abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 juli 2009 @ 13:29:34 #251
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71393451
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef 700MB het volgende:

[..]

Verantwoordelijkheid die je niet hebt kun je ook niet nemen.
Vrouwen worden niet zwanger als je niet neukt. Als jij neukt en je WEET dat anti-conceptie niet 100% is ben je DUS verantwoordelijk voor eventuele gevolgen.

Dem, met elke post maak je duidelijker dat je niet het helderste sterretje aan het firmament ben.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:32:08 #252
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71393517
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef 700MB het volgende:

[..]

Verantwoordelijkheid die je niet hebt kun je ook niet nemen.
Wanneer wordt je 15?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_71393535
ik lees hier de raecties die worden gegeven op een serieuze vraag van iemand...
vind het echt abnormaal wat voor antwoorden hierop worden gegeven...
ik hoop echt dat er ooit een dag komt dat deze gevoelloze gevallen nog slechter erbij komen te zitten dan dit, en wat zullen ze zich dan zielig voelen terwijl ze een GROTE SMOEL hebben over een ander...

Dat is mijn grootste wens op dit moment
pi_71393566
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwen worden niet zwanger als je niet neukt. Als jij neukt en je WEET dat anti-conceptie niet 100% is ben je DUS verantwoordelijk voor eventuele gevolgen.
Man zegt: doe abortus, ik betaal (mee). Vrouw zegt: nee, wil ik niet. Man probeert verantwoordelijkheid te nemen, maar dat lukt niet. Vrouw drukt haar zin door en neemt dus zelf de verantwoordelijkheid over. Daarmee is de verantwoordelijkheid van de man vervallen aangezien hij hem niet eens meer kan nemen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_71393588
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wanneer wordt je 15?

²
Ongeveer 20 jaar geleden.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:35:40 #256
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71393633
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:32 schreef hellen31 het volgende:
ik lees hier de raecties die worden gegeven op een serieuze vraag van iemand...
vind het echt abnormaal wat voor antwoorden hierop worden gegeven...
ik hoop echt dat er ooit een dag komt dat deze gevoelloze gevallen nog slechter erbij komen te zitten dan dit, en wat zullen ze zich dan zielig voelen terwijl ze een GROTE SMOEL hebben over een ander...

Dat is mijn grootste wens op dit moment
Owja, want dit is inderdaad echt een hele normale reactie.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_71393641
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:33 schreef 700MB het volgende:

[..]

Man zegt: doe abortus, ik betaal (mee). Vrouw zegt: nee, wil ik niet. Man probeert verantwoordelijkheid te nemen, maar dat lukt niet. Vrouw drukt haar zin door en neemt dus zelf de verantwoordelijkheid over. Daarmee is de verantwoordelijkheid van de man vervallen aangezien hij hem niet eens meer kan nemen.
Dat die kans erin zit moet je je bedenken voordat je van bil gaat.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:36:23 #258
13462 BansheeBoy
pi_71393657
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:34 schreef 700MB het volgende:

[..]

Ongeveer 20 jaar geleden.
Ah, de he-man generatie.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:36:32 #259
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71393663
@TS: ik heb nog geen antwoord op hoe het zit over of je niet een baan erbij zou kunnen nemen tijdelijk? Dat lijkt mij al een groot deel van de oplossing
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 juli 2009 @ 13:36:54 #260
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71393669
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:33 schreef 700MB het volgende:

[..]

Wederom, nee.

Je WEET dat er vrouwen zijn die geen abortus willen als ze zwanger worden. Alvorens te neuken. Je WEET dat je ze wegens wetgeving niet kan dwingen. Wil je die gevolgen niet..., moet je niet neuken. Neuk je wel weet je dat dit de consequenties kunnen zijn en zal je daar je verantwoordelijkheid moeten dragen.

Nu is duidelijk dat je een slappe jankzak ben en dat niet wil, en daarom is dat bij wetgeving geregeld.
pi_71393735
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Wederom, nee.
Wederom, ja.
pi_71393748
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ah, de he-man generatie.
Dat was toen op tv inderdaad.
pi_71393768
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:

slappe jankzak
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 juli 2009 @ 13:40:10 #264
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71393788
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:38 schreef 700MB het volgende:

[..]

Wederom, ja.
Ah, inhoudelijk laat je het nu maar afweten. Typerend.
pi_71393821
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, inhoudelijk laat je het nu maar afweten. Typerend.
Nee hoor, maar jij viel in herhaling. Ik heb verder geen zin om dat ook te doen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:41:07 #266
13462 BansheeBoy
pi_71393828
Wel de lusten niet de lasten. Wel lekker je hitsigheid botvieren op een hulpeloos (blond) vrouwtje, maar als de rekening wordt gepresenteerd niet thuis geven.

²
pi_71393847
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:36 schreef Nijns het volgende:
@TS: ik heb nog geen antwoord op hoe het zit over of je niet een baan erbij zou kunnen nemen tijdelijk? Dat lijkt mij al een groot deel van de oplossing
heb je zelf wel kinderen joh vast niet???
pi_71393855
Als je niet beter zou weten, zou je bijna denken dat dit topic een beetje aan het ontsporen is
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_71393880
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Wel de lusten niet de lasten. Wel lekker je hitsigheid botvieren op een hulpeloos (blond) vrouwtje, maar als de rekening wordt gepresenteerd niet thuis geven.
Zo goedkoop is een abortus niet. Dus als een man aanbiedt voor die kosten op te draaien geeft hij zeker aan voor lasten op te willen draaien.
pi_71393886
Dat is voor mij geen oplossing. Ik werk al in het bedrijf 20 tot 30 uur. En toen we alleen onze eerste hadden deden we dat wel. Ik werkte in de avond en mijn man overdag. Ik werkte omdat ik het leuk vond maar het was niet haalbaar. Het was te zwaar voor mij omdat ik dan om 7 uur op moet staan maar vervolgens pas om laat in bed lig omdat mijn huishouden ook gedaan moest worden.
Dan werk ik gewoonweg bijna 18 uur op een dag.
Kinderopvang is ook geen oplossing want dan werk ik omdat ik de kinderopvang moet betalen. En dan moet mijn man daarbij ook nog neerleggen.
pi_71393905
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:

²

hahaha gelukkig voor je dat je niet weet hoe alles werkt...........dus doe niet zo intressant
pi_71393984
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:42 schreef 700MB het volgende:

[..]

Zo goedkoop is een abortus niet. Dus als een man aanbiedt voor die kosten op te draaien geeft hij zeker aan voor lasten op te willen draaien.
Abortus is gratis idioot, je kan gewoon naar een kliniek gaan waar ze het anoniem doen. Welke verantwoordelijkheid draag jij dan nog?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:45:38 #273
13462 BansheeBoy
pi_71394007
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:43 schreef hellen31 het volgende:

[..]

hahaha gelukkig voor je dat je niet weet hoe alles werkt...........dus doe niet zo intressant
Je hebt gelijk, tegen domheid valt niet te discussiėren. Mijn pogingen om hem wat bij te brengen waren nobel, maar nutteloos.

²
pi_71394011
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef alicia1308 het volgende:

Abortus is gratis idioot, je kan gewoon naar een kliniek gaan waar ze het anoniem doen. Welke verantwoordelijkheid draag jij dan nog?
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 13:45:57 #275
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')