Op usenet staan zequote:
Sorry hoor, maar dat was gewoon een geweldige seriequote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:54 schreef Noorseviking het volgende:
De laatste van mijn kant : Mijn favoriet aller tijden (qua intro dan)
En dan nu een bazenremixquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:54 schreef Noorseviking het volgende:
Die keek iedereen in groep 3 op de basischoolquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:53 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Nooit gezien volgens mij... waar was dat?
Gekeken, geweldig met de mededeling (In Stereo)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:54 schreef Noorseviking het volgende:
lol ik ben van 82quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die keek iedereen in groep 3 op de basischool
Nouja, bijna iedereen dus
Ik dacht het zelfdequote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:58 schreef Kwaliteit het volgende:
Stormloop topic
Ik wil miljonair worden en een nostalgie kinderkanaal oprichten
Wie heeft heeft het telefoonummer van John de Mol?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:54 schreef dr.dunno het volgende:
nostalgiedraad
terechte klacht verder, die moderne tekenfilms zuigen monkeyballs, ik zorg wel dat mijn kinderen later naar tom & jerry kunnen kijken ipv 'het huis anubis', die stomme semi-japanse tekenfilmpjes of andere hersenverkazende kutzooi wat toch helemaal niet leuk is voor kinderen.
Ow noes, ik heb die shit ziek gekeken!quote:
gaaadverdamme da's precies die kutcartoonstyle die ik bedoel, nekschot voor de grondleggers ervanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:59 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat komt omdat alles tegenwoordig niet meer creatief en ''ambachtelijk'' is,
Alles is nu gebaseerd op één soort stijl, de blokkige makkelijk te maken soort.
[ afbeelding ]
Het begon bij dit en nu is het op dieptepunt gekomen ...als je ziet wat er op het scherm komt tijdens het zappen.
NIET!!!!quote:
Haha ja ik ook, en ook altijd wanneer sinterklaas dan kwam enzoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ow noes, ik heb die shit ziek gekeken!
moet je wel nagaan dat spongebob toch de betere is van deze tijdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:01 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
gaaadverdamme da's precies die kutcartoonstyle die ik bedoel, nekschot voor de grondleggers ervan
Daar waren ze ooit eens mee bezig, maar verder niet veel meer van weer gehoord.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:58 schreef Kwaliteit het volgende:
Stormloop topic
Ik wil miljonair worden en een nostalgie kinderkanaal oprichten
Wie heeft heeft het telefoonummer van John de Mol?
woja dat was toen echt baasquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, en ook altijd wanneer sinterklaas dan kwam enzo
Ik vind/vond bassie en adriaan echt niet leuk!quote:
hahahaha oja die's briljant, die draaiden ze bij ons op de basisschool (en ter vermaeck ook op de middelbare school) om pr0n uitleg te gevenquote:
Dat ziet er gewoon te druk uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:59 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat komt omdat alles tegenwoordig niet meer creatief en ''ambachtelijk'' is,
Alles is nu gebaseerd op één soort stijl, de blokkige makkelijk te maken soort.
[ afbeelding ]
Het begon bij dit en nu is het op dieptepunt gekomen ...als je ziet wat er op het scherm komt tijdens het zappen.
Wat dat betreft was bassie & adriaan vroeger echt goed hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind/vond bassie en adriaan echt niet leuk!
maar mn oma had niks anders, dus ik heb het wel heel veel gekeken
Hier ook, en iedereen lachten natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hahahaha oja die's briljant, die draaiden ze bij ons op de basisschool (en ter vermaeck ook op de middelbare school) om pr0n uitleg te geven
Nou in mijn hoofdje nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat dat betreft was bassie & adriaan vroeger echt goed hoor
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:07 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga iig naar bed, dit topic is in mijn favorieten. Morgen maar eens kijken wat er nog meer is langsgekomen
okay truste voor straksquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
Ik ga ook zo denk ik hoor!
Ik ken ze niet, maarrr misschien ben ik wel te jong! Dat kan ook nogquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:08 schreef Evertje het volgende:
Kent iemand deze nog?
Of ben ik gewoon te oud?
Haha, dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maarrr misschien ben ik wel te jong! Dat kan ook nog
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:10 schreef Evertje het volgende:
[..]
Haha, dat kan natuurlijk ook
Is de bereboot al langsgevaren?
Volgens mij niet!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:10 schreef Evertje het volgende:
[..]
Haha, dat kan natuurlijk ook
Is de bereboot al langsgevaren?
Ik denk dat hier nog genoet filmpjes staan voor je kindertjesquote:
zo knuffelig en roze!quote:
Ik ken ze!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:08 schreef Evertje het volgende:
Kent iemand deze nog?
Of ben ik gewoon te oud?
Bedoel je niet seabert? met die zeehondquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:34 schreef defabiman het volgende:
Der was nog iets met een kleine pinguin.... hoe heette dat ook al weer
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ken ze!Was al aan het zoeken of Super Ted er al tussen stond.
Hey die baron in jouw avatar is dat Adriaan? Want toen hij de baron speelde vond ik hem het engst van alle baronnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:30 schreef Goofisch het volgende:
TS wilt het niet voor zijn kindere maar voor zichzelf terug
Ja ik ook..
Ik mis bassie en adriaan!
wahhahahhaa Karlssonquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:36 schreef DrDentz het volgende:
Kent iemand ook nog een stukje waarbij het ging om een jongen of een meisje op een kamer, en dat er opeens een gast met propellers op z'n rug door het raam komt vliegen. Op zijn buik heeft hij een knop en als je daar op drukt stijgt hij op, tegen het plafond aan.
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:45 schreef DrDentz het volgende:
Rare naam ook, Semafoor. Ik noemde hem Zeemanvoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |