ja, je moet wel uitgerust zijn morgen he...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen voor ik hem straks goed heb.....
Dat is wel een logische ja...quote:
Kameleon?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Da's half goed.
2 kamelen?quote:
?? Catch me if you can?quote:
Lamers + 1quote:
Pardon?!!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:14 schreef lamers het volgende:
Ah ik dacht gisteren dat Tombolafan het punt ging krijgen omdat hij bijna hetzelfde zei. Niet meer terug gelezen. I apologize
Judd Apatow kennen we allemaal als regisseur en producer maar hij heeft ooit een heel klein rolletje in een film gehad. Welke film?
mwah...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Lijkt wel Amy Adams, maar eigenlijk kan het iedereen zijn
ja, het 2e deel, er is zelfs een derde deel en een tv-serie....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:37 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik ben niet zo goed in Nederlandse films..![]()
En dan ook nog een met een sequel..
InTrePidIvity wat doet u nu? + 1quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tatjana Simic in Flodder In Amerika natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
ik zal 'm voor jou in spoilertags zetten danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is een beetje NSFW, Patch...
Zometeen de vraag!
Dat was een leuke serie ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ken hem voornamelijk uit twee afleveringen van Early Edition...
Patch +1
Ziet eruit als jaren '80?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:42 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat was een leuke serie ja.
Eens kijken of ie op dvd uit is gebracht.
Geen Chebacca, geen Beast, geen Bigfoot, ik zoek een acteur
[ afbeelding ]
quote:
Daar wen je aan geloof mequote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:32 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
De illusie dat ik een klein beetje een filmkenner was wordt wel hard onderuit gegooid hier in dit topic
neeje...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een van de Planet of The Apes-films denk ik?
InTrePidIvity + 1quote:
Je leert er ook veel vanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:02 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nouja, voor iemand met een hobby zoals ik komt dit wel hard aan
Haha, dokter pil! Leuke naam voor een parodie op de goede heerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Je leert er ook veel van
Positief bekijken
Sjees, ik lijk dokter pil wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |