Boba Fettquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef Patch het volgende:
Mag ik 10 karakters uit de Star Wars-films aub in 1 post.
10 was genoeg geweest denk ik hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Boba Fett
Django Fett
Luke Skywalker
Leia Organa
Bail Organa
Owen Lars
Beru Lars
Obi Wan Kenobi
Senator Palpatine
Anakin Skywalker
Padme Naberrie
Mace Windu
Master Yoda
Qui Gon Jinn
Darth Maul
Darth Tyranus
Jar Jar Binks
C3 PO
'Han Solo
Chewbacca
mr_anonimous + 2quote:
Ik ben net een database.....als ik geactiveerd word dan komen ze er aan de lopende band uit.....quote:
*kuch*quote:
Dat heb ik nou ook....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben net een database.....als ik geactiveerd word dan komen ze er aan de lopende band uit.....
Ik hoop Unforgivenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Clint Eastwood is een van mijn grootste helden. Naast dat hij een geweldige acteur is is hij ook een geweldige regisseur. Met welke film maakte hij zijn regiedebuut?
Skittleman +2quote:
Clint is niet pas sinds de jaren 90 aan het regisseren hoor....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:45 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
En anders Million Dollar Baby, maar het zal wel Unforgiven zijn
Ik leef pas bewust sinds de jaren 90quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Clint is niet pas sinds de jaren 90 aan het regisseren hoor....
Er was wel iets unieks aan Unforgiven en regie van Clint...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Clint is niet pas sinds de jaren 90 aan het regisseren hoor....
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er was wel iets unieks aan Unforgiven en regie van Clint...
Was dat niet zijn eerste regisseur oscar ofzo ?
The Taking of Pelham 123?quote:
The Adventures of.... om precies te zijn, maar had me voorgenomen om dit ook goed te keuren.quote:
Yep voor die uitkwam was de Klan op sterven na dood. Die film betekende een enorme boost voor de Klan in het zuiden omdat de onvrede er nog steeds was besloten enkele Hillbillies weer in witte lakens en puntmutsen te gaan lopen. En dat gebeurt helaas nog steeds....quote:
Mississipi Burningquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:37 schreef Falco het volgende:
Noem tien films op die op Imdb de keywords 'African American' en 'Racism' hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |