echt ik ging hier dus gewoon kijken of Lamon me nog zou noemen, en tadaaaaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:46 schreef Lamon het volgende:
Ik erger me niet aan mensen hier, ik heb wel medelijden soms, heel even dacht ik Schenkstroop, maar zelfs die bleek nog wel mee te vallen achteraf.
Nou ja, misschien BreathTaking en Paul een beetje, maar dat zal hun leeftijd en kortzichtigheid wel zijn...
Maar ergeren is een te zwaar woord..
MikeyMo en Qwea ook soms wel, maar meer omdat ik ze blijkbaar erger.
Kenmerkend, en je bent al 3 keer genoemd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
echt ik ging hier dus gewoon kijken of Lamon me nog zou noemen, en tadaaaa
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kenmerkend, en je bent al 34 keer genoemd.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vind lambiekje net iets teveel van de wereld om me aan te ergeren...net een puppie die op de keukenvloer plast, je hebt het liever niet maar je verkoopt het ook geen rotschop.
4x zelfs,quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kenmerkend, en je bent al 3 keer genoemd.
Ik ben geen patser op FOK!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
In het echt ben jij heel anders dan de patser die je bent op FOK!
is it because I is a non-smokerquote:
Je ergert me totaal niet. Alles behalvequote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:46 schreef Lamon het volgende:
Ik erger me niet aan mensen hier, ik heb wel medelijden soms, heel even dacht ik Schenkstroop, maar zelfs die bleek nog wel mee te vallen achteraf.
Nou ja, misschien BreathTaking en Paul een beetje, maar dat zal hun leeftijd en kortzichtigheid wel zijn...
Maar ergeren is een te zwaar woord..
MikeyMo en Qwea ook soms wel, maar meer omdat ik ze blijkbaar erger.
Graag zou ik hier per direct vanhal aan toe willen voegenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef Nijns het volgende:
tong80, F04, voetballeh, dagdag, Qwea, RunX, diederik_duck (spelfouten voorbehouden)
(waar is genakt trouwens, permban?)
Hou je nog wel een beetje van mij?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Graag zou ik hier per direct vanhal aan toe willen voegen
Dat dus, altijd met zijn nichtenfeestjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Ritmo is een vervelende troll als het om muziek gaat.
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
die eer treft alleen mijn familie, mijn lief en 3 vriendinnen. En ik had Qwea in mijn lijstje dus moet jou ook een beetje boycotten.
Wat loop jij nou te krassen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |