Op usenet staan zequote:
Sorry hoor, maar dat was gewoon een geweldige seriequote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:54 schreef Noorseviking het volgende:
De laatste van mijn kant : Mijn favoriet aller tijden (qua intro dan)
En dan nu een bazenremixquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:54 schreef Noorseviking het volgende:
Die keek iedereen in groep 3 op de basischoolquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:53 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Nooit gezien volgens mij... waar was dat?
Gekeken, geweldig met de mededeling (In Stereo)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:54 schreef Noorseviking het volgende:
lol ik ben van 82quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die keek iedereen in groep 3 op de basischool
Nouja, bijna iedereen dus
Ik dacht het zelfdequote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:58 schreef Kwaliteit het volgende:
Stormloop topic
Ik wil miljonair worden en een nostalgie kinderkanaal oprichten
Wie heeft heeft het telefoonummer van John de Mol?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:54 schreef dr.dunno het volgende:
nostalgiedraad
terechte klacht verder, die moderne tekenfilms zuigen monkeyballs, ik zorg wel dat mijn kinderen later naar tom & jerry kunnen kijken ipv 'het huis anubis', die stomme semi-japanse tekenfilmpjes of andere hersenverkazende kutzooi wat toch helemaal niet leuk is voor kinderen.
Ow noes, ik heb die shit ziek gekeken!quote:
gaaadverdamme da's precies die kutcartoonstyle die ik bedoel, nekschot voor de grondleggers ervanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:59 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat komt omdat alles tegenwoordig niet meer creatief en ''ambachtelijk'' is,
Alles is nu gebaseerd op één soort stijl, de blokkige makkelijk te maken soort.
[ afbeelding ]
Het begon bij dit en nu is het op dieptepunt gekomen ...als je ziet wat er op het scherm komt tijdens het zappen.
NIET!!!!quote:
Haha ja ik ook, en ook altijd wanneer sinterklaas dan kwam enzoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ow noes, ik heb die shit ziek gekeken!
moet je wel nagaan dat spongebob toch de betere is van deze tijdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:01 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
gaaadverdamme da's precies die kutcartoonstyle die ik bedoel, nekschot voor de grondleggers ervan
Daar waren ze ooit eens mee bezig, maar verder niet veel meer van weer gehoord.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:58 schreef Kwaliteit het volgende:
Stormloop topic
Ik wil miljonair worden en een nostalgie kinderkanaal oprichten
Wie heeft heeft het telefoonummer van John de Mol?
woja dat was toen echt baasquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, en ook altijd wanneer sinterklaas dan kwam enzo
Ik vind/vond bassie en adriaan echt niet leuk!quote:
hahahaha oja die's briljant, die draaiden ze bij ons op de basisschool (en ter vermaeck ook op de middelbare school) om pr0n uitleg te gevenquote:
Dat ziet er gewoon te druk uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:59 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat komt omdat alles tegenwoordig niet meer creatief en ''ambachtelijk'' is,
Alles is nu gebaseerd op één soort stijl, de blokkige makkelijk te maken soort.
[ afbeelding ]
Het begon bij dit en nu is het op dieptepunt gekomen ...als je ziet wat er op het scherm komt tijdens het zappen.
Wat dat betreft was bassie & adriaan vroeger echt goed hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind/vond bassie en adriaan echt niet leuk!
maar mn oma had niks anders, dus ik heb het wel heel veel gekeken
Hier ook, en iedereen lachten natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hahahaha oja die's briljant, die draaiden ze bij ons op de basisschool (en ter vermaeck ook op de middelbare school) om pr0n uitleg te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |