Graag de titels en één nieuwe titel die te vormen valt van de eerste letters.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:48 schreef Patch het volgende:
Even een sjabloon voor de rest
1.
2. Eternal Sunshine of the Spotless Mind?
3. Not Another Teen Movie?
4.
5.
6.
7. Untraceable?
8.
9. Enemy of the State?
10.
11.
12. Die Hard 4?
13. Vidot from UHF of gewoon UHF ?(Dat laatste)
14. Goya's Ghosts?
15.
16.
17.
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
1 = denk ik die coen film waar ik de naam even van kwijt ben(zie boven)
5 = rocknrolla
14 = v for vendetta
Burn before watching volgens vele...quote:
te langzaam gelezen en te moe/ dus titel verkeerdquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
1 = burn after reading
11 = revolver?
quote:
Nee. Begint wel met dezelfde letter.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:56 schreef Patch het volgende:
Die donut komt me bekend voor, is dat Superbad?
Klopt ook.quote:
zou best kunnen, heb de film niet gezien, maar de voorstukjes lieten een indruk op me achter, samen met die donut...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
sexdrive is volgens mij de film waar je aan denkt?
Ook juist.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
sexdrive is volgens mij de film waar je aan denkt?
That Thing You Do!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
04. Regiedebuut van een Hollywoodster
5 = is dat die Series Seven?quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
04. Screenplay geschreven door de naamgenoot van deze man:
[ afbeelding ]
05. The Deer Hunter meets Big Brother.
17. Gaat over twee enorme dieren.
neen, die film kan ik dromen, heb ik nooit echt slecht gevonden...quote:
Sorry, verkeerde nummertjes. Het zijn hints voor 4 en 6, ik ben nog niet helemaal wakker.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:49 schreef Patch het volgende:
Ik snap het even niet meer....
4,6,11 en 17 moeten toch nog geraden worden?
Waarom dan hints voor o.a. 1 en 5 ?
en 11?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde nummertjes. Het zijn hints voor 4 en 6, ik ben nog niet helemaal wakker.
17 is nu ook goed (Mega Shark vs. Giant Octopus) en Charlie Kaufman is inderdaad de screenplayschrijver die ik zocht. Nu de bijbehorende film nog.
En 6 dan. En de te vormen titel. Bijna klaar
quote:
Lucky Number Slevin?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben echt even het overzicht kwijt, ik mis m'n plaatje
01. B urn After Reading
02. E ternal Sunshine of the Spotless Mind
03. N ot Another Teen Movie
04. Being John Malkovich
05. R ocknRolla
06. N o Country For Old Men
07. U ntraceable
08. K nowing
09. E nemy Of The State
10. I n Bruges
11. Live
12. L ive Free Or Die Hard
13. U HF
14. V For Vendetta
15. S ex Drive
16. Y es Man
17. M ega Shark vs. Giant Octopus
04.Regiedebuut van een Hollywoodster Moet wel te doen zijn, er is vast wel iemand die weet wie de man uit m'n vorige hint is (is hier meerdere malen gevraagd). En hoeveel Hollywoodsterren zijn er die daarna zijn gaan regisseren? Gaat over een grote ster. (Screenplayschrijver is Charlie Kaufman)
11.John de Mol zou dit op tv uitzenden. The Deer Hunter meets Big Brother. Initialen voor de film:
EM
JDM
MM
JH
EL
DK
Zo dan
Ik zag idd dat ik een foutje had gemaakt..... Alsjeblieft!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:27 schreef Patch het volgende:
01. Burn After Reading
02. Eternal Sunshine of the Spotless Mind
03. Not Another Teen Movie
04. Confessions of a Dangerous Mind![]()
05. RocknRolla
06. No Country For Old Men
07. Untraceable
08. Knowing
09. Enemy Of The State
10. In Bruges
11. Live ?
12. Live Free Or Die Hard
13. UHF
14. V For Vendetta
15. Sexdrive
16. Yes Man
17. Mega Shark vs Giant Octopus
LUCKY NUMBER SLEVIN
met dank aan mr_anonimous
als je zegt welke, ik ben nooit te beroerd om hintjes te geven...quote:
En je durft niet te posten omdat je bang bent dat ik ze inkop? Zoals je net zag ben ik dat instinct een beetje kwijt.....quote:
eerste 9 goedquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:46 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
1. Aladdin
2. Belle en het Beest
3. Jungle Book
4. De Kleine Zeemeermin
5. The Lion King
6. 101 Dalmatiers
7. Peter Pan
8. Sneeuwwitje
9. Assepoester
10. Mulan ?
11.
12.
13.
14.
15.
Verder kom ik denk ik even niet
Dame met de kat is al geraden, had met een glazen muiltje van doen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
De dame met de kat, de oude tang links naast Cruella de Vil en de vrouw links van Kapitein Haak.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:35 schreef Patch het volgende:
15 Disney slechterikken... 15 titels aub (NL of ENG)
[ afbeelding ]
sjabloontje:
1.Lion king
2.Little Mermaid
3. The Hunchback of Notre Dame
4. Peter Pan
5. Robin Hood
6.Jungle Book
7. Snowwhite
8.Cinderella
9.101 Dalmatians
10. Alladin
11. Treasure Planet?
12. Fantasia
13.Keizer Kuzco?
14.Rapunzel?
15.Sleeping Beauty
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:49 schreef Patch het volgende:
[..]
eerste 9 goed
slechterik van Mulan zit er niet bij...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:58 schreef mr_anonimous het volgende:
1.Lion king
2.Little Mermaid
4. Peter Pan
5. Robin Hood
6.Jungle Book
7. Snowwhite
8.Cinderella
9.101 Dalmatians
10. Aladdin
11. Treasure Planet?
12. Fantasia
13.Keizer Kuzco?
14.Rapunzel?
15.Sleeping Beauty
De aristokatten ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
De dame met de kat
De vrouw links van Kapitein Haak is gebaseerd op de vrouw met de hoorns.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dan weet ik de vrouw met de hoorns niet
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:01 schreef tombolafan het volgende:
1. Lion King
2. Robin Hood
3. Assepoester![]()
4. Doornroosje
5. Fantasia![]()
6. Keizer Kuzco
7. De kleine zeemeermin![]()
8. Peter Pan
9. Jungle Book
10. Belle en het Beest![]()
11. Klokkenluider van de Notre Dame
12. Aladdin
13. 101 Dalmatiers
14. Sneeuwwitje
15. Bolt?
neen, de dame met de kat is al geraden, ze is een boze stiefmoeder en liet haar stiefdochter het hele huis elke dag schoonmaken...quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:05 schreef mr_anonimous het volgende:
1.Lion king
2.Little Mermaid
4. Peter Pan
5. Robin Hood
6.Jungle Book
7. Snowwhite
8.Cinderella
9.101 Dalmatians
10. Aladdin
11. Treasure Planet? = Beauty and the beast?
12. Fantasia
13.Keizer Kuzco?
14. The princess and the frog?
15.Sleeping Beauty
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Robin Hood
The Black Cauldron
Beauty & The Beast
Aladdin
Snow White & The Seven Dwarves
101 Dalmatians
Peter Pan
The Hunchback of the Notre Dame
Cinderella
The Lion King
Jungle Book
The Little Mermaid
Doornroosje
Ella Enchanted > Geen Disneytekenfilm, is een film met Anne Hathaway...![]()
Keizer Kuzco
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:06 schreef Dopekoe het volgende:
1. Lion King
2. Robin Hood
3. Assepoester
4. Doornroosje
5. Fantasia
6. Keizer Kuzco
7. De kleine zeemeermin
8. Peter Pan
9. Jungle Book
10. Belle en het Beest
11. Klokkenluider van de Notre Dame
12. Aladdin
13. 101 Dalmatiers
14. Sneeuwwitje
15. Hercules ?ik zie Hades nergens
Brother Bear?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef Patch het volgende:
1.Lion king
2.Little Mermaid
4. Peter Pan
5. Robin Hood
6.Jungle Book
7. Snowwhite
8.Cinderella
9.101 Dalmatians
10. Aladdin
11. Treasure Planet? = Beauty and the beast?
12. Fantasia
13.Keizer Kuzco?
14. The princess and the frog?
15.Sleeping Beauty
quote:
Welke is er nog niet geraden ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:12 schreef Patch het volgende:
[..]
Welke slechterik zoek jij nog dan?
Het lijkt erop dat iedereen een verschillende slechterik heeft die hij of zij niet kan plaatsen...
Intre + 2quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Robin Hood
Fantasia
Beauty & The Beast
Aladdin
Snow White & The Seven Dwarves
101 Dalmatians
Peter Pan
The Hunchback of the Notre Dame
Cinderella
The Lion King
Jungle Book
The Little Mermaid
Doornroosje
Enchanted?
Keizer Kuzco
Jij wist Enchanted nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Kut vol koffie! Ik ben vandaag de king of assists geloof ik.....
En jij was te gierig om als eerste je lijstje te posten...quote:
Alweer die wijze woordenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Nou weer even een recht toe recht an vraag svp..... Wel leuk hoor die ingewikkelde vragen maar soms is simplicity ook leuk...
Ik ga natuurlijk geen incompleet lijstje postenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En jij was te gierig om als eerste je lijstje te posten...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk geen incompleet lijstje posten
Vijftien Duitse titels, graag vijftien Engelse die daar bij horen.Das Jungste Gericht Besser Geht's Nicht Schweinchen Babe = Babe Im Auftrag des Teufels Diamantenfieber Der Pate Vom Winde verweht Ich beide und sie Meine Frau, ihre Schwiegereltern und ich Ein Zwilling kommt selten allein Gegen jede Regel Fels der Entscheidung Macht des Kartells = Traffic Ein Hochzeit zum Verlieben Schatten der Wahrheit
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:57 schreef Patch het volgende:
Das Jungste Gericht > Passion of the Christ?
Besser Geht's Nicht > As Good As It Gets
Sweinchen Babe > Babe
Im Auftrag des Teufels > The Devils Advocate?
Diamantenfieber > Diamonds are Foerever
Der Pate > The Godfather
Vom Winde verweht > Gone With the Wind
Ich beide und sie > Me, Myself and Irene
Meine Frau, ihre Schwiegereltern und ich > Meet the Parents
Ein Zwilling kommt selten allein > The Parent Trap
Gegen jede Regel > Remember the Titans
Fels der Entscheidung > The Rock
Macht des Kartells > Traffic
Ein Hochzeit zum Verlieben > The Wedding Singer
Schatten der Wahrheit > What Lies Beneath
Wat Patch gaat zeggenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Das Jungste Gericht >
Schweinchen Babe > Babe
Im Auftrag des Teufels > The Devil's Advocate
Diamantenfieber > Diamonds Are Forever
Der Pate > The Godfather
Vom Winde verweht > Gone With The Wind
Ich beide und sie > Me, Myself & Irene
Meine Frau, ihre Schwiegereltern und ich >
Gegen jede Regel > Remember The Titans
Patch +2quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:17 schreef Patch het volgende:
Das Jungste Gericht > Armageddon
Schweinchen Babe > Babe
Im Auftrag des Teufels > The Devil's Advocate
Diamantenfieber > Diamonds Are Forever
Der Pate > The Godfather
Vom Winde verweht > Gone With The Wind
Ich beide und sie > Me, Myself & Irene
Meine Frau, ihre Schwiegereltern und ich > Meet the Fockers
Gegen jede Regel > Remember The Titans
Ray Stanz en WInston Zeddemore gespeeld door Ernie Hudsonquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bill Murray
Dan Aykroyd
Harold Ramis
Peter Venkman
Egon Spengler
Winston ...
mr_anonimous + 2quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ray Stantz en WInston Zeddemore gespeeld door Ernie Hudson
jawel joh, is geen echte... hun accountantquote:
Daan idd. Maar die hobby was niet bepaald in de richting van het uitvaartwezen....quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:36 schreef Patch het volgende:
Daan Schuurmans was dat, alleen maar onthouden dat ie begrafenisondernemer was.
IWas de hobby ook in die richting?
Verzamelde hij niet iets van poppetjes ofzo ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is de hobby van Kees Tromp in Alles is Liefde?
Schietbaan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:42 schreef mr_anonimous het volgende:
de hobby vind buiten plaats hij kan er zijn agressie in kwijt.....
(kick)boksen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:42 schreef mr_anonimous het volgende:
de hobby vind buiten plaats hij kan er zijn agressie in kwijt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |