Okee, weddenschapquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:11 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ga fietsen joh, in de verste verte niet.![]()
Is dit niet Randy?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
???? Negers zien er allemaal hetzelfde uit? Jeeeezus.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oke, als blijkt dat het MJ is blijf ik voor altijd uit deze topic reeks weg.
Ja, dat heb ik eerder gehoord van anderen, dat heeft ie 2 dagen volgehoudenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oke, als blijkt dat het MJ is blijf ik voor altijd uit deze topic reeks weg.
Huh? Ik heb dat nooit gedaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:15 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik eerder gehoord van anderen, dat heeft ie 2 dagen volgehouden
Kijk nou toch eens goed Robijn. Valt me tegen van je.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:15 schreef Robijn1961 het volgende:
Nou...hoe komen we erachter wie het is.
Het zou idd een familielid kunnen zijn (dat op zijn minst) en nu word ik toch echt nieuwsgierig. Hoe komen we erachter?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:14 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Nou Robijn, als hij zoiets op het spel zet is hij er wel erg zeker van.
Oftewel, het is hem niet.
Dat laatste denk ik ook, het is het meest logische.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:17 schreef Benzodiazepine het volgende:
Wat leuk, een topic over Michael! (ben nieuw hier, heb aan de vorige topics helaas niet deelgenomen)![]()
Ik ben fan geworden van Michael Jackson toen ik een jaar of 5/6 was.
Mijn moeder draaide zijn muziek heel vaak in de tijd dat ik heel klein was, wat ervoor heeft gezorgd dat ik de muziek tijdens heel veel leuke momenten in mijn leven heb geluisterd, wat ik zelf tot op de dag van vandaag nog steeds doe. Ik heb er hele fijne herinneringen aan en als ik het even moeilijk heb met iets in mijn leven helpt de muziek me er doorheen. Nog steeds.
Ik schrok enorm toen ik hoorde dat Michael overleden was en heb de hele nacht voor de TV gezeten.
Ik lees het laatste nieuws over de inmiddels als moord beschouwde dood van MJ op tmz.com, en volgens mij is nu Dr. Murray de lul?
Ik denk dat hij gewoon enorm onnauwkeurig is geweest.. en niet moedwillig een "moord" heeft gepleegd.
Welkom welkom, treed toe.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:17 schreef Benzodiazepine het volgende:
Wat leuk, een topic over Michael! (ben nieuw hier, heb aan de vorige topics helaas niet deelgenomen)![]()
Ik ben fan geworden van Michael Jackson toen ik een jaar of 5/6 was.
Mijn moeder draaide zijn muziek heel vaak in de tijd dat ik heel klein was, wat ervoor heeft gezorgd dat ik de muziek tijdens heel veel leuke momenten in mijn leven heb geluisterd, wat ik zelf tot op de dag van vandaag nog steeds doe. Ik heb er hele fijne herinneringen aan en als ik het even moeilijk heb met iets in mijn leven helpt de muziek me er doorheen. Nog steeds.
Ik schrok enorm toen ik hoorde dat Michael overleden was en heb de hele nacht voor de TV gezeten.
Ik lees het laatste nieuws over de inmiddels als moord beschouwde dood van MJ op tmz.com, en volgens mij is nu Dr. Murray de lul?
Ik denk dat hij gewoon enorm onnauwkeurig is geweest.. en niet moedwillig een "moord" heeft gepleegd.
LOLLLLLLLLLquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Als het Michael niet blijkt te zijn draait de weddenschap zich om en blijft Robijn1961 voortaan weg.
Wie zegt dat? Jij kan wel dingen omdraaien, maar nee, werkt niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Als het Michael niet blijkt te zijn draait de weddenschap zich om en blijft Robijn1961 voortaan weg.
Ik zei toch "anderen"quote:
Robijn, hap niet zo!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:19 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Jij kan wel dingen omdraaien, maar nee, werkt niet.
Oh, het is niet alleen naar mij toe gericht? Snapte al niet waarom??quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Robijn, hap niet zo!![]()
Ik ken DrDentz al jaaaaaaren en hij is altijd zo.
Ja, maar je weet hoe Dr is, als je hem blijft uitnodigen is ie de beroerdste niet. héquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Robijn, hap niet zo!![]()
Ik ken DrDentz al jaaaaaaren en hij is altijd zo.
Mensenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:21 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Oh, het is niet alleen naar mij toe gericht? Snapte al niet waarom??
Hij heeft mij ook jarenlang getreiterd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:21 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Oh, het is niet alleen naar mij toe gericht? Snapte al niet waarom??
Zeker omdat ik er vooruit kom, dat ik een ECHTE FAN ben, hahaha.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben de meneer Aart van dit topic.
[ afbeelding ]
Ik hou van plagen, vooral Robijntje.
En dan geen OP makenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:22 schreef Rnnz het volgende:
Als we nou trouwens even afspreken dat ik straks een nieuw topic aanmaak, dan komt daar geen geruzie over.
Dat is erg lief van je Rnnz, afgesproken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:22 schreef Rnnz het volgende:
Als we nou trouwens even afspreken dat ik straks een nieuw topic aanmaak, dan komt daar geen geruzie over.
Haha, lolz, ik heb nu zin om oude topics te gaan lezenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:22 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hij heeft mij ook jarenlang getreiterd.
Nah een echte kenner ben je ook niet. Plaatjes uit Moonwalker doe je af als 'bizar' en 'nooit gezien', en Randy zie je aan voor Michael.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Zeker omdat ik er vooruit kom, dat ik een ECHTE FAN ben, hahaha.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nah een echte kenner ben je ook niet. Plaatjes uit Moonwalker doe je af als 'bizar' en 'nooit gezien', en Randy zie je aan voor Michael.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Ga je gang, het wordt tijd dat men de ware DrDentz leert kennen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:23 schreef Bevin het volgende:
[..]
Haha, lolz, ik heb nu zin om oude topics te gaan lezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:25 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ga je gang, het wordt tijd dat men de ware DrDentz leert kennen.Ik ben altijd benieuwd hoe oud iedereen hier is, zo grappig als je sommige reacties leest, blijken ze 35 te zijn of juist 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Ik heb nooit gezegd dat ik een echte kenner benquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nah een echte kenner ben je ook niet. Plaatjes uit Moonwalker doe je af als 'bizar' en 'nooit gezien', en Randy zie je aan voor Michael.
Ikke ben net zo oud als mijn naam aangeeft.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:26 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd hoe oud iedereen hier is, zo grappig als je sommige reacties leest, blijken ze 35 te zijn of juist 13![]()
Ik ben 18, dan weet je dat alvastquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:26 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd hoe oud iedereen hier is, zo grappig als je sommige reacties leest, blijken ze 35 te zijn of juist 13![]()
Ja, dat idee had ik al jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:27 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ikke ben net zo oud als mijn naam aangeeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Hoe oud zijn Rnnz en Dentz?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:28 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Ik ben 18, dan weet je dat alvast
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:28 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik al ja
Lapo mensch mag volgende maken
No way, Rnnz maakt emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waiting for This is it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |