abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71394066
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
Wat leuk, van stroom naar abortussen
jaja hoe ver gaat het wel niet stelletje achterlijke gevallen precies wat een ander hier al zegt wel de lusten niet de lasten wat ben je dan voor iets
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:49:38 #277
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71394156
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:41 schreef hellen31 het volgende:

[..]

heb je zelf wel kinderen joh vast niet???
Nee, dat heb ik niet. Maar niet alle mensen met kinderen pakken het hetzelfde aan (dat blijkt). Feit dat ik geen kinderen heb zegt niets over dat ik geen goede inbreng zou kunnen hebben. Jouw verwijtende vraag doet me vermoeden dat jij ze wel hebt maar dat maakt jou niets beter, er is immers geen test om ouder te mogen worden.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:42 schreef alicia1308 het volgende:
Dat is voor mij geen oplossing. Ik werk al in het bedrijf 20 tot 30 uur. En toen we alleen onze eerste hadden deden we dat wel. Ik werkte in de avond en mijn man overdag. Ik werkte omdat ik het leuk vond maar het was niet haalbaar. Het was te zwaar voor mij omdat ik dan om 7 uur op moet staan maar vervolgens pas om laat in bed lig omdat mijn huishouden ook gedaan moest worden.
Dan werk ik gewoonweg bijna 18 uur op een dag.
Kinderopvang is ook geen oplossing want dan werk ik omdat ik de kinderopvang moet betalen. En dan moet mijn man daarbij ook nog neerleggen.
Nee, ik snap dat kinderopvang geen oplossing is maar ik bedacht me, als jij en je man het minder druk hebben wegens teruglopende zaken dan zou het een idee kunnen zijn om die uren te werken. Dat jouw man in de tijd die hij nu over heeft bijklust of in die tijd jouw gedeelte erbij doet (als hij dat kan) en jij voor die 20-30 uur wat anders zoekt. Dat is toch niet zo raar gedacht?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 13:50:41 #278
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71394207
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:47 schreef hellen31 het volgende:

[..]

jaja hoe ver gaat het wel niet stelletje achterlijke gevallen precies wat een ander hier al zegt wel de lusten niet de lasten wat ben je dan voor iets
zijnjeleestekensopofzo
pi_71394285
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:
Nee, ik snap dat kinderopvang geen oplossing is maar ik bedacht me, als jij en je man het minder druk hebben wegens teruglopende zaken dan zou het een idee kunnen zijn om die uren te werken. Dat jouw man in de tijd die hij nu over heeft bijklust of in die tijd jouw gedeelte erbij doet (als hij dat kan) en jij voor die 20-30 uur wat anders zoekt. Dat is toch niet zo raar gedacht?
Een van de weinig constructieve reacties hier...
Maar punt is denk ik dat er nu een schuld bij IntJust ligt van 1500 euro, en baantjes is ook niet zomaar even aan te komen momenteel, dus zelfs als ze dit zouden kunnen bolwerken, gaat dat niet het gewenste resultaat opleveren om snel van die schuld af te kunnen komen. En dat is denk ik het acute probleem, die 1500 euro.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71394307
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:50 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

zijnjeleestekensopofzo
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 13:54:18 #281
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71394335
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:53 schreef hellen31 het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gebruikzedanookluizebol
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 13:54:32 #282
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71394345
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:53 schreef hellen31 het volgende:

[..]

Lekker nuttige bijdrage.
Breitling - Instruments for Professionals
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 juli 2009 @ 13:55:17 #283
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71394371
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:40 schreef 700MB het volgende:

[..]

Nee hoor, maar jij viel in herhaling. Ik heb verder geen zin om dat ook te doen.
Een herhaling is als je hetzelfde argument geef. Aangezien ik reageer op argumenten van jou zou dat dus betekenen dat JIJ in herhaling viel. Dus ik begrijp je weerstand niet aangezien je die weg blijkbaar al bewandeld heb.
pi_71394372
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

gebruikzedanookluizebol
en jou spatie doet het zeker niet hahaha???????????????????????????????
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:55:42 #285
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71394386
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:32 schreef hellen31 het volgende:
ik lees hier de raecties die worden gegeven op een serieuze vraag van iemand...
vind het echt abnormaal wat voor antwoorden hierop worden gegeven...
ik hoop echt dat er ooit een dag komt dat deze gevoelloze gevallen nog slechter erbij komen te zitten dan dit, en wat zullen ze zich dan zielig voelen terwijl ze een GROTE SMOEL hebben over een ander...

Dat is mijn grootste wens op dit moment
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:43 schreef hellen31 het volgende:

[..]

hahaha gelukkig voor je dat je niet weet hoe alles werkt...........dus doe niet zo intressant
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:47 schreef hellen31 het volgende:

[..]

Iemand die zulke antwoorden geeft (om nog maar te zwijgen over de formuleringen en 'zins'-opbouwen) gaat mijn advies (en dat van anderen in twijfel trekken en bekritiseren
Zeg, wat heb jij nou al bijgedragen aan oplossingen?
pi_71394400
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef alicia1308 het volgende:
Abortus is gratis idioot, je kan gewoon naar een kliniek gaan waar ze het anoniem doen. Welke verantwoordelijkheid draag jij dan nog?
Het is een medische handeling. Dat de vrouw die hem ondergaat er niets voor hoeft te betalen wil niet zeggen dat het niets kost. Het is dus zeker niet gratis.

Maar het gaat er meer om dat er nu een constructie bestaat waarbij de man niet mee kan beslissen maar toch verantwoordelijk wordt gehouden voor de keuzes die een ander maakt. Als het aanstaande kind alleen op verzoek van de man wordt weggehaald (ik heb het niet over dwang) en niet op verzoek van de vrouw, is het niet onredelijk dat daar een financiele bijdrage tegenoverstaat. Dan heb je ook niet het 'ik loop alleen maar weg omdat een kind geld kost' argument, want dat gaat ook nergens over. Als je wegloopt, is alleen 'ik wil geen kinderen' een goede reden.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 13:57:24 #287
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71394449
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:55 schreef hellen31 het volgende:

[..]

en jou spatie doet het zeker niet hahaha???????????????????????????????
hihihihi, natuurlijk wel. Ik heb mijn rekening tenminste wel betaald
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 13:57:32 #288
16180 crew  CoolGuy
pi_71394459
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:52 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Maar punt is denk ik dat er nu een schuld bij IntJust ligt van 1500 euro, en baantjes is ook niet zomaar even aan te komen momenteel, dus zelfs als ze dit zouden kunnen bolwerken, gaat dat niet het gewenste resultaat opleveren om snel van die schuld af te kunnen komen. En dat is denk ik het acute probleem, die 1500 euro.
Ja, dat is het acute probleem. Maar er is nog een acuut probleem, n.l. de hele situatie. Wat ik al eerder schreef, deze situatie is niet gisteren begonnen en zal niet morgen ophouden. Dus, naast het feit dat er 1500 euro opgehoest moet gaan worden, linksom of rechtsom, zal er ook nog een plan moeten worden gemaakt waarin deze situatie zoveel mogelijk voorkomen moet worden.

Als uitgaven > inkomsten, dan kom je met dit probleem te zitten. Dan kun je wel elke maand de touwtjes aan elkaar proberen te knopen (en momenteel is dat die 1500 euro) maar je kunt ook wel daarnaast actie ondernemen om het eigenlijke probleem op te lossen.

Die 1500 euro lijken het probleem, maar zijn dat in het grote plaatje naar mijn mening niet. Dan zijn die 1500 euro niet meer dan een symptoom van het eigenlijke probleem waar TS en haar familie mee te maken heeft.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 juli 2009 @ 13:57:47 #289
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71394466
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:55 schreef 700MB het volgende:

[..]

Het is een medische handeling. Dat de vrouw die hem ondergaat er niets voor hoeft te betalen wil niet zeggen dat het niets kost. Het is dus zeker niet gratis.

Maar het gaat er meer om dat er nu een constructie bestaat waarbij de man niet mee kan beslissen maar toch verantwoordelijk wordt gehouden voor de keuzes die een ander maakt. Als het aanstaande kind alleen op verzoek van de man wordt weggehaald (ik heb het niet over dwang) en niet op verzoek van de vrouw, is het niet onredelijk dat daar een financiele bijdrage tegenoverstaat. Dan heb je ook niet het 'ik loop alleen maar weg omdat een kind geld kost' argument, want dat gaat ook nergens over. Als je wegloopt, is alleen 'ik wil geen kinderen' een goede reden.
Wederom nee, die mogelijkheid hebt je aanvaard toen je je snikkel erin hing.
pi_71394470
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:33 schreef 700MB het volgende:

[..]

Man zegt: doe abortus, ik betaal (mee). Vrouw zegt: nee, wil ik niet. Man probeert verantwoordelijkheid te nemen, maar dat lukt niet.

*PROEST* Je baseerde eerder je verantwoordelijkheid op het feit dat jij de abortus geheel of gedeeltelijke wilde vergoeden.
Je weet niet eens waar je het over hebt man
pi_71394473
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:42 schreef 700MB het volgende:

[..]

Zo goedkoop is een abortus niet. Dus als een man aanbiedt voor die kosten op te draaien geeft hij zeker aan voor lasten op te willen draaien.
abortus wordt gewoon vergoed hoor
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:58:40 #292
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71394512
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:52 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Dankje
Dat is ook wel zo, maar ik zou in de overige uren toch echt iets zoeken. Je bent die tijden toch al gewend als 'werktijd' te hebben en dan kan je beter 10 uur in de week 7 euro verdienen (is toch weer 280 euro) dan niets te doen (tenminste, dat zou mijn gedachte zijn)
pi_71394522
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:55 schreef Nijns het volgende:

[..]

[..]

[..]

Iemand die zulke antwoorden geeft (om nog maar te zwijgen over de formuleringen en 'zins'-opbouwen) gaat mijn advies (en dat van anderen in twijfel trekken en bekritiseren
Zeg, wat heb jij nou al bijgedragen aan oplossingen?
oplossen zal niet gaan ik bedoel als dat zo makkelijk zou zijn had ik ook al lang uit de problemen geweest dankzij een forum kom op dat bestaat niet.....
pi_71394546
quote:

[..]

Het kost inderdaad iets maar geen geld. Het kost emotioneel heel veel voor de vrouw.
ALs je geen kinderen wilt neem je alvorens je de vrouw zwanger maakt je maatregelen. Laat je castreren. Dan is dit hele onderwerp niet meer aan de orde
pi_71394603
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:

[..]

Dankje
Dat is ook wel zo, maar ik zou in de overige uren toch echt iets zoeken. Je bent die tijden toch al gewend als 'werktijd' te hebben en dan kan je beter 10 uur in de week 7 euro verdienen (is toch weer 280 euro) dan niets te doen (tenminste, dat zou mijn gedachte zijn)
en het werken ja dat zal zeker wel meewerken al zijn het halve dagen en ja zwartwerken met schoonmaken desnoods en dat geld gebruiken om sowieso te gaan aflossen, alleen zwart werk vinden tegenwoordig is ook niet makkelijk....
pi_71394608
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Wederom nee, die mogelijkheid hebt je aanvaard toen je je snikkel erin hing.
Jij tekent misschien iedere keer vantevoren een contract, maar ik niet. Verder is je eerdere 'zo is de wet nu eenmaal' een raar argument. Dat een wet of regel bestaat wil niet zeggen dat dat goed of terecht is. Dat de jurische mogelijkheid bestaat om je er verantwoordelijk voor te stellen wil niet zeggen dat je dat ook daadwerkelijk bent.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_71394616
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:59 schreef alicia1308 het volgende:

[..]

Het kost inderdaad iets maar geen geld. Het kost emotioneel heel veel voor de vrouw.
ALs je geen kinderen wilt neem je alvorens je de vrouw zwanger maakt je maatregelen. Laat je castreren. Dan is dit hele onderwerp niet meer aan de orde
In een poging weer on topic te gaan.....

Ook als je gecastreerd bent kan de NUON je afsluiten. Ik zou dus als ik jou was, de paar goede tips in dit topic nagaan, en er achterheen gaan.

Het feit dat ze de vordering uit handen hebben gegeven aan Intrum Jusitiae wil alleen wat zeggen over de voorgaande maanden. De levering kan dan wel stopgezet worden, daar gaat IJ niet over.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 14:02:27 #298
16180 crew  CoolGuy
pi_71394651
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:58 schreef hellen31 het volgende:

[..]

oplossen zal niet gaan ik bedoel als dat zo makkelijk zou zijn had ik ook al lang uit de problemen geweest dankzij een forum kom op dat bestaat niet.....
Nee, uit de financiele problemen komen doe je door alle overbodige dingen te laten, en alleen in de primaire levensbehoeften te voorzien. De extra's moet je dus laten. Zoals internet. Als je dat nou eens deed, dan hoef je niet op een forum te zitten, hebben wij hier geen last van je en bespaar jij geld.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:02:35 #299
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71394659
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:58 schreef hellen31 het volgende:

[..]

Blijf dan uit het topic, het gaat over mogelijkheden/oplossingen niet over je beter voordoen dan de rest of anderen afkraken. En ik weet dat er andere zijn die dat wel oen, maar als er niet van houdt: stop er dan zelf ook mee.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:59 schreef alicia1308 het volgende:

[..]

Dat was het mijn inziens sowieso al niet in dit topic laat je niet gek maken joh
pi_71394684
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:49 schreef Nijns het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet. Maar niet alle mensen met kinderen pakken het hetzelfde aan (dat blijkt). Feit dat ik geen kinderen heb zegt niets over dat ik geen goede inbreng zou kunnen hebben. Jouw verwijtende vraag doet me vermoeden dat jij ze wel hebt maar dat maakt jou niets beter, er is immers geen test om ouder te mogen worden.
[..]

Mijn man is een botte boer; Ik kan hem niet laten bellen naar bedrijven met de vraag of ze werk hebben. Of met particulieren laten praten. Daarnaast weet hij niet hoe hij offertes moet maken. Ik doe al het ''voorwerk'' zeg maar en mijn man voert het uit. Als ik dat niet doe en kies voor ander werk ( als ik dat al vind ) dan heeft het bedrijf geen leven meer en dat willen we niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')