abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:12:56 #176
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71391037
700MB, wat is je probleem nou eigenlijk? Zij wil geholpen worden, jij wilt haar alleen maar verwijten maken en oneerbare voorstellen doen. Zoek een ander topic.

Dat durft met droge ogen over abortus te beginnen. Ernstig.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:13:04 #177
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71391043
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:08 schreef vanhal het volgende:

[..]

Alsof jij 100% inzicht in haar leven hebt. Dergelijke reacties zijn kwetsend, realiseer je je dat wel?
Jij werd zeker op school enorm gepest en hebt nu het idee dat je voor iedereen die wat tegengas krijgt moet opkomen?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:13:53 #178
13462 BansheeBoy
pi_71391073
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:13 schreef beelz het volgende:

[..]

Jij werd zeker op school enorm gepest en hebt nu het idee dat je voor iedereen die wat tegengas krijgt moet opkomen?
Jij bent de spreekwoordelijke "waard".

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:14:07 #179
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71391076
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:11 schreef 700MB het volgende:

[..]
Feit is echter wel dat als zij besluit om het kind te nemen terwijl ze weet dat ze er niet goed genoeg voor kan zorgen, dat dat enkel egoisme is en ze daarmee dat kind dupeert.
Ik dacht juist gelezen te hebben dat hun financiële situatie goed was toen zij ervoor kozen. Dat stond volgens mij in die posting die compleet vetgedrukt en onderstreept was
pi_71391105
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:11 schreef 700MB het volgende:

[..]

Als zij zich daar gekwetst door voelt moet zij dat zelf weten. De stelling waar in eerste instantie op gereageerd werd (door mij althans) was: 'als ze kon inschatten dat ze het geld er niet voor had had ze het kind niet moeten nemen'. Dit geeft namelijk aan dat ze vantevoren al wist dat ze niet naar behoren voor het kind kon zorgen en dus moet ze er ook niet aan beginnen. Als je er liever laten adopteren in plaats van laten aborteren wilt lezen vind ik dat ook prima. Feit is echter wel dat als zij besluit om het kind te nemen terwijl ze weet dat ze er niet goed genoeg voor kan zorgen, dat dat enkel egoisme is en ze daarmee dat kind dupeert.
Lees je verder wel goed? Ze zegt op pagina 2 namelijk dit:
quote:
Wij kozen voor een baby toen het financieel nog goed ging. Wij hadden dit niet verwacht.
Een uitleg van die quote lijkt mij verder niet nodig, maar aangezien je zo stellig bent: ik lees daar dat de keuze voor een baby VOOR haar problematiek lag. NA de keuze kwamen onvoorziene problemen.

Dus jouw abortus reactie is totaal niet aan de kwestie, daarnaast kan zo'n opmerking kwetsend overkomen. Snap je dat?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:15:41 #181
13462 BansheeBoy
pi_71391121
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik dacht juist gelezen te hebben dat hun financiële situatie goed was toen zij ervoor kozen. Dat stond volgens mij in die posting die compleet vetgedrukt en onderstreept was
Ja, dat heeft iedereen kunnen lezen. Maar hij wil graag bij zijn eigen verhaaltje blijven.

²
pi_71391153
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:13 schreef beelz het volgende:
Het is inderdaad wel tekenend voor jouw reacties dat je overal iets achter moet zoeken. Niet alleen vul je onduidelijkheden bij het verhaal van topicstarter voor het gemak wat in, bij mij vind je het blijkbaar nodig zaken in te vullen.
Ook zo'n opmerking die je nu maakt kan best kwetsend overkomen. Waarom doe je dat? Waar heb ik dat aan verdient?
pi_71391161
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:
700MB, wat is je probleem nou eigenlijk? Zij wil geholpen worden, jij wilt haar alleen maar verwijten maken en oneerbare voorstellen doen. Zoek een ander topic.
Het feitelijke probleem hier is dat, en dat begint in de TT al, TS haar baby als een soort schild voor zich houdt met de instelling dat anderen er steeds maar rekening mee moeten houden. Zij wilde perse dat kind, laat het haar zelf oplossen en val anderen (zoals in dit gevwal Nuon) er niet mee lastig.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat durft met droge ogen over abortus te beginnen. Ernstig.
Er is helemaal NIETS mis met een abortus. Het is een gewone medische handeling. Er is echter wel een heleboel mis met het zomaar ondoordacht nemen van een kind.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:17:27 #184
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71391173
Kap nou met die discussie. En vanhal: als je haar zo wil verdedigen, bel dan voor haar met NUON ofzo.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_71391199
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:16 schreef 700MB het volgende:

Er is helemaal NIETS mis met een abortus. Het is een gewone medische handeling. Er is echter wel een heleboel mis met het zomaar ondoordacht nemen van een kind.
Nee, er is iets mis met JOUW opmerking over het abortus in dit topic. Snap je? JOUW opmerking is niet ok.

Lees gewoon eens goed voor je dergelijke kwetsende reacties post.
pi_71391222
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:15 schreef vanhal het volgende:
daarnaast kan zo'n opmerking kwetsend overkomen. Snap je dat?
Gekwetst worden is een keuze. Iemand anders kwetsen is niet mogelijk, er zelf voor kiezen om ergens door gekwetst te zijn wel.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_71391258
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:19 schreef 700MB het volgende:

Gekwetst worden is een keuze. Iemand anders kwetsen is niet mogelijk, er zelf voor kiezen om ergens door gekwetst te zijn wel.
Tegen een moeder van een baby die in een problematische situatie zit zeggen dat ze ook abortus had kunnen nemen is kwetsend. Onnodig kwetsend, want -nogmaals- als je goed had gelezen, dan was die opmerking niet eens nodig geweest.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:20:43 #188
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71391266
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:16 schreef 700MB het volgende:
Dit moet je niet zeggen, vooral omdat het niet de discussie is waar het om gaat. Als het kind 7 maanden is, was het er al/bijna toen de problemen begonnen. De discussie moet gaan over hoe TS dit kan oplossen en daarbij wordt ook gekeken naar de oorzaak van het probleem (ook om herhaling te voorkomen). Gaan gooien met abortus is nogal onsmakelijk.
pi_71391278
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef vanhal het volgende:
Tegen een moeder van een baby die in een problematische situatie zit zeggen dat ze ook abortus had kunnen nemen is kwetsend.
Nee, dat is het niet.
pi_71391287
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:21 schreef 700MB het volgende:

Nee, dat is het niet.
Nee? Ben jij moeder van een kind?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:22:01 #191
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71391302
vanhal, als je zo verstandig wil zijn/doen/overkomen, kap dan zelf met deze discussie.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:23:01 #192
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_71391332
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:47 schreef alicia1308 het volgende:

[..]

Dus ik moet het maar accepteren dat er nu word gezegd dat ik me maar niet moet laten nemen op mijn zeventiende door een aap en dat ze medelijden hebben voor mijn baby en dat soort dergelijke reacties.
Ik verwachte heus wel dat ik minder positieve reacties kon krijgen dan dat ik had gehoopt maar dit gaat mijn pet te boven hoor!
Of moet ik dat allemaal maar accepteren.

Ik stel een vraag, waarom kan hier niet gewoon antwoord op gegeven worden.
En verder je mening prima!!
Maar ik hou er niet van als mensen mij veroordelen terwijl ze me niet eens kennen en sorry maar dat accepteer ik niet.
Is er geen spaargeld aanwezig om dit soort situaties op te vangen?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:23:29 #193
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71391351
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:21 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ben jij een eigenaar van een Alfa Romeo?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:23:51 #194
13462 BansheeBoy
pi_71391368
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:19 schreef 700MB het volgende:

[..]

Jij geloof dit echt? Over een abortus beginnen bij iemand die zwaar in de problemen zit is gewoon een zeer kwalijke zaak, en dan interesseert je geaardheid me helemaal niks. Je weet dat je met een vrouw te maken hebt, zou me niets verbazen als ze gaat huilen bij het zien van deze reacties. Heb je daar wat aan? Spreekwoordelijke waard, ben je hier dan blij mee?

²
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:23:54 #195
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71391370
quote:

[..]

iedereen verschilt van mening over abortus, dit lijkt me niet de plek voor deze discussie aangezien een abortus het probleem van TS niet zou kunnen oplossen nu het kind er al is. Ik denk ook niet dat een abortus vooraf de situatie van TS had kunnen voorkomen aangezien er al andere kinderen zijn.
pi_71391403
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:22 schreef Nijns het volgende:
vanhal, als je zo verstandig wil zijn/doen/overkomen, kap dan zelf met deze discussie.
Ja sorry, dat moet ik ook doen. Ik stoor me gewoon enorm aan dergelijke kwetsende reacties die niet op z'n plaats zijn. Alsof iemand waar je niks van weet op basis van een aantal regels in een openingspost een bepaalde situatie verdient.
pi_71391404
quote:
Ik ben ook niet vrouwelijk dus dat zal ook nooit gebeuren. Maar een vader zal ik ook nooit worden, als ik iemand zwanger zou maken en ze wil geen abortus dan ben ik sowieso weg.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:25:56 #198
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_71391447
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:06 schreef 700MB het volgende:

[..]

Het nemen van een kind is het meest egoistische wat een mens in zijn leven kan doen. Als je vantevoren al weet dat je niet goed genoeg voor dat kind kunt zorgen moet je dat kind gewoon niet nemen. Er is helemaal niets mis met een abortus. Het besluit kunnen nemen dat een abortus op het betreffende moment beter is, geeft aan dat je in ieder geval wilt proberen om goed voor het kind te zorgen en niet alleen maar een speelgoedje wilt hebben omdat het zo schattig is.
toch ff nog 1 opmerking en dan stop ik ermee,,,,

zonder dalen geen pieken.....
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 juli 2009 @ 12:26:05 #199
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71391452
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:24 schreef 700MB het volgende:

[..]

Ik ben ook niet vrouwelijk dus dat zal ook nooit gebeuren. Maar een vader zal ik ook nooit worden, als ik iemand zwanger zou maken en ze wil geen abortus dan ben ik sowieso weg.
Voor mensen zoals jij is de alimentatieplicht er ook voor vaders die het kind NIET erkennen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:26:53 #200
13462 BansheeBoy
pi_71391485
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:24 schreef 700MB het volgende:

[..]

Ok, met deze post zet je ons een goede spiegel voor: we verdoen onze tijd met je.

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')