Vrouwen worden niet zwanger als je niet neukt. Als jij neukt en je WEET dat anti-conceptie niet 100% is ben je DUS verantwoordelijk voor eventuele gevolgen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef 700MB het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid die je niet hebt kun je ook niet nemen.
Wanneer wordt je 15?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef 700MB het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid die je niet hebt kun je ook niet nemen.
Man zegt: doe abortus, ik betaal (mee). Vrouw zegt: nee, wil ik niet. Man probeert verantwoordelijkheid te nemen, maar dat lukt niet. Vrouw drukt haar zin door en neemt dus zelf de verantwoordelijkheid over. Daarmee is de verantwoordelijkheid van de man vervallen aangezien hij hem niet eens meer kan nemen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Vrouwen worden niet zwanger als je niet neukt. Als jij neukt en je WEET dat anti-conceptie niet 100% is ben je DUS verantwoordelijk voor eventuele gevolgen.
Ongeveer 20 jaar geleden.quote:
Owja, want dit is inderdaad echt een hele normale reactie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:32 schreef hellen31 het volgende:
ik lees hier de raecties die worden gegeven op een serieuze vraag van iemand...
vind het echt abnormaal wat voor antwoorden hierop worden gegeven...
ik hoop echt dat er ooit een dag komt dat deze gevoelloze gevallen nog slechter erbij komen te zitten dan dit, en wat zullen ze zich dan zielig voelen terwijl ze een GROTE SMOEL hebben over een ander...
Dat is mijn grootste wens op dit moment
Dat die kans erin zit moet je je bedenken voordat je van bil gaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:33 schreef 700MB het volgende:
[..]
Man zegt: doe abortus, ik betaal (mee). Vrouw zegt: nee, wil ik niet. Man probeert verantwoordelijkheid te nemen, maar dat lukt niet. Vrouw drukt haar zin door en neemt dus zelf de verantwoordelijkheid over. Daarmee is de verantwoordelijkheid van de man vervallen aangezien hij hem niet eens meer kan nemen.
Ah, de he-man generatie.quote:
Wederom, nee.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:33 schreef 700MB het volgende:
[..]
Man zegt: doe abortus, ik betaal (mee). Vrouw zegt: nee, wil ik niet. Man probeert verantwoordelijkheid te nemen, maar dat lukt niet. Vrouw drukt haar zin door en neemt dus zelf de verantwoordelijkheid over. Daarmee is de verantwoordelijkheid van de man vervallen aangezien hij hem niet eens meer kan nemen.
Wederom, ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Wederom, nee.
Dat was toen op tv inderdaad.quote:
Nee hoor, maar jij viel in herhaling. Ik heb verder geen zin om dat ook te doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, inhoudelijk laat je het nu maar afweten. Typerend.
heb je zelf wel kinderen joh vast niet???quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:36 schreef Nijns het volgende:
@TS: ik heb nog geen antwoord op hoe het zit over of je niet een baan erbij zou kunnen nemen tijdelijk? Dat lijkt mij al een groot deel van de oplossing
Zo goedkoop is een abortus niet. Dus als een man aanbiedt voor die kosten op te draaien geeft hij zeker aan voor lasten op te willen draaien.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Wel de lusten niet de lasten. Wel lekker je hitsigheid botvieren op een hulpeloos (blond) vrouwtje, maar als de rekening wordt gepresenteerd niet thuis geven.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Wel de lusten niet de lasten. Wel lekker je hitsigheid botvieren op een hulpeloos (blond) vrouwtje, maar als de rekening wordt gepresenteerd niet thuis geven.²
Abortus is gratis idioot, je kan gewoon naar een kliniek gaan waar ze het anoniem doen. Welke verantwoordelijkheid draag jij dan nog?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:42 schreef 700MB het volgende:
[..]
Zo goedkoop is een abortus niet. Dus als een man aanbiedt voor die kosten op te draaien geeft hij zeker aan voor lasten op te willen draaien.
Je hebt gelijk, tegen domheid valt niet te discussiėren. Mijn pogingen om hem wat bij te brengen waren nobel, maar nutteloos.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:43 schreef hellen31 het volgende:
[..]
hahaha gelukkig voor je dat je niet weet hoe alles werkt...........dus doe niet zo intressant
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef alicia1308 het volgende:
Abortus is gratis idioot, je kan gewoon naar een kliniek gaan waar ze het anoniem doen. Welke verantwoordelijkheid draag jij dan nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |